quote:Op maandag 28 april 2008 11:18 schreef MaJo het volgende:
Goed zoIk ben zelf bezig met de handleiding voor onze nieuwe website en heb ook al heel wat werk verricht
Yep allebei goed bezigquote:Op maandag 28 april 2008 11:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
goed bezig!
En ik ga even koffie halen
Ik hoop dat het dinsdagavond/nacht en woensdag droog isquote:Op maandag 28 april 2008 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
Ja nog nét
Vandaag even wat werk verrichten en ik hoop dat het droog blijft
quote:Op maandag 28 april 2008 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn überslechte lemming: Druiven,.... waar komen ze toch vandaan?
Ongeveer net zo lang als het leggen van een druiven-eiquote:Op maandag 28 april 2008 12:30 schreef Nembrionic het volgende:
Ja het zal niet heel lang duren ben ik bang
Tijd voor kantoorhumorquote:Op maandag 28 april 2008 12:51 schreef iamredleader het volgende:
Jongens, ik verveel me
Heb te hard doorgewerkt, nu niks meer te doen behalve wachten op binnenkomende telefoontjes/post/klussen
En het is hier saai. Al m'n collega's zijn met vakantie of vrij of met lunchpauze
Het is dat je me voor was, maar die grap zag ik aankomen!quote:Op maandag 28 april 2008 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga eitjes bakken
(Nee, geen druiven-eieren)
Dat weet ik..maar keuze zatquote:Op maandag 28 april 2008 13:00 schreef iamredleader het volgende:
Hm, kantoorhumor. Vorige keer niet zo geslaagd. De tuinkers groeide niet goed door het toetsenbord, weet je nog?
Ik dacht dat je echte muizen bedoeldequote:Op maandag 28 april 2008 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
Je weet wel, plakband in een lusjes vouwen en dan de muizen vastplakken.
quote:One day I`ll be around
Someday with out a doubt
You say I`m fabulous
Oh so fabulous
One day I don`t know how
Maybe I'll work it out
I know you're fabulous
So good to know you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |