Zeer zeker. Zijn achternaam doet vermoeden dat hij niet groot is.quote:Op maandag 28 april 2008 23:55 schreef conleche het volgende:
Rene nog wat
Eigenlijk met een lange ij, maar toe maarquote:Op maandag 28 april 2008 23:57 schreef conleche het volgende:
klein
quote:Op maandag 28 april 2008 23:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Eigenlijk met een lange ij, maar toe maar
conleche +1
Ik reken hem goed maar bedoelde eigenlijk Ernst Happelquote:
O jij bedoelde dat hij in Nederland moest wonen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reken hem goed maar bedoelde eigenlijk Ernst Happel
Laat SCH erbuitenquote:
Ernst woont nergens meerquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:38 schreef conleche het volgende:
[..]
O jij bedoelde dat hij in Nederland moest wonen?
Wie schreef The secret history?
Ik ken alleen Ernst Happel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe heet die trainer dan met ook zo'n soort naam?
Wat overigens geen quizvraag is...
Zo'n half donkere vent, ook met duitsig accent. Korsakov begint nu echt in te kicken geloof ik....quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken alleen Ernst Happel.
Foppe de Haan kijkt ernstig maar dat bedoel je niet
Johan Michels ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo'n half donkere vent, ook met duitsig accent. Korsakov begint nu echt in te kicken geloof ik....
Nee. Is zij mooi?quote:
Weet ik niet , ze schrijft wel over geschiedenisquote:
..en dromerig ook nogquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Zo'n heel mooi Amerikaans poppetje!
De kleine vriend kwam pas na 10 jaar na de secret history uit en was een grote teleurstelling. Best leuk geschreven, maar het verhaal kon niet boeien.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:56 schreef qonmann het volgende:
[..]
..en dromerig ook nog
[ afbeelding ]
de kleine vriend ligt hier nog ..
ja dat is er 1quote:
Slaap wel Conlechequote:Op dinsdag 29 april 2008 01:05 schreef conleche het volgende:
Deze vraag weet ik niet dus ga ik fijn nu slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |