Dan ga jij toch lekker naar Polen?quote:Op maandag 28 april 2008 00:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Stelling: Politiek correct Nederland gooit middels het gedrocht dat EU heet, het land naar de AFGROND
Nee ik hoor daar niet. Net zo goed dat zij niet hier horen.quote:
Je hoeft niet zo denigrerend te doen over vrouwen die nog zo nobel zijn om thuis voor de kinderen te zorgen.quote:Groot voordeel voor jou: daar zijn dames in overvloed die het prima vinden om met een ketting aan het fornuis vast te zitten.
Opgelost.
Dan hoor ik ook niet hier in Nederland. Maar het is natuurlijk onzin. Wie weet bevalt het je wel daar... Je deelt veel opvattingen met de mensen daar en de onderdrukking van de vrouw gebeurt daar niet op een voor jou onacceptabele wijze (met Koran), maar juist op een door jou gewenste wijze (met de Bijbel).quote:Op maandag 28 april 2008 21:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee ik hoor daar niet. Net zo goed dat zij niet hier horen.
Jij bent toch echt degene die vrouwen achter het fornuis wil trappen. Van mij mogen ze hun eigen keuze maken. Niets mis met een vrouw die achter het aanrecht staat, mits ze daar zelf voor kiest. Daar gaat het om: vrije keuze.quote:Je hoeft niet zo denigrerend te doen over vrouwen die nog zo nobel zijn om thuis voor de kinderen te zorgen.
Ik geloof er geen donder van. Weinig landen waar mensen gelukkiger zijn dan in Nederland. En de landen waar mensen gelukkiger zijn kennen nog minder het kostwinnersmodel dan NL.quote:De maatschappij zou er stukken gezonder voor staan als het kostwinnersmodel weer gemeengoed zou worden.
Het is inderdaad de schuld van de linksen.quote:Op maandag 28 april 2008 08:42 schreef Klopkoek het volgende:
Let op: over 30 jaar krijgt links weer de schuld.
Wat heb jij toch met je obsessie voor StefanP?quote:Op maandag 28 april 2008 22:31 schreef DS4 het volgende:
Zoals b.v. StefkeP, die zijn verdriet over zijn verkeerde keuze af en toe weg meent te moeten schreeuwen...
Doe ik gemeen tegen je vriendje...?quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:36 schreef Fillemon het volgende:
Wat heb jij toch met je obsessie voor StefanP?
Liever een Maroc dan hoor, buiten het feit dat deze mensen gewoon snacht`s gaan slapen kun je er in de zomer ook altijd heerlijk mee bbq`n.quote:
Nederlanders typeren als luie steuntrekkers is wel erg makkelijk gesteld.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het is inderdaad de schuld van de linksen.
De uitkeringen zijn dermate hoog dat Nederlanders liever thuis zitten voor bijna hetzelfde geld.
Die mensen hadden prima de Polen banen kunnen doen.
Polen zijn prima. Laat maar komen hoor.
Ik zou die NL uitkeringstrekkers graag omruilen voor hardwerkende Polen.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik zou die NL uitkeringstrekkers graag omruilen voor hardwerkende Polen.
Voor de welvaart is het altijd noodzakelijk is, wat de statistieken ook uitwijzen, dat immigratie noodzakelijk is als stimulator voor economische groei. In mijn oude woonomgeving zitten nu ook veel Polen; de rotte appels verdwijnen, de normale, hardwerkende blijven. Ik vind het wel prima volk. Je kunt beter zeiken op die paupers die onterecht uitkeringen zitten te trekken thuis en niets uitvoeren, want als zij eens een poot uitstaken, dan zat jij je nu niet te ergeren.quote:Op maandag 28 april 2008 00:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar nee hoor, blatende politiek correct Den Haag hield het Nederlandse volk voor dat ze hier slechts zouden komen werken om daarna weer naar hun thuisland terug te keren.
Nou, van dat "tijdelijke" heb ik al eerder een nare ervaring, namelijk "de tijdelijkheid" van het kwartje van kok, die de tijdelijkheid van de eeuwigheid blijkt te hebben.
Iedereen kon beter weten, dat een groot deel van de Polen hier gewoon komt om blijvend te vestigen. Niet minder dan een kwart lijkt hier zich permanent te vestigen. :: http://www.ad.nl/rotterdam/oost/2254818/Polen_beter_spreiden.html
Dan zou je als politieke correcteling misschien kunnen denken : nou en?
Die hebben dan geen lessen uit het verleden getrokken mbt de vestiging van gastarbeiders uit de jaren vijftig en zestig. De integratie ellende van toen hebben we nog steeds niet onder controle.
De problemen met de nieuwe nieuwkomers zijn niet van de lucht: ze zorgen geregeld voor klachten over overbewoning, geluidsoverlast en buitensporig alcoholgebruik. Dit vooral in oude stadswijken, waarvoor Ella Vogelaar weer vele miljoenen extra voor nodig heeft. Het is dus gewoon dweilen met de kraan open
Heb ik het nog niet gehad over de verdringing op de arbeidsmarkt, wat ons geheid te wachten staat.
Straks nog de Roemenen en de Bulgaren, de ellende kan niet groot genoeg worden.![]()
Stom he? Dat het electoraat haar toevlucht neemt naar het rechtse populisme.![]()
Stelling: Politiek correct Nederland gooit middels het gedrocht dat EU heet, het land naar de AFGROND
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 april 2008 21:28 schreef DS4 het volgende:
Groot voordeel voor jou: daar zijn dames in overvloed die het prima vinden om met een ketting aan het fornuis vast te zitten.
Ze gaan nu al zachtjesaan terug.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:06 schreef Houstoned het volgende:
Zodra de economische situatie in Polen beter wordt zullen er veel weer teruggaan.
Tsja, dat zei ik ook al tegen EG... Maar die wil niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:44 schreef Vandaag... het volgende:
Eigenlijk zouden we allemaal daar heen moeten gaan
Tis ook de bedoeling dat hij achterblijft. Anders ga ik nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Tsja, dat zei ik ook al tegen EG... Maar die wil niet.
Polen is groot hoor... Als jij EG niet tegen wil komen moet dat te regelen zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:22 schreef Vandaag... het volgende:
Tis ook de bedoeling dat hij achterblijft. Anders ga ik niet
Nee, je vertroebelt de discussie nu door allerlei drogargumenten er op na te houden.quote:Op maandag 28 april 2008 22:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan hoor ik ook niet hier in Nederland. Maar het is natuurlijk onzin. Wie weet bevalt het je wel daar... Je deelt veel opvattingen met de mensen daar en de onderdrukking van de vrouw gebeurt daar niet op een voor jou onacceptabele wijze (met Koran), maar juist op een door jou gewenste wijze (met de Bijbel).
StefanP is een grote deernis op zich, maar dat terzijde. Ik ga Nederland niet uit. En daarbij: het is natuurlijk overal wel wat. Maar ik vind wel dat de politiek het land behoorlijk aan het vergooien is. Dat begon al met de aansluiting bij de EU, een groot gedrocht. We zijn tot op het bot belazerd met ...de grote big bang van een paar jaar terug. De voormalige oostblok landen. En dan ooit nog eens Turkije bij de EU, het moet gewoon niet gekker worden.quote:Daarnaast weinig files, betaalbare woningen... weinig moslims. Ik denk echt dat het past bij wat jij denkt dat het ideaal is. En ik denk ook dat je na een jaar Nederland weer volop waardeert. Zoals b.v. StefkeP, die zijn verdriet over zijn verkeerde keuze af en toe weg meent te moeten schreeuwen...
Jij wilt niet inzien dat er veel mis gegaan. Een tweeverdieners samenleving is voornamelijk ontstaan uit zucht naar materialisme. De kinderen betalen de rekening. Heb ik het nog niet over de bomvolle wegen, de teruglopende leefbaarheid, verzakelijking van de maatschappij etc etcquote:Jij bent toch echt degene die vrouwen achter het fornuis wil trappen. Van mij mogen ze hun eigen keuze maken. Niets mis met een vrouw die achter het aanrecht staat, mits ze daar zelf voor kiest. Daar gaat het om: vrije keuze.
Een grote stress maatschappij is het geworden. Ja, iedereen is erg gelukkig met dat gestress en gejakker.quote:Ik geloof er geen donder van. Weinig landen waar mensen gelukkiger zijn dan in Nederland. En de landen waar mensen gelukkiger zijn kennen nog minder het kostwinnersmodel dan NL.
De feiten helpen je weer eens niet.
Wat een onzin. Ik wil mijzelf vrij kunnen vestigen. En ik gun een ander dat ook. Niet onbeperkt voor iedereen en ik begrijp dat vrije vestiging binnen de EU zijn probleempunten heeft, zeker in NL, maar verder. Wees welkom.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:15 schreef EchtGaaf het volgende:
1 Ik heb NIETS tegen Polen. Ik zie ze liever dan Marokkanen. Dat maakt voor standpunt helemaal niets uit: Nederlanders horen in Nederland, Polen in Polen en Marokkanen horen in Marokko.
Het heeft ons welvaart gebracht. Niets mis met de EU. Ook al denk ik dat de big bang erg onverstandig was. Teveel verandering in te korte tijd. En misschien had het beginsel van vrije vestiging voor inwoners nog eens tegen het licht gehouden moeten worden. Maar in zijn algemeenheid ben ik een groot voorstander van de EU.quote:Maar ik vind wel dat de politiek het land behoorlijk aan het vergooien is. Dat begon al met de aansluiting bij de EU, een groot gedrocht. We zijn tot op het bot belazerd met ...de grote big bang van een paar jaar terug. De voormalige oostblok landen. En dan ooit nog eens Turkije bij de EU, het moet gewoon niet gekker worden.
Jij koppelt vanalles en nogwat aan het tweeverdienerschap, terwijl dat feitelijk onzin is. Het heeft ons niet alleen welvaart gebracht. Het heeft ook keuzevrijheid gebracht. Vrouwen werken niet (alleen) omdat het financieel niet anders kan (dat is nl. in de meeste gevallen echt onzin), maar omdat ze graag ook willen werken. Wie zijn wij om dat tegen te gaan?quote:Jij wilt niet inzien dat er veel mis gegaan. Een tweeverdieners samenleving is voornamelijk ontstaan uit zucht naar materialisme. De kinderen betalen de rekening. Heb ik het nog niet over de bomvolle wegen, de teruglopende leefbaarheid, verzakelijking van de maatschappij etc etc
Onzin. Vroeger hadden mensen ook wel eens stress, alleen geen tijd om er over te ZEIKEN.quote:Een grote stress maatschappij is het geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |