quote:Willem van Hanegemschaal 2008
zo, 27/04/2008 - 20:00
Na de bekerwinst op Roda JC zal Feyenoord pas weer een officiële wedstrijd spelen op zaterdag 23 augustus 2008 in de Arena tegen landskampioen PSV. De wedstrijd om de Willem van Hanegemschaal tussen de kampioen en bekerwinnaar is is de opening van het seizoen 2008-09 die vanwege de Olympische Spelen pas eind augustus begint.
We verwachten toch wel een kaart of 15.000 voor deze wedstrijd.
Logisch wel, de club staat op springen en notabene de hoofdpersoon is in Mexico om zich met taken bezig te houden waar hij zich niet mee bezig moet houden.quote:PSV gaat weer voor Rodriguez
EINDHOVEN - PSV stelt alsnog een poging in het werk om de Mexicaanse international Francisco Rodriguez naar Eindhoven te halen. Algemeen-directeur Jan Reker is momenteel in Midden-Amerika om Rodriguez persoonlijk aan het werk te zien bij zijn club Chivas Guadalajara.
Dit weekeinde won Chivas met 4-0 van Pueblo. In de winterstop was er al sprake van dat Rodriguez naar Eindhoven zou komen. De transfer ketste toen af omdat niet iedereen het eens was over de kwaliteiten van de speler. Dat had toen al te maken met de stammenstrijd die zich de laatste weken heeft geopenbaard. Francisco Javier Rodríguez Pinedo (26) speelt sinds 2003 voor Chivas. Hij is lang (1.94 meter) en heeft meer dan veertig interlands achter zijn naam.
De Raad van Commissarissen van PSV is bezig om alle ellende binnen de club te inventariseren. Daarom worden deze dagen gesprekken gevoerd met betrokkenen. Er staat ook een gesprek met scout Piet de Visser gepland. De Visser zou de volgende zijn die zijn taken bij PSV wil neerleggen uit onvrede over het optreden van Reker. Eerder werd al bekend dat technisch manager Stan Valckx waarschijnlijk vertrekt.
AD
De club wordt naar de klote geholpen mede door onze vriend Jan Rekerquote:Op maandag 28 april 2008 04:54 schreef WooZ het volgende:
Is er nog wat gebeurd? Ben ff een weekendje wezen boarden
Als ze die prijs eens in Utrecht ofzo hielden zou ik wel overwegen om te gaan maar waarom ze die waardeloze schaal nou in een matig gevulde Arena houden blijft me een raadsel..quote:Willem van Hanegemschaal 2008
zo, 27/04/2008 - 20:00
Na de bekerwinst op Roda JC zal Feyenoord pas weer een officiële wedstrijd spelen op zaterdag 23 augustus 2008 in de Arena tegen landskampioen PSV. De wedstrijd om de Willem van Hanegemschaal tussen de kampioen en bekerwinnaar is is de opening van het seizoen 2008-09 die vanwege de Olympische Spelen pas eind augustus begint.
We verwachten toch wel een kaart of 15.000 voor deze wedstrijd.
Iddquote:Op maandag 28 april 2008 07:14 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Feyenoorders met een minderwaardigheidscomplex!
Idd!! Reker!!! Idioot!!!quote:Op maandag 28 april 2008 02:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Logisch wel, de club staat op springen en notabene de hoofdpersoon is in Mexico om zich met taken bezig te houden waar hij zich niet mee bezig moet houden.
Wat Rekers schuld is laat ik in het midden. Iemand met zijn functie behoort nu echter in Eindhoven te zijn. Bezig zijn met alles op alles te zetten om de crisis bij PSV te bedwingen. En niet een of andere speler bekijken in het buitenland.quote:Op maandag 28 april 2008 09:56 schreef ErikT het volgende:
Ik vind de stemming hier vrij bizar.
De meesten geven Reker de schuld van de problemen. Het zal wel met de populariteit van Gomes te maken hebben ofzo... maar toch.
Hij is 1.94, dus kun je denk ik best aannemen dat hij sterk is in luchtduels. Voor de rest zou ik het niet wetenquote:Op maandag 28 april 2008 10:55 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ken hem niet, wat zijn zijn sterke punten/zwaktes?
Mwoagh, de Koef is 1,91, en ook niet altijd even sterk in de luchtquote:Op maandag 28 april 2008 11:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij is 1.94, dus kun je denk ik best aannemen dat hij sterk is in luchtduels. Voor de rest zou ik het niet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |