wit bier is ranzigquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:44 schreef existenz het volgende:
Mijn wit bier is al bijna op. In dit temp moet ik zaterdag weer halen. Verkoopt men hoegaarden/trappist blond ook in kratten?
Dit weer + wit bier =quote:
Oh dan ga ik na werk eerst ff naar huis om om te kleden, en kom ik dan naar je toe, ok?quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ow ja ik moest jou nog sms'en
Ik moet werken tot kwart over 5![]()
maar daarna kan het wel? Er spelen ook leuke bandjes in de Rambler in E'hoven
Euh, er valt een groene gRover te beichtigen, verder niksquote:Op woensdag 7 mei 2008 20:43 schreef existenz het volgende:
[..]
Wat is er vrijdag in Tilburg te doen qua PTA?En lees jij het dakar topic eens
Nee joh.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:54 schreef existenz het volgende:
Goed, nieuw flesje dus (alweer).Buren zitten ook buiten, zien me hele tijd met nieuwe flesjes lopen
. Die zullen wel denken
oeh!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ow ja ik moest jou nog sms'en
Ik moet werken tot kwart over 5![]()
maar daarna kan het wel? Er spelen ook leuke bandjes in de Rambler in E'hoven
Juist, wit bier op een terrasje in de zon is gewoon genieten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Dit weer + wit bier =. Winter + wit bier =
en die is heel goed, ga nu wel eens naar het terras van Bosch en Duin in Udenhout en daar hebben ze dat! Wieckse Witte kan het echt afleggen!quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:48 schreef existenz het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/La_Trappe_%28bier%29
La Trappe Witte Trappist Het eerste en enige Trappistenwitbier ter wereld. Gebrouwen met zeer aromatische hopsoorten. Witte Trappist wordt niet gefilterd, niet gepastueriseerd en gist na op de fles. In tegenstelling tot de andere bieren van La Trappe moet de Witte Trappist koud worden gedronken. Een frisse dorstlesser met verfijnd karakter! Witte Trappist heeft 5.5% alcohol.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
voor als we op vakantie zijn en het missen...
nee ding is niet defect, maar beveiligd, als er iets op de rails komt dan stopt ie tot ie gereset wordt!quote:
moet je zo'n staande fan kopen die werkten bij mij altijd prima. gewoon 24/7 aan laten staan!quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:05 schreef hetzusjevan het volgende:
Ah, morgen voor het eerst naar de Zara hier in Tilburgen het Pieter Vreedeplein
nog steeds niet geweest haha.
En PFFFT het is HEET hier op m'n kamer en heb 't raam al uren opengehad en dat werkt ook al niet en blegh. Ik verlang nu wel naar m'n oh zo lelijke maar functionele lamp op m'n kamer @ m'n ouders.. zo'n stomme lamp-en-waaier-in-een maar dat ding werkt het beste.
als ik er niet ben zet ik dat ding ook niet aan, wordt het alleen maar warmer van.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
moet je zo'n staande fan kopen die werkten bij mij altijd prima. gewoon 24/7 aan laten staan!
Mwah ik ga denk ik niet speciaal iets voor hier kopen.. ben in de vakantie toch meer in Nijmegen dan hier gok ik zo..quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
moet je zo'n staande fan kopen die werkten bij mij altijd prima. gewoon 24/7 aan laten staan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |