Niet of over een paar jaar ofzo! Zoals het hoort!quote:
over 2 jaar pas heb ik gelezen ergens. Hoop eik over 5 jaar ofzo als wij GTA VI aan het spelen zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 19:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet of over een paar jaar ofzo! Zoals het hoort!
De engine staat,.... zal mij niet verbazen dat we zeker nog 1 nieuwe GTA zien deze gen los van de DLC die nog moet komen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
over 2 jaar pas heb ik gelezen ergens. Hoop eik over 5 jaar ofzo als wij GTA VI aan het spelen zijn.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet of over een paar jaar ofzo! Zoals het hoort!
Mijn vrouw heeft diverse naaktfoto's,... zal vragen of ze je er paar kan PM-enquote:
Ik F5.quote:Op maandag 28 april 2008 19:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft diverse naaktfoto's,... zal vragen of ze je er paar kan PM-enOh,... en ik wilde topicviews inderdaad
Gijs,... ik ga om 00:00 naar Game-maniaquote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Bastard het volgende:
Zou het zin hebben om straks nog even naar de MM te gaan?
Piemel in je hand? Foto's in uniform? Ze zal zo wel posten hier,.... kan niet lang duren!quote:
wil het niet meer wetenquote:Op maandag 28 april 2008 19:52 schreef Chocobo het volgende:
Stil,.................... gewoon stil,..............
http://www.g4tv.com/trail(...)V_Causing_Chaos.html
Gijs je hebt toch een reserveringskit? Dan heb je toch geen kans maar gewoon een exemplaar!quote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef Bastard het volgende:
Net bij de MM geweest... ik was de 20e die er vanavond naar vroeg..... ik had kans om er morgenochtend 1 te bemachtigenHele muur met reserveringskits waren er door heen,
Spel is heus wel te krijgen, ook zonder reserveringskit.quote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef Bastard het volgende:
Net bij de MM geweest... ik was de 20e die er vanavond naar vroeg..... ik had kans om er morgenochtend 1 te bemachtigenHele muur met reserveringskits waren er door heen,
niet slecht... maar toch ook niet spectaculair?quote:Op maandag 28 april 2008 20:30 schreef Chocobo het volgende:
Mooiste natuurlijke borsten ooit!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 april 2008 20:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
niet slecht... maar toch ook niet spectaculair?
zal er niet zo'n kijk op hebben dan neequote:
quote:Uw Grand Theft Auto IV kan 29-4 na 8:00 worden afgehaald
De mijne is nog niet verzondenquote:Op maandag 28 april 2008 23:26 schreef Chocobo het volgende:
Zo,.... heb net een bakkie gezet. Ik ga zo GTA halen
Ik weet de weg en het is niet zover rijden naar Game-maniaquote:Op maandag 28 april 2008 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Don't get lost in the city that never sleeps...
game-mania?quote:Op maandag 28 april 2008 23:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet de weg en het is niet zover rijden naar Game-mania
Gijs,... dat is een echte winkel in Den Haagquote:Op maandag 28 april 2008 23:45 schreef kepler het volgende:
[..]
game-mania?Zoveel dingen die ik nog niet weet
ow, nou dat wist ik ook nog nietquote:Op maandag 28 april 2008 23:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,... dat is een echte winkel in Den Haag![]()
I'm off
quote:Rellen hier bij de MM Ze kregen maar 75 exemplaren voor de normal edition binnen en 2 special editions van ieder console. Maar het was me toch een drukte zeg Stuk of 150 man dus ja de helft kon weer met lege handen naar huis
Ik heb gelukkig via m'n broer de SE weten te bemachtigen en daar ben ik natuurlijk blij mee. Al die jaloerze blikken richting mij dan ook alleen omdat ik de enige was die SE Xbox 360 versie had. Die andere had een personeelslid voor zichzelf gehouden
De twee PS3 SE's werden verloot of men kon erop bieden
Ik dacht precies hetzelfde totdat ik de laatste GTA vannacht weg zag gaan bij Game-mania,.... en die kregen er meer dan MMquote:
Gijs ik weet zeker dat er echt wel GTA4's te bemachtigen zijn, maar ik zou geen 3 dagen wachten,..... dan heb je misschien een probleem. 5 mei zou de volgende lading komen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:03 schreef gijsje79 het volgende:
Ja ik zie het wel, zal vandaag wel es een Bart smit ofzo inlopen.
En anders haal ik hem wel een andere keer.
Maar hij is cool.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
B. is ziek, die zou wel richting de stad zijn.
Gamehubs.comquote:
Hoeveel heb jij voor de game betaald? Ik ¤ 35,55quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WTF Gijs??
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |