25 miljoenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:12 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ik zie hem graag naar PSV komen eerlijk gezegd, voor als Ooijer na aankomend seizoen stopt (daar ga ik wel vanuit).
Zal lastig worden zonder Europees paspoort en zonder interlands voor Brazilie.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef Rikketik het volgende:
Ik denk dat PSV volgend jaar aardig wat concurrentie uit het buitenland kan verwachten, mocht Douglas zich zo doorontwikkelen.
Dan zou hij alleen niet in Engeland kunnen spelen en clubs uit Spanje zullen voorzichtiger zijn. Maar hij zou toch zonder problemen naar Duitsland, Italië en Frankrijk kunnen?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal lastig worden zonder Europees paspoort en zonder interlands voor Brazilie.
Italie ook volgens mij niet zomaar.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dan zou hij alleen niet in Engeland kunnen spelen en clubs uit Spanje zullen voorzichtiger zijn. Maar hij zou toch zonder problemen naar Duitsland, Italië en Frankrijk kunnen?
Wij verkopen niet aan concurrentenquote:Op zondag 28 juni 2009 23:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
grappen maken kunnen ze wel in Enschede
oke dat is weer iets anders maar hij is ook niet meer betaalbaar voor een Nederlandse club of Ajax moet het te vragen bedrag op tafel willen leggen.quote:
Gewoon 2 seizoenen bij PSV blijven dan kan hij een Nederlands paspoort ophalenquote:Op zondag 28 juni 2009 23:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zal lastig worden zonder Europees paspoort en zonder interlands voor Brazilie.
De kans dat hij op termijn geselecteerd wordt voor Seleção acht ik groter dan een transfer naar PSV.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gewoon 2 seizoenen bij PSV blijven dan kan hij een Nederlands paspoort ophalen
Die topictitel gaat er overigens niet van komen
Idd. Je moet toch ook niet voor het huidige Brazilie willen spelen zegquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Die topictitel gaat er overigens niet van komen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |