Niks maar ik wordt nu echt ZO zenuwachtigquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:25 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Blijf vooral rustig, wat was je nu van plan te doen?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:23 schreef MrDice het volgende:
Op slot! Niet opendoen! Muziek aanzetten! Je moeder bellen!
ALARM ALARM DEFQON 5 ALARM ALARM!
Niets doen, achter de PC blijven zitten en niets laten horen, hij gaat vanzelf weer weg. Rustig blijven en je moeder bellen idd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:23 schreef Onlyy het volgende:
OMG hij staat voor de deur!!
De deur zit op de haak, laat maar bellen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:25 schreef Onlyy het volgende:
en de bel blijft maar gaaaaaannn
Laat hem gewoon lekker bellen.. Zet wat muziek aan met oordopjes..quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:25 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Niks maar ik wordt nu echt ZO zenuwachtig
Kun je bel er niet uit halen? Gewoon voor eventjes, tot hij de hint snapt?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:27 schreef Onlyy het volgende:
Jezus HOE kun je de bel overbelasten
Idd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De deur zit op de haak, laat maar bellen.
Geen idee hoe dat moet...maar heb nu oordopjes in en de muziek HARDquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kun je bel er niet uit halen? Gewoon voor eventjes, tot hij de hint snapt?
Lijkt me ook wel duidelijk, hij druipt zo wel af.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:29 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet...maar heb nu oordopjes in en de muziek HARD
Juist.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:28 schreef MinderMutsig het volgende:
Kom op zeg, hoe oud ben je?![]()
Bel een vriendin en zorg dat ze langskomt. Doe die deur open en vraag je sleutels terug. Zeg dat je verder niet meer wilt praten en dat het over is. Mocht hij niet weggaan heb je binnen een half uurtje de steun van je vriendin om hem de deur te wijzen.
WTF denk jij dat ik DIT NEP????? kom langs zou ik zeggen!!!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Juist.
Het komt een beetje fake over, dat je zelfs in deze situatie nog zit te fokken.
Precies, en tegen die tijd kan jij de trein pakken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel duidelijk, hij druipt zo wel af.
Waarom zou dit fake overkomen als je gaat fokken op zo'n moment?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Juist.
Het komt een beetje fake over, dat je zelfs in deze situatie nog zit te fokken.
Waar woon je? Ik moet toch nog boodschappen doen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:31 schreef Onlyy het volgende:
[..]
WTF denk jij dat ik DIT NEP????? kom langs zou ik zeggen!!!!!
En waarom zou ik dit faken??? Ik ben nu afgesloten van de buitenwereld..heb gelukkig nog mijn pc'tje..want aangezien de telefoon ook de hele tijd ging..staat die ook uitquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:34 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Waarom zou dit fake overkomen als je gaat fokken op zo'n moment?
Is toch juist beter dan dat je helemaal gaat flippen..
Gaan we met z'n tweeënquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:33 schreef MrDice het volgende:
Mocht je in Groningen wonen dan wil ik best wel even langskomen hoor, mits mijn baas het toelaat.
Nouja om aandacht bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:35 schreef Onlyy het volgende:
[..]
En waarom zou ik dit faken??? Ik ben nu afgesloten van de buitenwereld..heb gelukkig nog mijn pc'tje..want aangezien de telefoon ook de hele tijd ging..staat die ook uit
quote:
Stapje voor stapje hequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:
En nu heb je dus nog steeds je sleutels niet terug. Jezus, waar is je ruggengraat
Toen ik de OP dacht wist ik gewoon zeker dat er wel een keyboard warrior zichzelf zou opofferenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:33 schreef MrDice het volgende:
Mocht je in Groningen wonen dan wil ik best wel even langskomen hoor, mits mijn baas het toelaat.
Als je het net uit hebt gemaakt met je vriend mag je best even wat minder ruggengraat hebben. Dat is niet zomaar iets. Laat desnoods iemand anders je sleutels bij hem ophalenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:
En nu heb je dus nog steeds je sleutels niet terug. Jezus, waar is je ruggengraat
Hij ook denk ik, hij is niet gewend dat je voor jezelf opkomt, je gaat vanavond naar huis en daarna zie je wel weer verder, het komt zoals het komt en je hebt nu een besluit genomen en je er aan gehouden, heel goed voor een eerste keer.quote:
Ik kan het gewoon niet aan om hem nu te zienquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Kun je niet beter zo'n grote mond hebben tegen je vriend?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:31 schreef Onlyy het volgende:
[..]
WTF denk jij dat ik DIT NEP????? kom langs zou ik zeggen!!!!!
Hij belt alleen aan om te praten waarschijnlijk, weet niet of ik dat onder de catogorie 'lastig vallen' noem... Kan best begrijpen dat het allemaal raar voor de over komt, maar wel doorzetten!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:41 schreef Scorpie het volgende:
Je voelt je rot nadat die debiel je lastig gevallen heeft? Moet niet gekker worden
Pardon? Als jij op straat loopt, en je ziet hoe een gast z'n vriendin afranselt... dan loop jij ook gewoon door?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen ik de OP dacht wist ik gewoon zeker dat er wel een keyboard warrior zichzelf zou opofferen
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:43 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet aan om hem nu te zien
Deur zat op de knip.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:44 schreef Merel het volgende:
Als ie de sleutels heeft, waarom stond ie dan zo lang aan te bellen en kwam ie niet gewoon binnen?
Ja, bijvoorbeeld nadat zij naar haar ouders is gegaan en hij zich in de tussentijd toegang tot haar woning heeft verschaft.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:40 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Stapje voor stapje he
Dat kan later nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |