bi-j stuiterdik ofzoquote:
Jazeker een eventuele Twente-Heerenveen ookquote:Op maandag 28 april 2008 13:05 schreef Zwansen het volgende:
Wordt de eventuele Twente-Ajax ook in Emmen gespeeld?
haha iets nogquote:
heel het seizoen toch al.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:29 schreef Moody het volgende:
NAC speelde zeer defensief en wordt hiervoor gestraft. Wat een anti-voetbal!!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:30 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik denk dat NAC het nog best lastig gaat krijgen tegen herenveen of ajax zie ik ze namelijk ook niet winnen. En dan moeten ze nog tegen nec groningen roda of utrecht voor een uefa cup plaats. En ik zie ze eigenlijk niet winnen van NEC (die winnen denk ik van roda en groningen (die wint van utrecht)). Dus dan hebben ze met een 3e plek slechts uefa cup intertoto
Dat wordt dus volgend jaar anders met de veranderingen in de play offsquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vind wel onzin dat als je bij top 5 komt je nog geeneens zeker bent van uefa cup. Kan iemand die 10e wordt dus meer bereiken dan gene die 3e wordt.
kloptquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
Vind wel onzin dat als je bij top 5 komt je nog geeneens zeker bent van uefa cup. Kan iemand die 10e wordt dus meer bereiken dan gene die 3e wordt.
niet zeker hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
NAC is op, hebben een fantastisch seizoen gedraaid. Spelen UEFA-cup voetbal. Hulde!
Dat is nog maar de vraagquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Spelen UEFA-cup voetbal. Hulde!
quote:
Twente kan mooi haar eigen spel gaan spelen in Breda, die goal valt wel, NAC zal er dat 5 moeten maken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:57 schreef Moody het volgende:
Ernie moet boos zijn op zijn speelwijze. Vanaf de eerste minuut met 11 man achter de bal gokken op een 0-0. Ten Rouwelaar begon in de 5e minuut al met tijdrekken
Ik denk dat NAC supporters ook niet blij zijn met de speelstijl neem ik aan??
Twente gaat met 3-0 de heenwedstrijd in, maar ze gaan heus niet voor de goal hangen wil ik wedden....
En NAC kan hun spel niet spelenquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:09 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Twente kan mooi haar eigen spel gaan spelen in Breda, die goal valt wel, NAC zal er dat 5 moeten maken.
Ik zet de tv net aan en die overtreding komt voorbij! Zwaar overdreven 2e gele kaart inderdaad!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:46 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Die tweede gele van Mtiliga was mijns inziens trouwens zwaar overdreven, overtreding was vlak voor m'n neus. Vink leek ook eerst tegen Denneboom te fluiten maar volgens mij ging hij op z'n assistent af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |