Dell heeft dat wel. Die hebben laatst wat opgekocht van zulke notebook fabricantenquote:Op woensdag 30 april 2008 04:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja klopt dat wil ik.
Die heeft dat niet allemaal dan?
Adviesprijs 3300 euroquote:Op woensdag 30 april 2008 04:44 schreef zarGon het volgende:
Ik probeer het enigszins nog te begrijpen.
40 GB RAM of 4 GB RAM? 40 GB is onmogelijk. Zou je een linkje kunnen plaatsen waar je dat hebt gelezen?
Whehehe, http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/xpsnb_m1730?c=nl&cs=nldhs&l=nl&s=dhs&~tab=bundlestab.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dell heeft dat wel. Die hebben laatst wat opgekocht van zulke notebook fabricanten
Totaal zinloos in mijn ogen zo'n laptop maar goed da's een ander topic.
Oftewel 40 GB harddisk ruimte en 1 GB RAM.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:47 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Adviesprijs 3300 euro
Website Product website
Leverancier Advance Technology
Specificaties
Beoogde doelgroep zakelijk
Ram geïnstalleerd 1024 MB
Capaciteit harde schijf (GB) 40 < < < HIER LINKS STAAT HET.
Kan ik op u hulp rekenen?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
TS moet nog duidelijk leren shoppen.
Wat heet zeg. Daar heb je minimaal 2 laptops voor van zeer goede kwaliteitquote:Op woensdag 30 april 2008 04:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met 3000 in de broekzak moet dat wel lukken.
Kijk ik ben Piraat en haal 't gewoon, wat voor hulp heb je in gedachte dan?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Kan ik op u hulp rekenen?
Leer het me?
Om een betere serieuze keuze te maken?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk ik ben Piraat en haal 't gewoon, wat voor hulp heb je in gedachte dan?
Ga dan eerst eens inventariseren wat je precies met die laptop wilt doen op reis.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Om een betere serieuze keuze te maken?
Omdat ik er echt geen verstand van heb.
Ja op kantoor heb ik stroom maar in de trein lijkt me niet.quote:Op woensdag 30 april 2008 05:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga dan eerst eens inventariseren wat je precies met die laptop wilt doen op reis.
Wil je gaan gamen op 't ding, heb je altijd stroom?
Zulke dingen.
Maak even voor jezelf een lijstje wat je er precies mee gaat doen, waar je het voor gaat gebruiken, wat je minimaal wil gaan doen, welke handelingen je erop wil verrichten, wat je ervan verwacht.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:58 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Om een betere serieuze keuze te maken?
Omdat ik er echt geen verstand van heb.
Oke bedankt, ja voor ontspanning vind ik gamen belangrijk!quote:Op woensdag 30 april 2008 05:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak even voor jezelf een lijstje wat je er precies mee gaat doen, waar je het voor gaat gebruiken, wat je minimaal wil gaan doen, welke handelingen je erop wil verrichten, wat je ervan verwacht.
En dan niet: "het allerbeste". Nee, gewoon even simpel beschrijven welke punten voor jou van belang zijn. Wil je het zakelijk, alledaags gebruik of een gamelaptop.
Wat.
"Accu".quote:Op woensdag 30 april 2008 05:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja op kantoor heb ik stroom maar in de trein lijkt me niet.
Zucht. Is dat alles wat je hebt gelezen?quote:Op woensdag 30 april 2008 05:04 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Oke bedankt, ja voor ontspanning vind ik gamen belangrijk!
Warcraft ofzo.
Hangt er vanaf welke trein je neemt en of je dan 1e klasse reist, want tegenwoordig is het zo dat in steeds meer treinstellen in de 1e klasse een aansluiting zit voor het laptop.quote:Op woensdag 30 april 2008 05:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja op kantoor heb ik stroom maar in de trein lijkt me niet.
Daarom. Sander170 eist veel, maar gaat het uberhaupt niet eens gebruiken. Hij weet niet eens waarom hij het eist.quote:Op woensdag 30 april 2008 05:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Warcraft draait nog goed op mijn 2004 flaptop.
Jawel genoeg om alles te gebruiken!quote:Op woensdag 30 april 2008 05:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daarom. Sander170 eist veel, maar gaat het uberhaupt niet eens gebruiken. Hij weet niet eens waarom hij het eist.
Nou. Wat doe je zoal dan? Vertel eens.quote:Op woensdag 30 april 2008 05:08 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Jawel genoeg om alles te gebruiken!
Ik doe er veel mee hoor vergis je niet!
quote:Op woensdag 30 april 2008 05:10 schreef Sander170 het volgende:
Ik weet dat het goedkoper kan, ben nog opzoek oke.
quote:Op woensdag 30 april 2008 05:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou. Wat doe je zoal dan? Vertel eens.
Gebruik:quote:Op woensdag 30 april 2008 05:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou. Wat doe je zoal dan? Vertel eens.
quote:Op woensdag 30 april 2008 05:13 schreef zarGon het volgende:
Ik ben even noodles halen. Carry on, soldier.
Bedankt dan maar.quote:Op woensdag 30 april 2008 05:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het begint een mooi topic te worden nu, erg informatief.
Die Games is dat WOW of speel je ook Crysis?quote:Op woensdag 30 april 2008 05:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Gebruik:
Word
Excel
Internet
MSN
Standaard e-mail
Verschillende games
Gebruik van agenda's
PowerPoint
LimeWire
AntiVirus
WebCammen
En nog wel meer hoor, genoeg te doen!
Ja WOW is?quote:Op woensdag 30 april 2008 05:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Games is dat WOW of speel je ook Crysis?
Mja, als ik dat lees dan valt het qua laptop die je nodig hebt nog mee, tenzij je zware games wilt gaan spelen.quote:Op woensdag 30 april 2008 05:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Gebruik:
Word
Excel
Internet
MSN
Standaard e-mail
Verschillende games
Gebruik van agenda's
PowerPoint
LimeWire
AntiVirus
WebCammen
En nog wel meer hoor, genoeg te doen!
World of Warcraft is WOW.quote:Op woensdag 30 april 2008 05:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ja WOW is?
Crysis wel ja,
ook veel race spellen!
Precies, koop zo'n dell XPS voor 2000/2500 en dan niet meer zeuren. Prima apparaat, zelfs veel te goed voor wat jij ermee gaat doen.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:25 schreef DroogDok het volgende:
Ben ineens voor een algeheel paddo verbod na het lezen van dit topic![]()
TS, ga voor een Dell XPS KLIK of een dik aangeklede Alienware KLIK en laat ons verder met rust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |