Hij vloog nu hoger dan vorig jaar waardoor ik alleen de lichten zag. Vorig jaar vlogen ze vaker laag genoeg om wat vorm te onderscheiden, en dan leek het op dat B52 ding. t Was iig niet rond of vierkantquote:Op maandag 23 november 2009 19:19 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Met betere omschrijving bedoel ik dus hoe hoog, hoe snel, hoe groot, hoeveel geluid, welke beweging... etc etc etc.
Lijkt me sterk dat je B52's zag vliegen. Misschien waren het wel afstandbestuurbare vliegtuigjes.quote:Op maandag 23 november 2009 19:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij vloog nu hoger dan vorig jaar waardoor ik alleen de lichten zag. Vorig jaar vlogen ze vaker laag genoeg om wat vorm te onderscheiden, en dan leek het op dat B52 ding. t Was iig niet rond of vierkant.
Ik heb ze nooit gehoord, ook niet toen ze zo laag vlogen. Ze gaan niet heel snel, en in een rechte lijn.
Ik heb er wel vaker twee tegelijk gezien, maar dan gingen ze beide een iets andere richting uit.
Even quoten.quote:Op maandag 23 november 2009 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
'k Ga binnenkort, wanneer het niet zo bewolkt is als vandaag, wel s avonds met de camera naar buiten ipv met de hond en bewijzen dat het geen speelgoed of normaal vliegtuigje is!
Moet je me wel even uitleggen hoe ik zo een foto kan makenquote:
Ik heb vroeger nog wel eens een Vulcan van de RAF zien vliegen andersquote:Op dinsdag 24 november 2009 01:58 schreef sp3c het volgende:
nou grote driehoeken met lampen vliegen hier gewoon niet regelmatig
Nee, nee. Ronde driehoek! Daarom is het ook geen Bwhatever, die is te hoekig.quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:58 schreef sp3c het volgende:
nou grote driehoeken met lampen vliegen hier gewoon niet regelmatig
ja vroeger was het leukerquote:Op dinsdag 24 november 2009 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb vroeger nog wel eens een Vulcan van de RAF zien vliegen anders
http://en.wikipedia.org/wiki/Frisbeequote:Op dinsdag 24 november 2009 02:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, nee. Ronde driehoek! Daarom is het ook geen Bwhatever, die is te hoekig.
Dan halen mijn ogen en t donker grapjes met mij uit, want dan heb ik 6 keer zo'n dikke neus gemist.quote:
http://i653.photobucket.c(...)aagvlieggebieden.gif Ik woon hier ergens.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:03 schreef Lightning_NL het volgende:
Laat me raden, je woont onder dat grote vierkant die ik eerder in het plaatje postte. Je zult wel een Sperwer gezien hebben, want die vliegen daar rond.
..... Dat zou best wel eens kunnen ja. In het donker zie je meestal namelijk niet zoveel details.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan halen mijn ogen en t donker grapjes met mij, want dan heb ik 6 keer zo'n dikke neus gemist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |