Verwerkt in de OP, thnx!quote:Op maandag 28 april 2008 09:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu ook met link naar het bibehorende fototopic: 25 mei: Towel Day! Foto's!
Waar? Hoe laat?quote:Op maandag 5 mei 2008 22:42 schreef Mark het volgende:
Zenden ze morgen THHGTTG uit op TV. Dat is dus mooi 19 dagen te vroeg!
Wat een kutfilm was het.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 05:15 schreef Mark het volgende:
Bij Veronica, om 20:30
Ik heb daar iemand voor.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:41 schreef UIO_AMS het volgende:
De handdoeken zijn gewassen en hangen nu te drogen. Morgen heb ik een vol rek waaruit ik kan kiezen. De batterijen van de fotocamera zitten in de oplader.
Ben ik de enige die zulke voorbereidingen treft?
quote:Op zondag 25 mei 2008 09:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is natuurlijk wel een duim omhoogtopic. [ afbeelding ]
Fijne handdoekdag allemaal! [ afbeelding ]
Ach welnee, ze zullen raar opkijken als je de hoeken van de handdoek niet even in de wijn hangt!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Towel day![]()
Zouden ze bij een wijnproeverij raar opkijken als ik mijn mondhoeken dep met een handdoek?
Ik doe m'n best, maar het is niet echt een dag waarop veel gebeurt. Toch al een paar foto's geschoten.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:25 schreef Mark het volgende:
En maak vooral foto's!
Ja, dat is het. Als het nou gisteren was geweest.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:56 schreef gr8w8 het volgende:
Ben de deur niet uit geweest - regen, studie - en vind het wat suf om foto's van mezelf thuis te posten.
Same here, nogal suffe dag.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:56 schreef gr8w8 het volgende:
Ben de deur niet uit geweest - regen, studie - en vind het wat suf om foto's van mezelf thuis te posten.
Dat dan weer wel, maar dat maakt niet veel indruk... Ach, het gaat om de gedachte, tenslotte.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit met een handdoek om mn schouders geslagen achter de computer
Happy Towel Day!
Tja, vorig jaar zat ik op mn werk, achter de balie, met een flinke handdoek omquote:Op zondag 25 mei 2008 18:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, maar dat maakt niet veel indruk... Ach, het gaat om de gedachte, tenslotte.
Uiteraard, maar ik heb nog geen tijd gehad om ze online te zetten.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:30 schreef Biancavia het volgende:
Volgend jaar beter.
Heb je nog foto's gemaakt, UIO?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Nog een kleine maand en het is zo ver![]()
http://en.wikipedia.org/w(...)alaxy_(radio_series)
Spam dit topic dan even op de site van je werkgever, in plaats van andersom.quote:
quote:
Wat UIO zegt.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Spam dit topic dan even op de site van je werkgever, in plaats van andersom.
Hoe toepasselijk ook, zijn enige posts op FOK! bestonden uit promotie voor die website, en dat soort reclame hebben we liever nietquote:Op zondag 24 mei 2009 20:36 schreef geelkuikentje het volgende:
Die spam die daar stond is alleen de site van Douglas Adams, de schrijver van het prachtige boek. Past prima binnen het 'Towel Day' thema zou ik zeggen
Ja daar heb je wel een beetje gelijk inquote:Op zondag 24 mei 2009 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk ook, zijn enige posts op FOK! bestonden uit promotie voor die website, en dat soort reclame hebben we liever niet.
Besteed je er morgen aandacht aan in je programma?quote:
Absozeker!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Besteed je er morgen aandacht aan in je programma?
Tof!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:22 schreef on_air het volgende:
Absozeker!
"Goedemorgen, welkom bij Amsterdam Wordt wakker op deze stralen 25e mei, beter bekent als Towel Day! Meer hierover na de zonovergoten opener van de Stranglers - Always the Sun"
Niet als je er een thema van maakt. En damnit, zonnig ben ik, dus zon zal het zijn.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tof!
Is het niet zo dat je op zonnige dagen juist geen muziek over de zon mag afspelen? Of heb ik de radiologica nog niet helemaal goed begrepen?
Home made. Een wit shirt kopen en de opdruk op t-shirt transfer papier printen. Dan strijk je het zo op het shirt. Nadeel: na een paar wasbeurten kan de kwaliteit achteruit gaan.quote:
Logo zelf gemaakt?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:06 schreef Rudibu het volgende:
[..]
Home made. Een wit shirt kopen en de opdruk op t-shirt transfer papier printen. Dan strijk je het zo op het shirt. Nadeel: na een paar wasbeurten kan de kwaliteit achteruit gaan.
Naar een shirt dat ik ooit op internet heb gezien. Staat hier in jpg: http://xs139.xs.to/xs139/09210/towelday999.jpgquote:
Op de Erasmusbrug, net als in je avatar?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:58 schreef Rudibu het volgende:
Leuk idee! Ik rij geen auto maar gelukkig zit ik met dat shirt op de fiets.
Goed plan! Veilig gevoel ook.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:26 schreef Darkestrah het volgende:
Nog een flink half uurtje! Handdoek ligt al naast mn hoofdkussen, zodat ik morgen veilig wakker word.
Aha, dat ben jij die altijd door Schiedam loopt met een handdoek!quote:Op maandag 25 mei 2009 00:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik heb sowieso altijd een towel bij me ...
Check.quote:Op maandag 25 mei 2009 07:56 schreef yvonne het volgende:
Gelukkige Towel Day.
Van wie was dat smsje eik?
Jij ook met B.quote:En Brechtje, jij ook gefeliciteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |