Niet of over een paar jaar ofzo! Zoals het hoort!quote:
over 2 jaar pas heb ik gelezen ergens. Hoop eik over 5 jaar ofzo als wij GTA VI aan het spelen zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 19:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet of over een paar jaar ofzo! Zoals het hoort!
De engine staat,.... zal mij niet verbazen dat we zeker nog 1 nieuwe GTA zien deze gen los van de DLC die nog moet komen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
over 2 jaar pas heb ik gelezen ergens. Hoop eik over 5 jaar ofzo als wij GTA VI aan het spelen zijn.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet of over een paar jaar ofzo! Zoals het hoort!
Mijn vrouw heeft diverse naaktfoto's,... zal vragen of ze je er paar kan PM-enquote:
Ik F5.quote:Op maandag 28 april 2008 19:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft diverse naaktfoto's,... zal vragen of ze je er paar kan PM-enOh,... en ik wilde topicviews inderdaad
Gijs,... ik ga om 00:00 naar Game-maniaquote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Bastard het volgende:
Zou het zin hebben om straks nog even naar de MM te gaan?
Piemel in je hand? Foto's in uniform? Ze zal zo wel posten hier,.... kan niet lang duren!quote:
wil het niet meer wetenquote:Op maandag 28 april 2008 19:52 schreef Chocobo het volgende:
Stil,.................... gewoon stil,..............
http://www.g4tv.com/trail(...)V_Causing_Chaos.html
Gijs je hebt toch een reserveringskit? Dan heb je toch geen kans maar gewoon een exemplaar!quote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef Bastard het volgende:
Net bij de MM geweest... ik was de 20e die er vanavond naar vroeg..... ik had kans om er morgenochtend 1 te bemachtigenHele muur met reserveringskits waren er door heen,
Spel is heus wel te krijgen, ook zonder reserveringskit.quote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef Bastard het volgende:
Net bij de MM geweest... ik was de 20e die er vanavond naar vroeg..... ik had kans om er morgenochtend 1 te bemachtigenHele muur met reserveringskits waren er door heen,
niet slecht... maar toch ook niet spectaculair?quote:Op maandag 28 april 2008 20:30 schreef Chocobo het volgende:
Mooiste natuurlijke borsten ooit!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 april 2008 20:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
niet slecht... maar toch ook niet spectaculair?
zal er niet zo'n kijk op hebben dan neequote:
quote:Uw Grand Theft Auto IV kan 29-4 na 8:00 worden afgehaald
De mijne is nog niet verzondenquote:Op maandag 28 april 2008 23:26 schreef Chocobo het volgende:
Zo,.... heb net een bakkie gezet. Ik ga zo GTA halen
Ik weet de weg en het is niet zover rijden naar Game-maniaquote:Op maandag 28 april 2008 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Don't get lost in the city that never sleeps...
game-mania?quote:Op maandag 28 april 2008 23:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet de weg en het is niet zover rijden naar Game-mania
Gijs,... dat is een echte winkel in Den Haagquote:Op maandag 28 april 2008 23:45 schreef kepler het volgende:
[..]
game-mania?Zoveel dingen die ik nog niet weet
ow, nou dat wist ik ook nog nietquote:Op maandag 28 april 2008 23:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... dat is een echte winkel in Den Haag![]()
I'm off
quote:Rellen hier bij de MM Ze kregen maar 75 exemplaren voor de normal edition binnen en 2 special editions van ieder console. Maar het was me toch een drukte zeg Stuk of 150 man dus ja de helft kon weer met lege handen naar huis
Ik heb gelukkig via m'n broer de SE weten te bemachtigen en daar ben ik natuurlijk blij mee. Al die jaloerze blikken richting mij dan ook alleen omdat ik de enige was die SE Xbox 360 versie had. Die andere had een personeelslid voor zichzelf gehouden
De twee PS3 SE's werden verloot of men kon erop bieden
Ik dacht precies hetzelfde totdat ik de laatste GTA vannacht weg zag gaan bij Game-mania,.... en die kregen er meer dan MMquote:
Gijs ik weet zeker dat er echt wel GTA4's te bemachtigen zijn, maar ik zou geen 3 dagen wachten,..... dan heb je misschien een probleem. 5 mei zou de volgende lading komen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:03 schreef gijsje79 het volgende:
Ja ik zie het wel, zal vandaag wel es een Bart smit ofzo inlopen.
En anders haal ik hem wel een andere keer.
Maar hij is cool.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
B. is ziek, die zou wel richting de stad zijn.
Gamehubs.comquote:
Hoeveel heb jij voor de game betaald? Ik ¤ 35,55quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WTF Gijs??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
50 euroquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij voor de game betaald? Ik ¤ 35,55
Ik kijk ALTIJD naar de prijs. Enige game die ik 'gewoon' gekocht heb was Mario Kart Wii een paar weken terug. Ik heb genoeg te gamen nog dus ik mis GTA echt nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
50 euroMaarja,... ik game wel deze week
Hoeveel minuten heb jij al in het spel zitten?Maar serieus Gijs,... bij zo'n game als GTA kijk je toch even niet naar de prijs of ligt dat nu aan mij
?
Zoooo knap,... ik zou echt niet kunnen wachtenquote:
Ik wilde eigenlijk de foto van jou met de dildo in je reet posten. Maar ik kan het de jongens niet aan doen dat ze hun vader nooit meer zullen zien, omdat die op Antartica zitquote:Op maandag 28 april 2008 19:05 schreef Chocobo het volgende:
GTA-on!
Hier meer: http://fotoboek.fok.nl/user/57909
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je flink moet rijden dan is 5 euro goedkoper niet de moeite natuurlijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:19 schreef Magneet het volgende:
mjah bij de MM had ik gta misschien 5 euro goedkoper gehad maar dan had ikw el eerst naar Eindhoven moeten rijden. Nu was het 2 min in de auto naar de intertoys en ik had hem ookEn die toko gun ik het toch meer
Ik zeg nog steeds fuck GTA. Ben weduwe voor heeeeeeeeel langquote:
Ik krijg de game pas over 7 dagenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:22 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds fuck GTA. Ben weduwe voor heeeeeeeeel lang
met geluk een half uur als ik door kan gassen en dan nog parkeerkosten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je flink moet rijden dan is 5 euro goedkoper niet de moeite natuurlijk
quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik krijg de game pas over 7 dagen
Oh pleeeeeeaseee,.... zegt de vrouw die ik moest leren masturberen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:15 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk de foto van jou met de dildo in je reet posten. Maar ik kan het de jongens niet aan doen dat ze hun vader nooit meer zullen zien, omdat die op Antartica zit
Stond er halg 9, half 10 ging die open, was de eerste maar stond al snel 40 man.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Stil hier,... iedereen naar de MM?
Gisteravond piepte je toch anders Gijsquote:
Sjo is nu echt jaloers op je denk ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:27 schreef Magneet het volgende:
dadelijk koters naar het kdv brengen en dan gamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog nooit GTA met de release gekocht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gisteravond piepte je toch anders Gijs
Ah ik hoef hem niet meteen te hebben hoorYEAH RIGHT!
tis wel een leuk spelletje dus?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:45 schreef Bastard het volgende:
Vliegveld op geweest..... beetje door rijden daar maar die fucking vliegtuigen ook
Net gewoon de telefoon uitgezet dus en beetje zitten free roamen..
Zolang het maar niet over GTA IV gaat!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:09 schreef Chocobo het volgende:
Eeeeeeen Strol's muntjes zijn op. OK we kunnen weer praten mensen
Geniet van B's en Magneets posts,.... voel hun genieten zoals ik vannacht gilde,..... ga vanavond het strand maar eens op,... kijken wat er te doen is,... zag een leuk restaurantje ergens bij een pier,... ga ik een hapje etenquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zolang het maar niet over GTA IV gaat!
Ik ga vanavond Den Haag in om KoninginneNach te vieren. Haalt het natuurlijk niet bij jouw plannenquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geniet van B's en Magneets posts,.... voel hun genieten zoals ik vannacht gilde,..... ga vanavond het strand maar eens op,... kijken wat er te doen is,... zag een leuk restaurantje ergens bij een pier,... ga ik een hapje eten
Ja cool he ... Al dingen gezien hoor, achterna gezeten worden door de politie die je raam er uit schietquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geniet van B's en Magneets posts,.... voel hun genieten zoals ik vannacht gilde,..... ga vanavond het strand maar eens op,... kijken wat er te doen is,... zag een leuk restaurantje ergens bij een pier,... ga ik een hapje eten
Nach ook,.... zoooo jaren 90quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga vanavond Den Haag in om KoninginneNach te vieren. Haalt het natuurlijk niet bij jouw plannen
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:58 schreef Magneet het volgende:
Vanaaf trouwens met wat gijsjes gaan cruisen?
Heb het zelf nog niet gezien eerlijk gezegd,... maar zo'n groot spel als dit kan natuurlijk niet perfect,.... tis gewoon niet te testen en te fixen allemaal. Serieus,... lof en respect voor Rockstargames,... dit is een uniek spel en geeft gamers serieus de optie een echt nextgen game te spelenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:12 schreef kepler het volgende:
Zo'n tof spel![]()
Jammer van de pop-up alleenZag een vrouw zitten, ik dacht nog: hey die zit vreemd daar midden op stoep. Flop, komt er opeens een bushokje tevoorschijn
Maar goed, had ook niet anders verwacht
Tis tot nu bij dat ene bushokje geblevenquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb het zelf nog niet gezien eerlijk gezegd,... maar zo'n groot spel als dit kan natuurlijk niet perfect,.... tis gewoon niet te testen en te fixen allemaal. Serieus,... lof en respect voor Rockstargames,... dit is een uniek spel en geeft gamers serieus de optie een echt nextgen game te spelenof eerder gezegd,... te ervaren!
Je moet die handrem alleen maar ff aantikken, en dan weer gas er opquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:47 schreef Magneet het volgende:
Die wagen die je de eerste wat missies krijgt is echt amper te handlen. Een keer een handrem aantrekken en dat ding gaat in de rondteIk heb trouwems wel een hummer op de parkeerplaats staan. Stond te wachten toen ik die chick voor de eerste keer wegbracht.
Klopt, maar gisteren waren we echt twee huilende gamers Gijs,.. dat Nederlandse gegil van ons,...quote:Op woensdag 30 april 2008 08:32 schreef Magneet het volgende:
haast niet voor te stellen dat Amerikanen zich aan jullie ergeren terwijl het meestal andersom is
quote:Op woensdag 30 april 2008 08:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt, maar gisteren waren we echt twee huilende gamers Gijs,.. dat Nederlandse gegil van ons,...
Gijs dat was een valquote:Op woensdag 30 april 2008 08:51 schreef Magneet het volgende:
[..]Die duik ook die jij maakte uit die heli
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op woensdag 30 april 2008 09:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2008 09:22 schreef Magneet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie overigens bij de Marathon opties (statistieken Social Club) niet mijn statistieken. Zoveel meter gerent,... zoveel meter gerijden etc. etc. De Cops sectie met crimerates zie ik wel. Moet denk ik nog geupdate worden.
Zag trouwens dat er ook hidden packages zijn,..... unique jumps,... etc. etc. Ben je blij dat je het spel gekocht hebt Magneet?A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Zo hard gelachen inderdaad..... echt dikke tranen gewoon!!!quote:Op woensdag 30 april 2008 08:06 schreef Chocobo het volgende:
Het is echt niet normaal,.... wat een spelGisteren traaanen van het lachen gehad met B. Allebei verdwaald in de grote stad,.... al zoekende naar de MP vijanden,.... het gele en oranje team. B. en ik paars,..... uiteindelijk eindigden we allebei op een scootertje,..... zooo droog gezicht,.. keiharde rap op de achtergrond,..... we stierven zo gruwelijk toen we die Amerikanen tegen kwamen,... die ons overigens netjes vroegen om pleeeease stil te zijn
Misschien eens hosten,.... goed kijken naar opties,.... friends only geluid aanzetten,.. party mode verkennen,... komt goed Gijs! Zooo genoten,.... echt zo genoten,... toch nog even lekker SP gedaan na de MP,... het is echt zo heftig,.... weet gewoon soms niet waar ik aan moet beginnenquote:Op woensdag 30 april 2008 09:32 schreef Bastard het volgende:
Maar, vond het wel een beetje raar gaan online, de lobby is cool maar hoe je dan online moet gaan en tussen andere mensen mee moet doen.. ff wennen denk ik.
SP is in ieder geval god... verhaal is nu al gruwelijk.
ik is zeker blij. Mijn game collectie is nu compleet. heb nog jaren werk voor ik er helemaal doorheen benquote:Op woensdag 30 april 2008 09:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zie overigens bij de Marathon opties (statistieken Social Club) niet mijn statistieken. Zoveel meter gerent,... zoveel meter gerijden etc. etc. De Cops sectie met crimerates zie ik wel. Moet denk ik nog geupdate worden.
Zag trouwens dat er ook hidden packages zijn,..... unique jumps,... etc. etc. Ben je blij dat je het spel gekocht hebt Magneet?
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Onweer trouwens al gehoord en gezien in het spelPotverdomme zeg,.... meest realistische onweersbui ooooit!
Whahahahahahaquote:Op woensdag 30 april 2008 11:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
onweeraantal weken geleden is het hier iemand in het dorp via de telefoonlijn op zijn hersenen ingeslagen. Hij stond net te bellen mete en vast toestel
quote:Op woensdag 30 april 2008 18:24 schreef Chocobo het volgende:
Naast de nerd,.... emo's en andere genre mensen nog een klassieker,... guido's![]()
Peter Andre types,... bruiningscreme en bodybuild gasten,... mannen die denken dat ze cool zijn,... schitterend topic,... schitterende foto's
Guido's (met pics, kijken eigen risico)
Gijs ik zeg het je,... ik wordt oud,...quote:
Das een typo die ingeburgerd is. De O en P zitten naast elkaar. Een beetje hetzelfde alsquote:Op woensdag 30 april 2008 19:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik zeg het je,... ik wordt oud,...Nog nooit van een guido gehoord.
Gebruik owned of pnowned of hoe je dat ook schijft ook maar weet nog steeds niet waar de P in owned voor staat!
Ach soquote:Op woensdag 30 april 2008 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das een typo die ingeburgerd is. De O en P zitten naast elkaar. Een beetje hetzelfde als
!!!!111
quote:Op donderdag 1 mei 2008 08:29 schreef Chocobo het volgende:
Ahhh,... nu snap ik waarom mijn stats eerst niet zichtbaar waren,... de 1% balk was nog niet gehaald,... heb nu hier en daar wat 1 a 2% stats bij de marathon opties,.... erg cool om te zien. Crimerate was weer gruwelijk,... ben gisteren de ER van een ziekenhuis binnengelopen en een heat sessie gehad,... niemand liep meer, maar buiten stond genoeeeeeeeg politie,... hoop verpleegsters vermoord
quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:23 schreef Chocobo het volgende:
Serieus,.... de grootste,... GROOTSTE ballen OOOOOIT!!!
http://www.break.com/index/surfing-with-a-great-white-shark.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep geef het een 8 meer vind ik hem niet waard.quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:16 schreef Magneet het volgende:Vind ik ook erg cool om te doen.. die missiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Flink doorrijden, maar meestal stop ik wel ffquote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:51 schreef Magneet het volgende:
Ik ben ook verhuisd jaWel op een hele gave manier gedaan. Wel ff tol betalen op de brug he anders krijg je de cops achter je aan
Alleen via Youtube Gijs,....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand interesse in mijn dagelijkse Wii Fit ervaringen?
Je bent de eerste die deze kant van het spel beschrijft,.... ja zelf zie ik dat niet. Sporten zat wel in SA,... maar het zal me niet verbazen als het hier niet zou kunnen. De nadruk is er niet op gelegd nee. Vind de besturing juist fantastisch,... remmen in de bocht is gewoon not donequote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jep geef het een 8 meer vind ik hem niet waard.
Mis zoveel dingen in het spel.
Sport.
Gokken
Goeie besturing.
Het maken van eigen personage.
Weinig winkels.
ect.
Verhaallijn is wel sterk.
Cool gedaan met die taxi's en treinen.
Vermaak me hier wel mee, begrijp alleen die cijfers niet die iedereen geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was gewoon stil van de acteerkracht in het spel. Ik voel me er zo thuis,... elke keer zo genieten. Zelf geef ik dit spel een 10. Tuurlijk heeft het wat fouten en of glitches,... maar ja,... welk groot spel niet. FFVII, Xenogears en OOT zat er ook vol mee. Gaat om de ervaring,..... het genieten,... de funfactor en gameplay. Dikke 10 wat mij betreft
Ik buig echt!A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ziek genoeg nog geen probleem tegengekomen,.... echt maar een keer een gruwelijk textureload moeten ervaren, maar toen reed ik met 150 over een brug en landde zo gruwelijk in een woonwijk terecht via de railing,... alsof ik het spel even fopte. Maar echt miniem Gijs,....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis maar goed dat je de 360 versie hebt Sjo. De PS3 heeft flinke pop-up:
http://dot50cal.the-horror.com/gta4/ps3pop.gif
Dit is overigens ook een mooie
http://dot50cal.the-horror.com/gta4/treeretail.gif
Ondanks veel pop-up en glitches toch veel 10-en. Vraag me dan af hoe erg het is.
dat vind ik tot nu toe echt 1 van de meest geniale personages in het spelquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:06 schreef Bastard het volgende:
Moet echt lachen om die Brucie ook... helemaal geflipt die gast
PROEEEESTquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:31 schreef Bastard het volgende:
Als je realiteit zoekt ga je maar naar buiten!
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:33 schreef Magneet het volgende:
Die blur op de brug is volgens mij nog bewust gemaakt ook
Wacht maar tot je Wii Fit speelt, dan word je pas moe!quote:
Klikquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:07 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie trouwens ergens een plek gezien waar gewoon armor ligt? Ik betaal nu iedere keer 500$ maar zou toch ook ergens moeten liggen gewoon?
Heb nu zo''n 12000$, sidemissies tikken wel aan en iemand overhoop schieten die net heeft gepind is ook lekker
Briljant.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:09 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)land_got_talent.html
Goed hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whahahahaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:33 schreef Bastard het volgende:
What the heck is your problem ook whahahahahahhahaha
moet eerst nog ff wat prutsen op een pc boven, kijk straks wel ffquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:57 schreef Chocobo het volgende:
Online even met zijn 3-en de stad in dus,... beetje keeten,... daarna proberen iets op te startenKlinkt heerlijk! Nog meer? Kep? Gijsje? ,.................... Noot
Zal wel vanacht zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:57 schreef Chocobo het volgende:
Online even met zijn 3-en de stad in dus,... beetje keeten,... daarna proberen iets op te startenKlinkt heerlijk! Nog meer? Kep? Gijsje? ,.................... Noot
Whahahaha die is ook briljant, dat janken oookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:08 schreef Chocobo het volgende:
@B,.... Gijs als je die blowdryer mooi vond check dan DEZE blowdry prank,.... let vooral op rond de 1.26 sec ofzo,..... zo gelachen![]()
Was ff lachen inderaadquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:57 schreef Chocobo het volgende:
Gijs er kwam dit weekend ineens wat tussen, maar vanavond en sowieso de aankomende week ben ik online. Wil de SP nu wat gaan afwisselen met MP,... zoals jij gisterochtend deed,... beetje bekend raken met de MPquote:
Het sterren systeem is velen malen beter dan de vorige GTA games,... goed kijken,.... even verstoppen ergens als je de zone uit bent en dan komt het wel goed. Al is 3 sterren ook mijn max geweest,...quote:Op zondag 4 mei 2008 14:19 schreef Magneet het volgende:
net na een missie 3 sterren wanted. Ondanks 2 lekke banden toch nog weg weten te komen
ik was met een heli over het vliegveld gevlogenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het sterren systeem is velen malen beter dan de vorige GTA games,... goed kijken,.... even verstoppen ergens als je de zone uit bent en dan komt het wel goed. Al is 3 sterren ook mijn max geweest,...
Ik ging even op het vliegveld kijken,.... toen was ik echt fucked toen ik naast een boeing reed die wilde opstijgen![]()
Gisterochtend even de kaart uitgevouwen en op tafel gelegd om alle bezienswaardigheden te bekijken. Geloof dat er een camera in het spel zit,.... kan niet wachtenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik was met een heli over het vliegveld gevlogenook niet slim
ik geef ook voor overdrijven een 10quote:
Als je in je broek kijkt zie jij er ook eenquote:
Nope. Beetje internetten en muziek luisteren. Over 10 minuutjes serietje kijken via mn Xbox en dan op tijd naar bed ofzo.quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als je in je broek kijkt zie jij er ook een
Lekker Gijsquote:Op zondag 4 mei 2008 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. Beetje internetten en muziek luisteren. Over 10 minuutjes serietje kijken via mn Xbox en dan op tijd naar bed ofzo.
Heerlijke zondag gehad, beetje in de tuin gezeten met mn huisgenoten, zwembad opgezet, BBQtje gedaan, biertje erbijquote:
Gijs jouw dag klinkt zooooveeeelll beter dan de mijnequote:Op zondag 4 mei 2008 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijke zondag gehad, beetje in de tuin gezeten met mn huisgenoten, zwembad opgezet, BBQtje gedaan, biertje erbij
Morgen weer werken
Makkelijk voor die achievement.quote:Op zondag 4 mei 2008 20:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik was met een heli over het vliegveld gevlogenook niet slim
Zat een vlieg in mijn mayo en een vliegje in mijn appelmoesquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Makkelijk voor die achievement.
6 sterren en 5 min volhouden.
Laatste eiland nu ook unlocked.
Soms ben je net een klein kind hequote:Op zondag 4 mei 2008 21:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zat een vlieg in mijn mayo en een vliegje in mijn appelmoesEn het waaide,... ken je dat,... overal glazen opleggen,... servetjes die over je bord waaien,.... in de saus gaan zitten
Valt wel mee.quote:
quote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zat een vlieg in mijn mayo en een vliegje in mijn appelmoesEn het waaide,... ken je dat,... overal glazen opleggen,... servetjes die over je bord waaien,.... in de saus gaan zitten
Ze zeggen dat die dingen gewoon naar kreeft smakenquote:
quote:
Ja,... ik lette even niet op toen ik de foto namquote:Op zondag 4 mei 2008 22:45 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
het duurde gewoon echt even voordat ik zag dat het niet om de Naakt Kat ging zeg maar
![]()
Niemand is perfect Gijsquote:Op maandag 5 mei 2008 07:57 schreef Bastard het volgende:
Gisteren geen GTA gespeeld.. lekker in de tuin, gespeeld met de kinderen, leuk in zon badje.. en savonds op de bank gehangen, 5 bladzijde van een boek gelezen en in slaap gevallen
beetje klussen in de tuin, spelen met de koters en luieren in het algemeenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:39 schreef Bastard het volgende:
Wat houdt dat voor jou in dan? Dat je met je broek op je knieen rondloopt buiten
Ik gok een soort wachtdinest, dat tie thuiszitquote:Op maandag 5 mei 2008 10:39 schreef Bastard het volgende:
Wat houdt dat voor jou in dan? Dat je met je broek op je knieen rondloopt buiten
Daan heeft 2 dagen op een camping gehangen bij mijn ouders en is roodquote:Op maandag 5 mei 2008 11:47 schreef Bastard het volgende:
Dan is het zeker niet verkeerd om thuis te zijn met dit weer... heb het hele weekend met de meiden in de tuin gezeten eigenlijk, amber word al bruin![]()
Over een paar maandjes alweer StruikWat gaat dat hard als je zelf niet in verwachting bent, bij andere mensen gaat de zwangerschap veel sneller.
Vrienden van ons zitten nu ook te wachten, is deze dag uitgerekend.. mooie dag om geboren te worden, bevrijdingsdag.
Ben er ook heel voorzichtig mee met ze hoor, smeer ze helemaal in met zonnebrand en laat Amber weinig in de zon spelen, meeste gewoon in de schaduw. Jasmijn loopt gewoon rond maar is gelukkig niet verbrand, klein beetje verkleurd terwijl ik van haar wel verwacht had te verbranden met zon lichte huid.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:52 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daan heeft 2 dagen op een camping gehangen bij mijn ouders en is rood
Jort is volgens mij imuum voor de zon. Is niet rood of bruin te krijgen
Niet verkeerd.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie jullie allemaal vrij weinig werken, tis meer FOK!ken, gamen en op vakantie gaan
ik krijg gewoon betaald hoor. Als ik zou werken zou ik wel weer bonus krijgen maar goed, me basissalaris is ook best aardigquote:Op maandag 5 mei 2008 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zie jullie allemaal vrij weinig werken, tis meer FOK!ken, gamen en op vakantie gaan
Precies wat ik bedoelquote:Op maandag 5 mei 2008 14:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik krijg gewoon betaald hoor. Als ik zou werken zou ik wel weer bonus krijgen maar goed, me basissalaris is ook best aardig
Tis meer dat ik even afleiding heb van andere werkzaamheden als ik hier kom... anders haal ik pricats,orders en desadvs in edifact flatfile danwel xml door elkaarquote:Op maandag 5 mei 2008 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2008 14:46 schreef Bastard het volgende:
Voor de rest haat ik iedereen die vrij is met dit mooie weer
Kan me niet voorstellen dat je in de rij gaat staan met zo'n boner in je broekquote:
Moet altijd zo lachen om die plaatjes Gijsquote:Op maandag 5 mei 2008 16:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je in de rij gaat staan met zo'n boner in je broek![]()
lekker de hele dag op het strand gelegenquote:Op maandag 5 mei 2008 14:46 schreef Bastard het volgende:
Ik ben wel even online denk ikquote:Op maandag 5 mei 2008 18:14 schreef Chocobo het volgende:
[voorzichtig]Vanavond online?[/voorzichtig]
Ben vanaaf de designated pap dus is afhankelijk van hoe die dame gaat slapen.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:14 schreef Chocobo het volgende:
Designated,... en dedicatedquote:Op maandag 5 mei 2008 18:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ben vanaaf de designated pap dus is afhankelijk van hoe die dame gaat slapen.
Geen familiefoto's in de kinderkamers ophangen!quote:Op maandag 5 mei 2008 19:23 schreef Magneet het volgende:
[..]
yupNadeel is alleen dat onze dame net zo'n slechte slaper is als Merlijn
Gijs, Merlijn's kamer heeft camo behang dat is al druk genoegquote:Op maandag 5 mei 2008 19:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen familiefoto's in de kinderkamers ophangen!
quote:Op maandag 5 mei 2008 14:46 schreef Bastard het volgende:
Was gaaf!quote:Op maandag 5 mei 2008 18:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik werk thuis vandaag. Vrouw moet werken en de kids hebben vakantie!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 07:34 schreef Magneet het volgende:
Zow, huis voor me alleen. Alleen jammer dat het nu nog net iets te fris is om buiten te zitten
Je baas denkt dus dat je thuis werkt terwijl je met je koters bezig bent. Ik ben gewoon alleen thuisquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaag. Vrouw moet werken en de kids hebben vakantie!
daar heb ik dus nog niks mee gedaan. Moet ook nog het laatste eiland vrijspelenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Die hidden package (duiven) zijn moeilijk te vinden.
Ik heb er een kaart van gezien op IGN.. zijn er veel en op allerlei hoogte's, zou me dan eerst concentreren op uitspelen in 30 uurquote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Ik concentreer me even op de dating scene,... net de E & M missies afgerond, maar de schade was groot. Roman en Jacob willen meer aandacht. Tweede eiland is ___O___quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb er een kaart van gezien op IGN.. zijn er veel en op allerlei hoogte's, zou me dan eerst concentreren op uitspelen in 30 uur
Zelf gisteren ff door het tweede eiland gecrossed als politieagent, heli gevlogen, uit eten geweest, porsche gestolen en een taxirit gemaakt naar mn savehuis vanaf ander eiland.
Wil nog even niet verder met missies gaan
Ja,... maar ALS je er een vind is wel het wel heerlijk,.... ineens dat rode duifje vinden geeft een kick. Heb er pas 4quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
Ja 200 stuks.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb er een kaart van gezien op IGN.. zijn er veel en op allerlei hoogte's, zou me dan eerst concentreren op uitspelen in 30 uur
Zelf gisteren ff door het tweede eiland gecrossed als politieagent, heli gevlogen, uit eten geweest, porsche gestolen en een taxirit gemaakt naar mn savehuis vanaf ander eiland.
Wil nog even niet verder met missies gaan
One man army was makkelijk, voor ik het wist had ik 6 sterren, dus geen zin om te landen..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:19 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja 200 stuks.
Dus je hebt "One Man Army" ook gehaald, stelde weinig voor he.
Ben nu alleen op zoek naar de laatste brug om er onderdoor te vliegen heb er 12 van de 13.
Ja diequote:Op dinsdag 6 mei 2008 08:57 schreef Chocobo het volgende:
En DIT is mijn schater van de dag![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.yourdailymedia.com/media/1209984838/Penalty_Face_Plant
ik gok een euro of 5 ofzoquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zimbabwe krijgt biljet van 250.000.000 $
Lijkt me best cool om zo'n biljet te hebben, iemand enig idee wat de wisselkoers is?
Heb het ff opgezocht: http://finance.yahoo.com/currency/convert?amt=1&from=EUR&to=ZWD&submit=Convertquote:
met een inflatie van 190.000% gaat dat hard achteruit hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb het ff opgezocht: http://finance.yahoo.com/currency/convert?amt=1&from=EUR&to=ZWD&submit=Convert
1 euro bijna 50k Z$. Dan is 250 miljoen Z$ nog best veel
Pakkie missiesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:03 schreef Magneet het volgende:
Damn sommige van die pakkie missies zijn moeilijk
1 of andere Ier moet je wat klusjes voor gaan doenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Pakkie missies
Je bedoelt die side missies van Little Jacob, afleveren van drugs? Ik heb er geloof ik nu 5 gedaan ofzo, waarbij de laatste 2 missies bij de tweede keer wel lukte. Je weet nooit wat je te wachten staat met die missies he
Oh die ken ik nog nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
1 of andere Ier moet je wat klusjes voor gaan doen
Romanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh die ken ik nog niet
Heb nog Elisabeth staan op het oude eiland en nu ook Playboy op het nieuwe eiland. Verder wat zuipen en vliegen met Brucie. Of met Roman naar de club
Die 'snow' missie van Equote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:26 schreef Magneet het volgende:
Elisabeth wordt ook nog leuk op het eindeIk heb er nu 5 of 6 staan geloof ik, keuze genoeg iig, heb wel alles unlocked nu qua eilanden.
Had ineens pakkie in mijn telefoon staan,... echt geen IDEEEEEE waar dat vandaan kwam,....quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:33 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs, Three Leaf Clover van Patrick McReary ( aka Pakkie ) is beter
Afkorting van Pakkieneesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Had ineens pakkie in mijn telefoon staan,... echt geen IDEEEEEE waar dat vandaan kwam,....
is echte en hele gave missie. Three Leaf Clover is echt nog beter maar ik kan er niet teveel van vertellen zonder te spoileren.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Afkorting van Pakkienees
Ik heb dingen gelezen over de snow missie, schijnt de coolste te zijn, lekker lang... dus ben benieuwd!
Lang maar ook pittig,... wel te doen overigens maar het wordt allemaal iets pittiger nu.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Afkorting van Pakkienees
Ik heb dingen gelezen over de snow missie, schijnt de coolste te zijn, lekker lang... dus ben benieuwd!
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:21 schreef Chocobo het volgende:
PrachtigBeetje naar beneden scrollen voor het filmpje!
http://websklad.net/2008/(...)ija_sportivnaja.html
Gijs...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:21 schreef Chocobo het volgende:
PrachtigBeetje naar beneden scrollen voor het filmpje!
http://websklad.net/2008/(...)ija_sportivnaja.html
Waar let jij opquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WTF is dat voor site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |