Niet zeuren, in driekwart van Nederland kun je niet zo leuk trainen als daar.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:30 schreef Asics-DS het volgende:
Het is goed trainen op de Posbank, maar die Lange Juffer en Zijpenberg ken ik inmiddels wel.
Goedkoper kan wel, maar dan zit je of verder in het naseizoen of op een camping. Voor augustus is het zeer schappelijkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:30 schreef Asics-DS het volgende:
Weekendje Ardennen wil ik ook nog doen. Even een stevig trainingsweekend inbouwen, maar ¤120 is nog best prijzig voor een weekendje.
Da's niet zo mooi, sterkte ermeequote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:22 schreef horstjan het volgende:
Mijn hele planning valt in duigen, teruggeroepen van rit naar Santiago wegens familieomstandigheden en ook mijn deelname aan de tour de France moeten afzeggen.
Idd.quote:Er zijn soms belangrijkere dingen in het [fiets]leven.
Ben ik ook nog 90 euro kwijt voor een weekend. Dan maakt die 30 euro ook niet zoveel meer uitquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Je kunt ook voor 2x 15 Euro in de jeugdherberg van Bouillon gaan slapen.
Ik wil ook meedoen aan de JJC. Twijfel nog wel over de afstand. Heb dit jaar al wel redelijk wat 100+ ritten gereden, ook een handvol keren 130-170 km. Alleen die eerste 50 km lus kan ik met m'n ogen dicht rijden dus dat heeft niet zoveel toegevoegde waarde, in het 150 km parcours zitten stukken die ik nog niet ken. Maar niet de langste afstand rijden vind ik ook een beetje zwak van mezelf.. Volgende week zondag is er nog een toertocht vanuit Renkum over de Veluwe (140km), die ga ik ook rijden (ijs en weder dienende), dan beslis ik daarna wel denk ik. Wel even het aantal inschrijvingen in de gaten houden want er zijn niet zo veel plekken meer.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:18 schreef thettes het volgende:
vandaag 135 kilometer gefietst, ik ga zowaar nog eens wennen aan 100+ km/u. Mag ook wel, volgende maand heb ik me ingeschreven voor de Jan Janssen Classic (hel van wageningen) op de 150km. Terwijl 135 nu dus maar m'n afstandsrecord is
Maar, het ging boven verwachting lekker.
Hoewel het niet zo laat was had ik wel een "paar" biertjes op, het "/u" stukje mogen jullie dus wegdenkenquote:
Wel mooi, dan kun je in minder dan 2 uur een etappe van de TDF uitrijden en dan in je hotelkamer kijken wie er een paar uur later 2e is gewordenquote:Op zondag 1 juni 2008 16:25 schreef thettes het volgende:
Hoewel het niet zo laat was had ik wel een "paar" biertjes op, het "/u" stukje mogen jullie dus wegdenken
Heb het gebruikt van Haarlem naar Cannes, werkt redelijk als je hem geleerd hebt te begrijpen.De fietsroutes sturen je nog wel eens over onnodige weggetjes die steeds weer op de doorgaande route uitkomen. Dus is het een hele toer om een leuk lopende rit uit te zetten, maar om specifieke locatie te vinden perfect.quote:Op zondag 1 juni 2008 16:34 schreef FJD het volgende:
[..]
Wel mooi, dan kun je in minder dan 2 uur een etappe van de TDF uitrijden en dan in je hotelkamer kijken wie er een paar uur later 2e is geworden
Ander vraagje. Wie maakt er gebruik van een GPS op de fiets? Ik twijfel of ik het geld er aan uit wil geven maar 200,- voor een Garmin 305 met hartslag en cadans meter is niet heel slecht denk ik zo. Wat zijn nou echt functies die je veel gaat gebruiken?
Vorig jaar was dat laatste kimmetje vrij zwaar, velen deden hem niet en anderen moesten een stukje lopen, maar dat kwam ook door de nattigheid. Zelf deed ik 'm met 39 × 25 en dat ging maar net.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:45 schreef Tommeke het volgende:
Heeft iemand hier de Jean Nelissen Classic in Luxemburg wel eens gereden? Ik heb in die omgeving vaak gefietst, dus ik ken de meeste klimmen daar wel zo een beetje. Maar hij eindigt op de Muur van Vianden, is dat dan dat kasseiweggetje omhoog het dorp in of zo'n slingerweggetje richting het kasteel? Want dat kasseiweggetje trek ik nog wel denk ik, meer moet het ook niet zijn
Sowieso is met vriendinlief besloten daar te gaan fietsen deze zomer, dus ik ben wel happy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |