- logeerzolderquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:12 schreef LadyBlack het volgende:
Dat zou ook wel weer heel chic zijn
Ik ben al zo blij met mijn 2 verdiepingen.... zou echt niet weten wat ik met nog een derde zou moeten![]()
Kun je je meteen arm kopen aan nieuwe meubels om in al die kamers te zetten!
nou, sven is heel goed in het indelen van een kamer......quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
van de enige persoon van wie ik zou verwachten dattie het voor wiebel zou opnemen
Statistiek begreep ik vier jaar lang op de HBO geen snars van, tot ik het vak voor de derde (quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:15 schreef LadyBlack het volgende:
Statistiek, ok dat lijkt me echt een hel
Een enorme bak koffie dan maar?Hou je mok maar bij:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Statistiek begreep ik vier jaar lang op de HBO geen snars van, tot ik het vak voor de derde () keer deed, en ineens zag ik het licht. Prompt een 8,5 gehaald voor het tentamen, maar of ik me er nu ook maar iets van kan herinneren...
![]()
Ad fundum!quote:Enne.... mooie kop koffie, ik doe mee![]()
Ik ben juist van de banken en stoelen in de woonkamer, veel gezelligheid wanneer vrienden langskomen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:15 schreef sir_dalord het volgende:
nou, sven is heel goed in het indelen van een kamer......
.....voor vrijgezellen mannen die voornamelijk houden van computeren. De goede man gelooft niet in banken, stoelen voor vrienden, etc. Dus mijn hoop is op soempie gericht, het zou namelijk leuk zijn eens sven en cathy te bezoeken zonder dat
a: een boek naar mijn kop krijg gegooid omdat ik op zijn bed ga zitten
b: mezelf kan omdraaien zonder dat ik bang hoef te zijn iets omver te duwen
c: mijn jas ergens in een hoekje moet smijten omdat er geen kapstok is
d: eens ergens op kan zitten dat geen afdrukken op mijn kont achter laat
en morgenvroeg? Ik weet niet, ik zit dan ergens ver weg, curacao ofzo, moet ik nog ff snel bekijken
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:15 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
.....voor vrijgezellen mannen die voornamelijk houden van computeren. De goede man gelooft niet in banken, stoelen voor vrienden, etc. Dus mijn hoop is op soempie gericht, het zou namelijk leuk zijn eens sven en cathy te bezoeken zonder dat
en morgenvroeg? Ik weet niet, ik zit dan ergens ver weg, curacao ofzo, moet ik nog ff snel bekijken
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
There are lies
There are damned lies
And there is statistics
Don't believe any statistics that you didn't make up yourself
Ik weet niet precies waar we gaan staan... Amstelveen, op de Amsterdamseweg, en ik stuur je zo wel een PM met m'n nummerquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:22 schreef MadMaster het volgende:
IARL,
Waar sta je morgen en vanaf hoe laat?
Hallo allemaal btw...
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Hoi MM, hoe is het met je knie?
Heb nu 40 CD's en zo'n 300 CD-singles geript.quote:En hoe ver ben je al met je cd's rippen?
Ga je op de rommelmarkt staan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar we gaan staan... Amstelveen, op de Amsterdamseweg, en ik stuur je zo wel een PM met m'n nummer
Toen IARL het over zijn nummer had moest ik gelijk aan de rommelmarkt denken. Niet aan zijn telefoonnummerquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak me gek, met je lijf, met je mond...
Falderie Falderaaaaaa!
Okee, daar gaan we dan toch maar niet afsprekenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Maak me gek, met je lijf, met je mond...
Falderie Falderaaaaaa!
ach die kale kan het hebbenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heerlijk als je vrienden over je klagen op een forum![]()
Is elk jaar daar zo, dus ik ben er zo langzamerhand wel aan gewend...quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Okee, daar gaan we dan toch maar niet afspreken![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:15 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Mag ik mee?quote:en morgenvroeg? Ik weet niet, ik zit dan ergens ver weg, curacao ofzo, moet ik nog ff snel bekijken
Ik ook niet, vorig jaar zat ik op Aruba met Koninginnedag.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader kijkt naar het plaatje... *
ik sta er niet op
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
There are lies
There are damned lies
And there is statistics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |