Maar je maakt er ook geen compleet andere vorm van. En dan zou ik dus alleen de achterkant gezien hebben, maar als dat alleen de achterkant geweest zou zijn, dan moet dat ding behóórlijk groot zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:11 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
..... Dat zou best wel eens kunnen ja. In het donker zie je meestal namelijk niet zoveel details.
In principe wordt er in dat laagvlieggebied noordwest van je wel eens met die Sperwers gevlogen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://i653.photobucket.c(...)aagvlieggebieden.gif Ik woon hier ergens.
Je kunt 's nachts al helemaal geen hoogte of grootte inschatten als je niet weet wat voor toestel het is.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar je maakt er ook geen compleet andere vorm van. En dan zou ik dus alleen de achterkant gezien hebben, maar als dat alleen de achterkant geweest zou zijn, dan moet dat ding behóórlijk groot zijn.
Nou ja. Ik ga proberen het op de foto te krijgen, of een deelquote:Op dinsdag 24 november 2009 02:13 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Je kunt 's nachts al helemaal geen hoogte of grootte inschatten als je niet weet wat voor toestel het is.
Het zal sowieso wel niks bijzonders zijn hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 02:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja. Ik ga proberen het op de foto te krijgen, of een deelEn als het dan toch een doodnormaal vliegtuig blijkt te zijn mag je me schoppen
![]()
Maar ik vind het sowieso bizar dat ik het alleen in de wintermaanden zie, en ik kijk behoorlijk vaak omhoog.
't Hoeft niet bijzonder te zijn, ik wil gewoon weten wát het is omdat ik het niet op een normaal vliegtuig vind lijken en ik nieuwsgierig ben. Dit vreet al een jaar aan mequote:Op dinsdag 24 november 2009 02:16 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Het zal sowieso wel niks bijzonders zijn hoor
Nou, t is iig altijd tussen 19.00 en 20.30quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:17 schreef sp3c het volgende:
nou ik wil je wel schoppen maar bij dit soort dingen is het handiger als je de exacte tijd en datum en de locatie opschrijft ... meestal handiger dan een foto
Je kunt best iets op de foto krijgen, maar een foto vol details zal het niet worden, nee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Erg knap als jij 's nachts zo'n vliegtuigje kunt fotograferen van een afstandje. Of zie je ze ook overdag?
Geloof mij, gaat je echt niet lukken 's nachtsquote:Op dinsdag 24 november 2009 02:25 schreef Harajuku. het volgende:
Je kunt best iets op de foto krijgen, maar een foto vol details zal het niet worden, nee.Maar t is beter dan niets, niet waar?
Ik heb een goed genoeg spiegelreflex met statief.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:27 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Geloof mij, gaat je echt niet lukken 's nachtsTenzij je een professionele spiegelreflex met statiefje klaar hebt staan.
De vorige keer heb ik ze een keer of 4/5 gezien. Eén keer waren het twee tegelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:30 schreef Lightning_NL het volgende:
Ok dan ben ik benieuwd. Hoe vaak zie je ze trouwens?
De post boven jequote:Op dinsdag 24 november 2009 02:35 schreef sp3c het volgende:
let ook ff op het geluid wat het maakt
ik denk net als lightning toch aan een sperwer das dus met de propellor
Een paar uur geleden zei je nog dat ze hoog vlogen....quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik ze een keer of 4/5 gezien. Eén keer waren het twee tegelijk.
Dit was mijn eerste keer dit jaar, en weer 2.
Vliegen relatief laag, en ik heb ze nooit gehoord. De lichten gaan kruislings of achtereenvolgens - geen rood/groen zoals een normaal vliegtuig. Dat zijn iig 3 feiten, de rest is discutabel.
De laatste keer, ja. De eerste keren niet en toen kwam ik ook met die paint.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:38 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Een paar uur geleden zei je nog dat ze hoog vlogen....
Anyway. Tijdverspilling dit. Ik ga slapen. Later!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |