Niet willen en niet hoeven zijn twee verschillende dingen.quote:Op maandag 28 april 2008 12:50 schreef Herald het volgende:
[..]
wat een sociaal wenselijk ik ben 25jaar en maagd antwoord zeg
de enige valide reden waarom je borsten niet open en bloot wil zien is omdat een heleboel borsten tegen kunnen vallen. Theezakjes, te grote tepels, te kleine tepels, rare vorm etc. Dat wordt allemaal netjes verdoezeld met kleding aan.
Ja, GS..de échte marktleiders waar het nieuws betreftquote:Op maandag 28 april 2008 12:27 schreef JohnDope het volgende:
Weer een geenstijl topic van dagen geleden.
Nee, dat hoeft niet de reden te zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 12:50 schreef Herald het volgende:
[..]
de enige valide reden waarom je borsten niet open en bloot wil zien is omdat een heleboel borsten tegen kunnen vallen. Theezakjes, te grote tepels, te kleine tepels, rare vorm etc. Dat wordt allemaal netjes verdoezeld met kleding aan.
Ik hoop niet jij je vriendin gaat vertellen dat je haar op dezelfde manier beoordeelt als dat je een tweedehandsautootje zou doen.quote:Op maandag 28 april 2008 12:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dezelfde afwegingen maakt als je een 2e hands auto gaat kopen.
quote:Op maandag 28 april 2008 12:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt
Ja maar dit gaat dan misschien wel over na een tijdje?quote:Op maandag 28 april 2008 12:58 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet de reden te zijn.
Het is toch spannender als je elkaar nog naakt gaat zien, dan dat je elkaar al van de nudistencamping kent.
Nog een reden daarnaast is dat het mij niet gaat om hoe ze eruitzien, lelijk of mooi, maar dat het een blikvanger is. Ook al heb je geen behoefte om steeds met andermans borsten te worden geconfronteerd.
Net zo goed te laag uitgesneden truitjes, dat trekt gewoon de aandacht of je het nou geil vind of niet.
Ik denk het niet.quote:Op maandag 28 april 2008 13:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar dit gaat dan misschien wel over na een tijdje?
ik weet zeker van wel het gaat vervelenquote:
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op maandag 28 april 2008 13:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik weet zeker van wel het gaat vervelen
Weten we niet, laten we het maar uittestenquote:
jemig, een vrouw is echt niet ineens niet meer spannend als je haar een keertje naakt hebt gezien zeg. Ik krijg twee stompen in mijn snoet als ik tegen mijn vriendin zou zeggen "trek je nachtjapon vannacht maar aan hoor, naakt vind ik je niet spannend meer".quote:Op maandag 28 april 2008 12:58 schreef Chrrris het volgende:
Nee, dat hoeft niet de reden te zijn.
Het is toch spannender als je elkaar nog naakt gaat zien, dan dat je elkaar al van de nudistencamping kent.
klopt, daarom vraag ik me dus ook af of vrouwen uberhaupt de behoefte hebben om naakt te gaan zwemmen in een binnenbad.quote:Nog een reden daarnaast is dat het mij niet gaat om hoe ze eruitzien, lelijk of mooi, maar dat het een blikvanger is. Ook al heb je geen behoefte om steeds met andermans borsten te worden geconfronteerd.
Net zo goed te laag uitgesneden truitjes, dat trekt gewoon de aandacht of je het nou geil vind of niet.
Ja, nee, dat zou inderdaad wel belachelijk zijn. Dat het meteen zou gaan vervelen. Zei ook 'spannender' hequote:Op maandag 28 april 2008 14:40 schreef Herald het volgende:
[..]
jemig, een vrouw is echt niet ineens niet meer spannend als je haar een keertje naakt hebt gezien zeg. Ik krijg twee stompen in mijn snoet als ik tegen mijn vriendin zou zeggen "trek je nachtjapon vannacht maar aan hoor, naakt vind ik je niet spannend meer".
En bij vrouwen die ik maar één keertje ga zien heb ik al helemaal geen behoefte iets spannend te laten
[..]
klopt, daarom vraag ik me dus ook af of vrouwen uberhaupt de behoefte hebben om naakt te gaan zwemmen in een binnenbad.
quote:Op maandag 28 april 2008 12:50 schreef Herald het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |