Osdorp? amsterdam bedoel je op osdorpplein? ( net geprobeerd te bellen maar constant in gesprek kan iemand dit bevestigen want dan rijd ik ff langs!!quote:Op maandag 28 april 2008 14:05 schreef brotherlouie98 het volgende:
Zojuist in Osdorp geweest bij de Dixons.
Daar verkopen ze de XBOX 360 versie al!!!! (hij staat werkend in de vitrine en gezien dat ie verkocht werd aan diversen gelukkigen)
Jammer genoeg heb ik een PS3
quote:Op maandag 28 april 2008 14:11 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik had zaterdag nog een klote streek geflikt. Had wat tijd te doden in het centrum.
Dus ik liep de FRS binnen, naar de PS2 bak. San Andreas hoes gepakt en deze op de plank bij de PS3 games gezet.
Zeker 6 nerds die vanaf binnenkomst de hoes zagen en als kippen naar de stelling renden!
Evil? Ja.
naar binnen gaan en vragen om de PS3 versie.quote:Op maandag 28 april 2008 14:05 schreef brotherlouie98 het volgende:
Zojuist in Osdorp geweest bij de Dixons.
Daar verkopen ze de XBOX 360 versie al!!!! (hij staat werkend in de vitrine en gezien dat ie verkocht werd aan diversen gelukkigen)
Jammer genoeg heb ik een PS3
pownedquote:Op maandag 28 april 2008 13:22 schreef Huskybe het volgende:
Wat mij zojuist overkomt.. Ik kom de Bart Smit binnen..
loop naar de kassa, staat zo'n moeder van 40 achter. ik zeg dat ik graag die gta 4 wil,, het spel dat achter haar staat opgesteld. Dus zij pakt het doosje en ze zegt wil je pinnen? Ik zeg ja & terwijl ik mn pinpas opzoek.. haalt zij die dvd tevoorschijn.
VERVOLGENS komt er zon kleine irritante snotneus van een manager haar heel fijn nog even vertellen: 'oh, je mag het spel GTA 4 vandaag trouwens nog niet verkopen.' Hij was daar gewoon opeens.. uit het niets.. ik was zoo dichtbij, dit slaat echt nergens op. Dus ik nog in discussie met die gozer maar hij zei jaa staat een dikke boete op en je kan hem nergens kopen. Hij zei ook nog 'morgen ben je de eerste' .. maar dat boeide me al niet meer.
Ja daar hadden ze er nog maar 2 van en die waren ge-pre-ordered voor morgen.quote:Op maandag 28 april 2008 14:18 schreef Static-NL het volgende:
[..]
naar binnen gaan en vragen om de PS3 versie.
Ze hebbend e XBox360 en PS3 versie tegelijk binnen gekregen dus die zullen ze zekerweten ook hebben.
wtf?!??!quote:Op maandag 28 april 2008 14:21 schreef bartjeuh het volgende:
Hier in belgie beginnen er ook meer en meer winkels hem te verkopen waaronder 2 bart smit's
Ale ale manneke, dat is toch van de zotten?!quote:Op maandag 28 april 2008 14:21 schreef bartjeuh het volgende:
Hier in belgie beginnen er ook meer en meer winkels hem te verkopen waaronder 2 bart smit's
Pics en bonnen, dan bel ik meteen naar de lokale BS.quote:Op maandag 28 april 2008 14:21 schreef bartjeuh het volgende:
Bon?quote:Op maandag 28 april 2008 14:32 schreef Salatrel het volgende:
zaterdag al bij media markt rotterdam centrum opgehaald
kwam er ook zon pipo dat dat spel nog niet verkocht mocht worden.
jammer joh ik heb al betaald en nu hier meer dat spel!
Als ik GTA4 zou hebben zou ik iig niet op fok zitten...quote:Op maandag 28 april 2008 14:32 schreef Salatrel het volgende:
Zonder pics geloof ik het gewoonweg nietquote:Op maandag 28 april 2008 14:32 schreef Salatrel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |