Jah, maar ik heb het toch liever iets harder. Maar wel lachen, daar niet van.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Die zijn juist zo geniaal die beats!!!
Just die gekke geluiden maken het hip, vind ik.
Van harder gaat mn koppie knallenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, maar ik heb het toch liever iets harder. Maar wel lachen, daar niet van.
HOLLER AT YAA BOYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:30 schreef skiczukie het volgende:
Ik dacht dat Snoop was opgehouden met zijn jointjes.
quote:
+1, als een mallequote:
"ik wil graag die nigga bas bron bedanken, dankzij jou denkt nu heel nederland dat ik kan rappen!"quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:00 schreef Noisemaker het volgende:
Ik heb het album gekocht.
Dat verhaaltje in dat boekje is echt weer typisch de Jeugd.
Willie bedankt een aantal mensen voor het album.
"Ik vergeet volgens mij echt zoveel mensen... moeten jullie me maar niet zoveel drugs aanbieden.. Eigen schuld bitches."
quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:53 schreef fyah het volgende:
[..]
"ik wil graag die nigga bas bron bedanken, dankzij jou denkt nu heel nederland dat ik kan rappen!"
"wat de jeugd voor mij heeft veranderd? vóór de jeugd zat ik thuis pillen te slikken en naar mensen op tv te kijken. Nu zit ik thuis pillen te slikken en naar mezelf op tv te kijken." claaassic
Aah, vandaar, ik vroeg me al af waarom de bestandsnaam '06. De Jeugd van Tegenwoordig - Serieus' wasquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:33 schreef Tim86 het volgende:
Serieus staat op MP3voor12
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/39576856
quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:33 schreef Tim86 het volgende:
Serieus staat op MP3voor12
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/39576856
Heeft iemand daar een foto/filmpje van?quote:Probs voor die gast die op t laatst willy zn mic pakte, en 'deze neger komt zo hard' begon te zingen op de beat van Centje![]()
Ohhhhh, zo hard. Ik wil erheen, maar heb pas kaartjes voor september ergens.quote:
Ow, ik had gemist dat dat door een willekeurige kerel gezongen werd. Ik stond te ver naar achterenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:21 schreef kikoooooo het volgende:
Probs voor die gast die op t laatst willy zn mic pakte, en 'deze neger komt zo hard' begon te zingen op de beat van Centje![]()
Wiwa ook?!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:29 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En ze gingen ouderwets Stagediven enzo. Echt vet![]()
![]()
sorry maar dat is zó slecht dat het jammer isquote:
Het liefst van zo weinig mogelijk kwaliteit!quote:Op zondag 18 mei 2008 16:36 schreef jakovasaur het volgende:
Foto's en filmpjes anyone?
en?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:21 schreef kikoooooo het volgende:
Zal zo ff de foto's die mn zusje maakte uploaden
Hehe, ik zag wel dat na een half nummer oid de geluidsgast af en toe liep te babbelen met Bas dus dat zal dat geweest zijn dan.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:00 schreef kikoooooo het volgende:
Lol, fur op een myspace van iemand over t optreden in Grun:
Freddy
18.mei.2008 11:59
Jep vond het ook erg tof. We hadden eigenlijk Bas ook meegebracht voor de toetsen en vocoder maar helaas waren die kapot gegaan. Niet dat iemand dat meegekregen heeft, maar goed.
En ja me bil mag er inderdaad wezen!
Niets van gemerkt
Wat is new attraction?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:51 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hm, 5 juli staan ze op New Attraction in Groningen. Misschien ff heen. Is wel buiten tho.
Urban (quote:
Hee toch nog iemand die gaat. Ik ben alvast geen bob trouwens, dat je het even weetquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:26 schreef dikkekaas het volgende:
Nijmegen kon ik helaas niet bij zijn, examens jeweetzzmaar, volgende maand in Arnhem
Hmnn jammer, ik vond dat het publiek bij Extince in de Effenaar ook al heel erg mat was.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:14 schreef chansadres het volgende:
Een late Eindhoven reactie.
Ze waren geweldig maar wat een mat publiek. Iedereen stond stijf stil en er gebeurde totaal niks. Ook bij de Opposites zag je maar zelden hier en daar iemand even los gaan. Zelfs toen de Jeugd even meekwam doen met Dom, Lomp & Famous bleef het mat. Erg jammer want dit was een van de enige concerten die ik echt kon bekoren. Fur die nog niet ver genoeg was zodat hij eens wel zijn tekst kon spitten.
WiWa draaide trouwens een uitstekende after party. Toen ging wel de tent los maar dat was ook maar 1/4 van het publiek. Het was tof maar toch jammer van het publiek.
Beetje electro achtig. Daft Punk en dat soort dingen. Wel erg anders dan JVT en Opposites maar was wel lekkere muziek om uit je dak op te gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:37 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wat voor muziek draait WiWa eigenlijk?
Nog steeds niet? Lijkt me wel mooi namelijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:02 schreef kikoooooo het volgende:
Geen zin om te uploaden
Ik voor 12 september Oss. Duurt alleen nog evenquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:26 schreef kciR het volgende:
Ik heb mn kaartje klaarliggen voor 27 juni in Apeldoorn.. heb er zin in
Ik was er ook zaterdag en vond het optreden echt geniaal. Mat publiek heb ik niet zo heel veel van meegekregen, misschien omdat ik vrijwel vooraan stond en daar ging het wel aardig los(moest wel even op gang komen eers)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:14 schreef chansadres het volgende:
Een late Eindhoven reactie.
Ze waren geweldig maar wat een mat publiek. Iedereen stond stijf stil en er gebeurde totaal niks. Ook bij de Opposites zag je maar zelden hier en daar iemand even los gaan. Zelfs toen de Jeugd even meekwam doen met Dom, Lomp & Famous bleef het mat. Erg jammer want dit was een van de enige concerten die ik echt kon bekoren. Fur die nog niet ver genoeg was zodat hij eens wel zijn tekst kon spitten.
WiWa draaide trouwens een uitstekende after party. Toen ging wel de tent los maar dat was ook maar 1/4 van het publiek. Het was tof maar toch jammer van het publiek.
Ik ging wel meteen helemaal los hoor toen ze begonnen met Applaus dat overging in de Stofzuiger. Geniaal!!quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:18 schreef frnk het volgende:
[..]
Ik was er ook zaterdag en vond het optreden echt geniaal. Mat publiek heb ik niet zo heel veel van meegekregen, misschien omdat ik vrijwel vooraan stond en daar ging het wel aardig los(moest wel even op gang komen eers)
2 blonde dames, en 2 heren toevallig? Camping C.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:18 schreef zjroentje het volgende:
Onze buren op de Pinkpop camping hebben De Machine lekker vaak gedraaid. Bedankt nog daarvoor.
Wanneer precies?quote:Op maandag 2 juni 2008 18:21 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zeg Bas, met die bass laat die bass goed bassen,
Beat bonkt als een kater, hou je heel erg goed vast.
Binnenkort staan ze in Breezand () dus daar even heen.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 03:02 schreef icebliss het volgende:
[..]
Hee toch nog iemand die gaat. Ik ben alvast geen bob trouwens, dat je het even weet
http://www.myspace.com/jeugdvantegenwoordigquote:
En 6 juli om 1:00 uur staan ze nog in Groningen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/jeugdvantegenwoordig
5 juli 2008 vanaf 23.00 uur (Bolpop)
Die zelfde dag staan ze ook in Alkmaar (als je bij Breezand woont is Alkmaar ook dichtbij voor je) vanaf 15.00 uur op Parkpop.
haha, ze gaan die dag van Alkmaar naar Utrecht naar Breezand. Wat een kutleven
sequences noemen ze dat en die krijg je écht niet tenzij je 3FM heetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:19 schreef Tism het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!?!..![]()
Ik wil instrumentale uitvoeringen en versies van nummers van DJVT!!..![]()
Maar die zijn er zeker niet, of wel!?..
Oooooooh!..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:33 schreef fyah het volgende:
[..]
sequences noemen ze dat en die krijg je écht niet tenzij je 3FM heet
Mja, ik heb wel wat instrumentals (of sequences, jij je zinquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:33 schreef fyah het volgende:
[..]
sequences noemen ze dat en die krijg je écht niet tenzij je 3FM heet
ja de instrumental (of sequences dus, care) van watskeburt zijn dan ook eerder gereleased als "seymour bits pres de jeugd van tegenwoordig - watskeburt" van in de tijd dat het nog maar een net uitgewerkt idee van pepijn en bas was. Als watskeburt het niet zo goed had gedaan was er waarschijnlijk ook geen 1e albumquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:53 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
Mja, ik heb wel wat instrumentals (of sequences, jij je zin) van Kubus/Delic tracks op m'n pc staan die ook ergens van een torrentsite afkwamen. Kan me ook herinneren dat er op Watskeburt een aantal varianten was, die dus ook gebruik gemaakt hebben van de sequence. Er is dus wel aan te komen. Maarja, hoe
Daar was ik ook blij mee,quote:
Wauwquote:Op donderdag 12 juni 2008 11:43 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag p faberge nog lopen op Utrecht CS afgelopen zaterdag.
Understatement van het jaarquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:47 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ga ze nog zien:
- Hiphop in duketown 28 juni
- Solar festival 10 augustus
- Lowlands 15/16/17 augustus
- Groene Engel, Oss 12 september
En dan te bedenken dat ik ze dit jaar al heb gezien met Girls Love DJ's in 013 en samen met the Opposites in de Effenaar. Ben ik een groupie of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |