Nietwaar. Jigsaw Two ofziets zuigtquote:
Nee. Doe maar in het [ONZ SC] topic.quote:Op maandag 28 april 2008 00:54 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mogen wij permissie hebben om dit topic vol te baggeren?
Dat is ook wel een ramp jaquote:
RECLAME GOEDZO!@quote:
Ik weet het,quote:
ik ben al ooit aangereden en daar moet je echt niet mee spotten hoor!!quote:Op maandag 28 april 2008 01:02 schreef cerror het volgende:
Goh. In onz wordt alles van je dichtgegooit dus probeer je het maar in KLB?
Ik hoop serieus dat er ooit eens een motorkap is die jou wel lief vind.
Met 140 kmp/u.
Dat was die keer met de omafiets?quote:Op maandag 28 april 2008 01:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ik ben al ooit aangereden en daar moet je echt niet mee spotten hoor!!![]()
![]()
jaquote:Op maandag 28 april 2008 01:04 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Dat was die keer met de omafiets?
Jammer dat je weer opstond.quote:Op maandag 28 april 2008 01:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ik ben al ooit aangereden en daar moet je echt niet mee spotten hoor!!![]()
![]()
Ik deed het speciaal voor jou, de wil om te overleven en je zo te kunnen irriteren hield me in levenquote:
Waar gaat dat spel over?quote:
Een soort triviant. Allemaal vragen beantwoorden en vaak rekent hij ook foute antwoorden goed. Het is wel een goed tijdverdrijf als je echt echt echt niks beters te doen hebt.quote:
Daarom zocht ik een slachtofferquote:Op maandag 28 april 2008 01:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Een soort triviant. Allemaal vragen beantwoorden en vaak rekent hij ook foute antwoorden goed. Het is wel een goed tijdverdrijf als je echt echt echt niks beters te doen hebt.
Ik ben nooit negatief heurquote:Op maandag 28 april 2008 01:18 schreef MASD het volgende:
Daarom moet je nooit negatieve reacties posten, cerror weet je toch met ontelbaar veel stijl te overtreffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |