abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58381955
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:44 schreef Merel het volgende:
Als ie de sleutels heeft, waarom stond ie dan zo lang aan te bellen en kwam ie niet gewoon binnen?
Ze had de haak erop
pi_58381959
Heb je geen vriendin die je kan steunen?
pi_58381978
Bad move dat je je sleutels niet terug geeist hebt.
pi_58381987
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:45 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ja, bijvoorbeeld nadat zij naar haar ouders is gegaan en hij zich in de tussentijd toegang tot haar woning heeft verschaft.
De enige reden om die sleutels niet terug te vragen op het moment dat hij toch al aan de deur staat is omdat ze hem dan alsnog een keer moet zien. En dan kunnen ze het met veel drama weer goedmaken en krijgen we weer van die topics voorgeschoteld.
Je slaat de spijker op zijn kop!
pi_58382001
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:45 schreef conleche het volgende:
Laat hem die sleutels houden, bel een slotenmaker en vervang het slot.
Dat is inderdaad ook een goede optie. Vandaag nog de sloten laten vervangen en vanavond naar je ouders gaan.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58382024
Serieus, bel die slotenmaker, zeg dat het een noodgeval is en hij vervangt je slot. Kost 200 euro, dat wel, maar dat kan er ook nog wel bij en dan hoef je hem niet meer te spreken of te zien. Daarna stap je op de trein naar mama en laat je een dag of wat vertroetelen.......
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:49:16 #257
198137 Uierboord
Broodje koeietiet !!!!!!!!!
pi_58382025
Gaat wel rap ineens...
Rond 16:00 is alles opgelost, dan logt TS uit en gaat met een grote glimlach naar huis?
Uierboord, in de volksmond wel "koeietiet" genoemd, is een Rotterdams streekgerecht. Het bestaat uit de toppen van de uiers van koeien, die tot een smeersel verwerkt zijn; dit smeert men vervolgens op de boterham.
pi_58382058
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:49 schreef Uierboord het volgende:
Gaat wel rap ineens...
Rond 16:00 is alles opgelost, dan logt TS uit en gaat met een grote glimlach naar huis?
Ja gaat ook heel rap ik kan het zelf nog even niet allemaal goed behappen...
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:51:10 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58382063
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:49 schreef Uierboord het volgende:
Gaat wel rap ineens...
Het werd verdulleme eens tijd dat er haast achter werd gezet. Dit zeurt al jáááren door.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:51:34 #260
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58382079
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:47 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook een goede optie. Vandaag nog de sloten laten vervangen en vanavond naar je ouders gaan.
Hmm, het is toch een huurhuis? Dan moet je dat vaak aanvragen bij de woningbouwstichting, het zijn ook vaak van die gecertificeerde sleutels bij huurhuizen, die dingen die je niet na mag laten maken bij een schoenmaker.
Ik weet niet of TS dat zelf zomaar mag regelen, ze kan wel de woningbouw stichting bellen en het uitleggen, misschien weten ze een oplossing.
be nice or go away
pi_58382086
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:49 schreef conleche het volgende:
Serieus, bel die slotenmaker, zeg dat het een noodgeval is en hij vervangt je slot. Kost 200 euro, dat wel, maar dat kan er ook nog wel bij en dan hoef je hem niet meer te spreken of te zien. Daarna stap je op de trein naar mama en laat je een dag of wat vertroetelen.......
Ik krijg de sleutels wel terug..daar ben ik niet zo bang voor. Maar nu wil en kan ik hem gewoon even niet zien..
pi_58382087
Sloten vervangen kan je overigens ook prima zelf doen en dan ben je veel goedkoper uit, even langs de Gamma voor nieuwe cylinders, schroevendraaier erbij, kind kan de was doen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_58382114
OMG dat smsje..
pi_58382120
Hij verwijt mij dat hij alles voor me overheeft!!! en dat hij altijd zo blij is om me te zien!!!!
pi_58382123
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:51 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Hmm, het is toch een huurhuis? Dan moet je dat vaak aanvragen bij de woningbouwstichting, het zijn ook vaak van die gecertificeerde sleutels bij huurhuizen, die dingen die je niet na mag laten maken bij een schoenmaker.
Ik weet niet of TS dat zelf zomaar mag regelen, ze kan wel de woningbouw stichting bellen en het uitleggen, misschien weten ze een oplossing.
Wat kan haar op dit moment de huurbaas nu schelen? Als het slot eenmaal is vervangen, kan je altijd nog een aanvraag indienen en zeggen dat je al je sleutels in de gracht hebt laten vallen oid. Zou ik me niet druk om maken...
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:53:37 #266
198137 Uierboord
Broodje koeietiet !!!!!!!!!
pi_58382135
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Sloten vervangen kan je overigens ook prima zelf doen en dan ben je veel goedkoper uit, even langs de Gamma voor nieuwe cylinders, schroevendraaier erbij, kind kan de was doen.
Get real, dat is meer iets voor pragmatisch ingestelde mensen die hun partner na de éérste keer vreemdgaan subiet een trap onder de reet geven, niets voor TS dus...

Uierboord, in de volksmond wel "koeietiet" genoemd, is een Rotterdams streekgerecht. Het bestaat uit de toppen van de uiers van koeien, die tot een smeersel verwerkt zijn; dit smeert men vervolgens op de boterham.
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:53:54 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58382142
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:53 schreef Onlyy het volgende:
Hij verwijt mij dat hij alles voor me overheeft!!! en dat hij altijd zo blij is om me te zien!!!!

Sorry hoor, maar die gast heeft een enorme plaat voor zijn hoofd.
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:56:22 #268
145755 kahaarin
pi_58382194
quote:
Dat hij dat voor het gemak af en toe vergeet en dan met een ander loopt te rotzooien heeft hij het zeker niet over?
Sukkel dat hij er is, wat denk hij, dat je een deurmat bent?

Wees blij dat je het besluit hebt genomen hem te dumpen, je bent er van af.
be nice or go away
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:57:07 #269
145755 kahaarin
pi_58382205
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat kan haar op dit moment de huurbaas nu schelen? Als het slot eenmaal is vervangen, kan je altijd nog een aanvraag indienen en zeggen dat je al je sleutels in de gracht hebt laten vallen oid. Zou ik me niet druk om maken...
Dat is waar, het is een optie om het zo te doen idd.
be nice or go away
pi_58382222
Zie je..het is goed dat ik hem niet heb gezien net..want ik voel me nu al rot na zijn sms.. . Pffffff wat moeilijk allemaal
pi_58382237
quote:
Waarom heb je je telefoon weer aangezet?

Toen ik een aantal jaar geleden van m'n ex afwilde heb ik m'n telefoon een aantal weken uitgezet.
pi_58382241
quote:
Als je weer begint te twijfelen en week in de knieen wordt: picture hem terwijl hij die dingen doet die hij zo goed kan (of niet goed kan natuurlijk, maar dat is hier nu niet het punt); MET DAT ANDERE MEISJE. En niet 1x maar op z'n minst 2x (en dat aantal is hoogstwaarschijnlijk nog te vermenigvuldigen met factor 10)
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:58:43 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58382244
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:56 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dat hij dat voor het gemak af en toe vergeet en dan met een ander loopt te rotzooien heeft hij het zeker niet over?
Sukkel dat hij er is, wat denk hij, dat je een deurmat bent?

Wees blij dat je het besluit hebt genomen hem te dumpen, je bent er van af.
En dan is dat vreemdgaan nog maar een deel van de ellende die die vent met zich meebracht, gezien de topics van Onlyy. Totaal emotioneel gestoord, komt in mij op.
  dinsdag 29 april 2008 @ 15:59:07 #274
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58382257
Hij weet haar zelfs per sms terug te winnen, de schalk!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_58382268
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:51 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Bij mijn woningbouw werkte dat niet, ik mocht wel een slotenmaker bellen maar mocht zelf voor de kosten opdraaien.
Dus heb uiteindelijk maar zelf ff de cylinders vervangen, 20 min. werk en een stuk goedkoper.
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')