abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58348810
Hallo,

Sinds een paar maanden heb ik een leuke, lieve, knappe vriendin waar ik ontzettend gek op ben.
Het gaat echt super goed en ik heb niks te klagen.

Toch kan ik het soms niet laten om naar een ander meisje te gaan die vraagt of ik even langs kom, en dan weet ik hoe laat het is. Het verlangen naar sex is dan zo groot dat ik bijna niet nee kan zeggen.
(Heb nog altijd nee kunnen zeggen maar met veel pijn en moeite)

Het is niet zo dat ik tekort kom bij mijn vriendin maar het verlangen naar sex is dan gewoon zo groot en het is dan puur lust.

Hoe kan dit? vind het namelijk best kut omdat ik haar niet wil bedriegen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jaja84 op 27-04-2008 23:16:49 ]
pi_58348853
nee blijven zeggen lijkt me een goede oplossing..
pi_58348860
Ik zou het eerst je vriendin vertellen.

Misschien ben je niet het type voor een relatie, en als je vriendin om je geeft, zal ze dat begrijpen.
pi_58348875
congratulations you're a boy .
  zondag 27 april 2008 @ 23:00:20 #5
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_58348876
Waarom blijf je in godsnaam bij andere meisjes slapen
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
pi_58348939
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:00 schreef Zeus1981 het volgende:
Heeft hij nog niet gedaan zie OP.

verder tvp
............................
pi_58348969
quote:
Naja blijven slapen hoeft niet eens, het ging mij even om het duidelijk maken van mijn probleem.
Dat ik vaak moeilijk nee kan zeggen naar meisjes die ik makkelijk kan ballen, terwijl ik een leuke vriendin heb waarbij ik niks heb te klagen
  zondag 27 april 2008 @ 23:10:02 #8
137593 Zeus1981
Homines quod volunt credunt
pi_58349098
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:03 schreef Jaja84 het volgende:

[..]

Naja blijven slapen hoeft niet eens, het ging mij even om het duidelijk maken van mijn probleem.
Dat ik vaak moeilijk nee kan zeggen naar meisjes die ik makkelijk kan ballen, terwijl ik een leuke vriendin heb waarbij ik niks heb te klagen
Oh... ik las de OP als dat TS wel blijft slapen (maar verder niks doet). Maar hij blijft dus ook niet slapen... In dat geval is nee blijven zeggen inderdaad de beste optie...
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour. Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute. That's relativity.
- Albert Einstein -
pi_58349167
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:10 schreef Zeus1981 het volgende:

[..]

Oh... ik las de OP als dat TS wel blijft slapen (maar verder niks doet). Maar hij blijft dus ook niet slapen... In dat geval is nee blijven zeggen inderdaad de beste optie...
Ik bedoelde meer het sterk verlangen naar sex hebben met een ander. Als ik blijf slapen is daar uiteraard ook sex bij (is nog niet voorgekomen sinds ik een relatie heb) Maar het idee dat ik er zomaar heen kan gaan en sex hebben met haar maakt me gek...
pi_58349178
ga gezellig filmpje kijken met je vriendin ipv met andere meisjes.
maw zoek het niet op.
als de theorie altijd zo goed werkt en de praktijk niet,waar zit dan de fout?
pi_58349195
quote:
dat kan toch wel...
pi_58349225
je kan altijd nog gigolo worden
pi_58349228
Je hebt een .

Maar je bent een loser als je geen nee kunt zeggen
pi_58349346
Wel zo eerlijk om dit je vriendin te vertellen. Gooit misschien wat overhoop, maar als je eerlijk bent is dat heel veel waard. Je hebt nog niks fout gedaan, je begrijpt je eigen gevoelens niet goed, denk dat een vriendin dat wel heel vreemd vindt maar het wel fijn vindt dat je eerlijk bent...
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_58349427
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:19 schreef Market_Garden het volgende:
Wel zo eerlijk om dit je vriendin te vertellen. Gooit misschien wat overhoop, maar als je eerlijk bent is dat heel veel waard. Je hebt nog niks fout gedaan, je begrijpt je eigen gevoelens niet goed, denk dat een vriendin dat wel heel vreemd vindt maar het wel fijn vindt dat je eerlijk bent...
Eerlijk vertellen?
Kan ik gelijk mijn biezen pakken
pi_58349492
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:21 schreef Jaja84 het volgende:

[..]

Eerlijk vertellen?
Kan ik gelijk mijn biezen pakken
Die eerste smiley in jouw reactie...
Doet mij denken dat jij verbaast bent dat ik noem dat je eerlijk moet zijn..

Is toch een van de belangrijkste dingen in een relatie
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_58349547
Dat is helemaal niet vreemd.
Je kan gewoon een goede, gezonde relatie hebben met iemand waarmee alles perfect gaat en je er absoluut niks aan wilt veranderen, maar als je een heel fijne vrouw ziet dan schieten er gewoon dezelfde gedachten door je hoofd heen als vóór je een vriendin had. Dat kan zijn: "hm, mooie vrouw", maar ook: "zo, daar zou ik zeker wel een keer escapade mee willen hebben" en dit staat allemaal los van hoe mooi, lekker je vriendin is en fantastisch je sex is.

Gewoon, oké.
Vandaar moet je ook pas een relatie aangaan als het echt de moeite waard is en niet standaard en 'wel oké', anders ben je voor niets gebonden.
pi_58349565
jezus christus wat ben jij een slappeling zeg
slotje
pi_58349712
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:27 schreef roze-meisje het volgende:
jezus christus wat ben jij een slappeling zeg
slotje
Agree..
pi_58349741
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:26 schreef OldJeller het volgende:
Dat is helemaal niet vreemd.
Je kan gewoon een goede, gezonde relatie hebben met iemand waarmee alles perfect gaat en je er absoluut niks aan wilt veranderen, maar als je een heel fijne vrouw ziet dan schieten er gewoon dezelfde gedachten door je hoofd heen als vóór je een vriendin had. Dat kan zijn: "hm, mooie vrouw", maar ook: "zo, daar zou ik zeker wel een keer escapade mee willen hebben" en dit staat allemaal los van hoe mooi, lekker je vriendin is en fantastisch je sex is.

Gewoon, oké.
Vandaar moet je ook pas een relatie aangaan als het echt de moeite waard is en niet standaard en 'wel oké', anders ben je voor niets gebonden.
Precies, ik weet nu ook gewoon dat het goed zit tussen ons maar hoe kan ik voorkomen dat het alleen bij gedachten blijft? ik kan haar echt niet bedonderen, dat kan ik niet over mijn hart krijgen.
pi_58349771
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:24 schreef Market_Garden het volgende:

[..]

Die eerste smiley in jouw reactie...
Doet mij denken dat jij verbaast bent dat ik noem dat je eerlijk moet zijn..

Is toch een van de belangrijkste dingen in een relatie
Tuurlijk is eerlijkheid heel belangrijk in een relatie maar als je weet dat ze het zeker gaat beëindigen als je iets verteld dan hou je je toch wel stil neem ik aan
  zondag 27 april 2008 @ 23:36:03 #22
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_58349809
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:33 schreef Jaja84 het volgende:

[..]

Precies, ik weet nu ook gewoon dat het goed zit tussen ons maar hoe kan ik voorkomen dat het alleen bij gedachten blijft? ik kan haar echt niet bedonderen, dat kan ik niet over mijn hart krijgen.
Beetje een tegenstrijdige post. Je zegt dat je haar niet kunt bedonderen, maar ondertussen wil je weten hoe je tegen jezelf in bescherming kan worden genomen .
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_58349895
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:36 schreef Vector_SLD het volgende:

[..]

Beetje een tegenstrijdige post. Je zegt dat je haar niet kunt bedonderen, maar ondertussen wil je weten hoe je tegen jezelf in bescherming kan worden genomen .
Ik bedonder haar pas als ik daadwerkelijk over de grens ga.
  zondag 27 april 2008 @ 23:40:21 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58349911
niks zeggen en gewoon toegeven aan je mannelijke driften, anders word je een ongelukkig mensch.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_58349913
quote:
Op zondag 27 april 2008 22:57 schreef Jaja84 het volgende:
Hallo,

Sinds een paar maanden heb ik een leuke, lieve, knappe vriendin waar ik ontzettend gek op ben.
Het gaat echt super goed en ik heb niks te klagen.

Toch kan ik het soms niet laten om naar een ander meisje te gaan die vraagt of ik even langs kom, en dan weet ik hoe laat het is. Het verlangen naar sex is dan zo groot dat ik bijna niet nee kan zeggen.
(Heb nog altijd nee kunnen zeggen maar met veel pijn en moeite)

Het is niet zo dat ik tekort kom bij mijn vriendin maar het verlangen naar sex is dan gewoon zo groot en het is dan puur lust.

Hoe kan dit? vind het namelijk best kut omdat ik haar niet wil bedriegen.
Als je jezelf niet vertrouwt, vermijd dan de verleiding en ga niet langs bij ''makkelijk te ballen meisjes'' zoals jij het noemt
  zondag 27 april 2008 @ 23:45:45 #26
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58350035
je kan ze altijd achter op je chopper meenemen natuurlijk zodat ze hun borsten lustig tegen je rug kunnen drukken...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 27 april 2008 @ 23:46:48 #27
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58350066
quote:
Op zondag 27 april 2008 23:45 schreef Re het volgende:
je kan ze altijd achter op je chopper meenemen natuurlijk zodat ze hun borsten lustig tegen je rug kunnen drukken...
en even speels in de ballen laten knijpen bij het stevig vasthouden.
pi_58350905
Vermijden lijkt mij het beste. De suggestie om erover te praten, vind ik al helemaal slecht. Wat heeft het voor zin dat zij weet dat jij sex wilt hebben met andere meisjes, maar haar toch helemaal geweldig vind. Lekker geruststellende gedachte Dat is onnodig iemand onzeker maken, terwijl er nog niets aan de hand is. Daarnaast, als ze het wel zou weten, zou dat een rechtvaardiging zijn? Ik heb het toch verteld dat ik daar moeite mee had!?
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_58351015
quote:

[..]

Nooit langsgaan bij die andere meisjes, simpel toch?
De kat op het spek binden, is nooit verstandig.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_58353098
Wat ben jij een ongelovelijke nerd. Eerst liegen over je aantal "gebalde" chickies en nu open je dit topic. Laat je vriendin lekker gaan, laat haar een jongen vinden die ze wel waard is want jij bent echt een slappe zak. En ga jij lekker bij de chickies die je wil ballen langs.
ARGH?!
pi_58353140
quote:
Op maandag 28 april 2008 00:25 schreef Avani het volgende:
Vermijden lijkt mij het beste. De suggestie om erover te praten, vind ik al helemaal slecht. Wat heeft het voor zin dat zij weet dat jij sex wilt hebben met andere meisjes, maar haar toch helemaal geweldig vind. Lekker geruststellende gedachte Dat is onnodig iemand onzeker maken, terwijl er nog niets aan de hand is. Daarnaast, als ze het wel zou weten, zou dat een rechtvaardiging zijn? Ik heb het toch verteld dat ik daar moeite mee had!?
Precies! Ik denk ook inderdaad dat je het niet moet zeggen...
Allemaal heel leuk en aardig over die eerlijkheid enzo, Maar ik denk dat dat meisje dan alleen maar de verkeerde dingen eruit concludeerd
Ik doe niet meer aan een signature
pi_58353695
!

serieus, als dit geen 'ik-verveel-me-als-ik-op-mn-werk-zit-kloon' is

Aantal sexpartners hoger dan gezegd tegen huidige vriendin.

menslut!
Doei.
  maandag 28 april 2008 @ 09:47:20 #33
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_58353810
quote:
Op maandag 28 april 2008 09:39 schreef Faithy het volgende:
!

serieus, als dit geen 'ik-verveel-me-als-ik-op-mn-werk-zit-kloon' is

Aantal sexpartners hoger dan gezegd tegen huidige vriendin.

menslut!
Owned!
pi_58353906
quote:
Op maandag 28 april 2008 09:47 schreef n00cL30n het volgende:

[..]

Owned!
[ afbeelding ]
WTF?
  maandag 28 april 2008 @ 09:55:10 #35
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58353933
Ik vind dat je groot gelijk hebt, maar vertel het je vriendinnetje toch maar even.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  maandag 28 april 2008 @ 09:55:18 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58353937
quote:
Owned!
[ afbeelding ]
Die Vanilla Ice toch.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58354022
Als dit allemaal niet verzonnen is:
In het licht van het andere topic lijkt me mijn vermoeden -dat je een andere kijk hebt op relationele omgang dan je vriendin- geheel juist. In dat andere topic stond ook dat ze nog maagd was, dus vermoedelijk jij haar eerste vriend. De eerste keer breekt een hart vaak het ernstigst denk ik.
Beter mee kappen lijkt me dus.
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 28 april 2008 @ 10:29:58 #38
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58354543
Kijk die TS eens ff een coole toffe womanizer zijn dan.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_58354569
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:29 schreef Garisson72 het volgende:
Kijk die TS eens ff een coole toffe womanizer zijn dan.
ja, was jij maar zoals TS huh?

mèn.. hij is zó stoer
Doei.
  maandag 28 april 2008 @ 10:59:43 #40
94676 Garisson72
pi_58355138
ja, was ik ook maar zo
dan zouden de gebraden kippen zó mijn bek in vliegen.
ik heb ook alleen maar pech altijd.
pi_58355349
Waarom word ik gelijk als stoer en womanizer etc bestempeld?
Ik had liever gehad dat ik zo'n meisje wat makkelijker nee kan zeggen, zonder te twijfelen...

Ik wil gewoon monogaam zijn zonder daar bijna te hoeven denken
pi_58355377
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:59 schreef Garisson72 het volgende:
ja, was ik ook maar zo
dan zouden de gebraden kippen zó mijn bek in vliegen.
ik heb ook alleen maar pech altijd.

*aai*
Doei.
  maandag 28 april 2008 @ 11:10:25 #43
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58355383
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:09 schreef Jaja84 het volgende:
Ik had liever gehad dat ik zo'n meisje wat makkelijker nee kan zeggen, zonder te twijfelen...

Luxeprobleem, groei een ruggengraat. Aan de ene kant wil een relatie hebben, maar aan de andere wil je er hevig op los neuken, als je vriendinnetje het maar niet doet.
  maandag 28 april 2008 @ 11:10:35 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58355391
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:09 schreef Jaja84 het volgende:

Je moet ook niet bijna denken.
Kom je seksueel wel voldoende aan je trekken bij je net maagd-af vriendin?
pi_58355487
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je moet ook niet bijna denken.
Kom je seksueel wel voldoende aan je trekken bij je net maagd-af vriendin?
Bij na bedoelde ik

Met de sex is niets mis alleen is de frequentie wat laag maar dit komt doordat we elkaar alleen weekend ziens en door de week nog geen mogelijkheid is.
pi_58355522
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:10 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Luxeprobleem, groei een ruggengraat. Aan de ene kant wil een relatie hebben, maar aan de andere wil je er hevig op los neuken, als je vriendinnetje het maar niet doet.
Jij zegt precies zoals het is!
Aan de ene kant de liefde van een relatie, de leuke en gezellige dingen doen en aan de andere kant wil ik er nog hevig op los neuken en inderdaad, als de vriendin dat maar niet doet
  maandag 28 april 2008 @ 11:16:59 #47
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58355556
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:15 schreef Jaja84 het volgende:

[..]

Jij zegt precies zoals het is!
Aan de ene kant de liefde van een relatie, de leuke en gezellige dingen doen en aan de andere kant wil ik er nog hevig op los neuken en inderdaad, als de vriendin dat maar niet doet
Ik ken het probleem. Je kunt het haar eigenlijk niet aan doen hé. "Eigenlijk niet". Misschien ook wel.

Maar dan krijg ik heel Fok! over me heen. Dus daarom zeg ik het niet.
pi_58355631
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:16 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Ik ken het probleem. Je kunt het haar eigenlijk niet aan doen hé. "Eigenlijk niet". Misschien ook wel.

Maar dan krijg ik heel Fok! over me heen. Dus daarom zeg ik het niet.
Maar het is niet zo dat je minder voor haar voelt en minder leuk vind, of dat de sex niet goed is... Het is puur de lust en de spanning.
Dus ze hoeft ook helemaal niet bang te zijn dat ik verliefd word op de ander.....

Het gekke hier op Fok! is dat als je topic een beetje afwijkt van de rest dan is het gelijk een "ik-verveel-me-op-mijn-werk-topic" net of ik niets beters te doen heb
  maandag 28 april 2008 @ 11:21:48 #49
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58355688
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:19 schreef Jaja84 het volgende:

[..]

Maar het is niet zo dat je minder voor haar voelt en minder leuk vind, of dat de sex niet goed is... Het is puur de lust en de spanning.
Dus ze hoeft ook helemaal niet bang te zijn dat ik verliefd word op de ander.....
Maar dat zou je beter voor jezelf kunnen houden als je je huidige relatie niet op wilt geven. Zo oneerlijk als de pest tegen je vriendin, maar als je geen schuldgevoel hebt... En het is gewoon de spanning en lust inderdaad.
Ik begrijp je volkomen. In je andere topic ook al.
  maandag 28 april 2008 @ 11:23:39 #50
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58355757
quote:

Het gekke hier op Fok! is dat als je topic een beetje afwijkt van de rest dan is het gelijk een "ik-verveel-me-op-mijn-werk-topic" net of ik niets beters te doen heb

mja, eerst open je een ontzettend puber topic over je chopper en vreemdgaan maar vervolgens overweeg je wel half Nederland plat te neuken ... dat komt nogal apart over inderdaad.
pi_58355832
quote:

[..]

Wat mij betreft gaat het - als je echt vriendje-vriendinnetje bent - ook om om elkaar geven en geen dingen willen doen om de ander te kwetsen. Dat neem je niet mee in je overweging.
Niet persé iets mis mee als je nog niet helemaal serieus monogaam wil zijn, maar wees daar dan wel ook eerlijk over. Je zou ook op zoek kunnen gaan naar een meisje dat op dezelfde manier in een relatie wil staan als jij.
pi_58355839
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:23 schreef Re het volgende:

[..]

mja, eerst open je een ontzettend puber topic over je chopper en vreemdgaan maar vervolgens overweeg je wel half Nederland plat te neuken ... dat komt nogal apart over inderdaad.
Volgens mij begon jij over choppers, en was mijn vorige topic ook serieus hoor.
Ik vind het gewoon erg vervelend dat ik tegen haar heb gelogen over het aantal, terwijl me dat op dat moment de beste oplossing leek.

Nu baal ik er van dat ik elke keer loop te twijfelen om wel of niet bij dat ene meisje langs te gaan terwijl ik mijn huidige vriendin niet wil kwetsen etc.

Haar vertellen doe ik sowieso niet want dan ben ik gelijk weer vrijgezel, doodzwijgen is beter.
pi_58355869
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:21 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Maar dat zou je beter voor jezelf kunnen houden als je je huidige relatie niet op wilt geven. Zo oneerlijk als de pest tegen je vriendin, maar als je geen schuldgevoel hebt... En het is gewoon de spanning en lust inderdaad.
Ik begrijp je volkomen. In je andere topic ook al.
Ik was ook zeker niet van plan om het te vertellen.
  maandag 28 april 2008 @ 11:28:23 #54
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58355889
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:26 schreef Jaja84 het volgende:

Haar vertellen doe ik sowieso niet want dan ben ik gelijk weer vrijgezel, doodzwijgen is beter.
En hoe voelt dat om dan gelijk weer vrijgezel te zijn...?
pi_58355942
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:28 schreef Re het volgende:

[..]

En hoe voelt dat om dan gelijk weer vrijgezel te zijn...?
Ja kut, omdat zij het meisje is waar ik gek op ben. in mijn ogen is ze perfect en wil ik haar niet kwijt!
  maandag 28 april 2008 @ 11:32:19 #56
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_58355973
Tot ze je begint te irriteren, het op de klippen loopt en je spijt hebt dat je niet de rest van de tijd rond had lopen neuken. Frustraties...
  maandag 28 april 2008 @ 11:32:32 #57
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58355977
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:30 schreef Jaja84 het volgende:

[..]

Ja kut, omdat zij het meisje is waar ik gek op ben. in mijn ogen is ze perfect en wil ik haar niet kwijt!
..en zou je het met haar uitmaken als je zou weten dat ze door de weeks constant denkt om volgeblaft te worden door allerlei vreemde kerels...?
pi_58356013
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:32 schreef Re het volgende:

[..]

..en zou je het met haar uitmaken als je zou weten dat ze door de weeks constant denkt om volgeblaft te worden door allerlei vreemde kerels...?
Als ze het bij denken houdt dan kan ik daar nog mee leven.
  maandag 28 april 2008 @ 11:35:13 #59
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58356045
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:33 schreef Jaja84 het volgende:

[..]

Als ze het bij denken houdt dan kan ik daar nog mee leven.
och... een keertje over de schreef gaan he... da's toch niet zo erg...?
pi_58356136
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:35 schreef Re het volgende:

[..]

och... een keertje over de schreef gaan he... da's toch niet zo erg...?
Je stelt je op als een wijf in dit topic. Nadat ik je fotoboek aanklikte, dacht ik dat op het eerste gezicht ook even, maar je blijkt toch een man te zijn.
Maar aan types zoals jij heb ik een broertje dood.
  maandag 28 april 2008 @ 11:41:06 #61
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58356178
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:39 schreef Jaja84 het volgende:

[..]

Je stelt je op als een wijf in dit topic. Nadat ik je fotoboek aanklikte, dacht ik dat op het eerste gezicht ook even, maar je blijkt toch een man te zijn.
Maar aan types zoals jij heb ik een broertje dood.
ja jammer dan...

Neuk erop los zou ik zeggen, want dat wil je toch?
  maandag 28 april 2008 @ 11:43:47 #62
94676 Garisson72
pi_58356227
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:15 schreef Jaja84 het volgende:
Jij zegt precies zoals het is! wat TS wil horen!
Mooi, een medestander, die een vrijbrief afgeeft om gewoon lekker zo door te gaan, dus je hoeft de bittere waarheid nog niet onder ogen te zien dat je helemaal nog niet toe bent aan een relatie met dat meisje.
Je wil namelijk nog té graag genieten van de mogelijkheden die je geboden worden, en daar zou niets mis mee zijn als je nou gewoon de ballen zou tonen om die keuze te maken.
Maar dat doe je niet, je wil het allebei en komt dan jammeren dat dat niet kan. Well boo-fuckin'-hoo, TS.
  maandag 28 april 2008 @ 11:46:10 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58356296
ts vergeet niet dat zo'n topic bij veel users voor onzekeheid zorgt. de meesten voelen weer de pijn toen ze er achter kwamen dat hun vriendje/vriendinnetje vreemd ging.
pi_58356300
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:43 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Mooi, een medestander, die een vrijbrief afgeeft om gewoon lekker zo door te gaan, dus je hoeft de bittere waarheid nog niet onder ogen te zien dat je helemaal nog niet toe bent aan een relatie met dat meisje.
Je wil namelijk nog té graag genieten van de mogelijkheden die je geboden worden, en daar zou niets mis mee zijn als je nou gewoon de ballen zou tonen om die keuze te maken.
Maar dat doe je niet, je wil het allebei en komt dan jammeren dat dat niet kan. Well boo-fuckin'-hoo, TS.
Je hebt zeker een punt!
Maar als je je meisje van je dromen bent tegen gekomen dan moet je wel erg sterke ballen hebben om te zeggen, ik ben er nog niet aan toe...
pi_58356315
choppers
Doei.
pi_58356360
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:46 schreef Faithy het volgende:
choppers
Ik begrijp niet wat je steeds bedoeld met choppers, of vind je die motors zo mooi?
  maandag 28 april 2008 @ 11:50:11 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58356418
ow ik zie het al, die van die chopper was een andere soulmate van je
pi_58356429
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:46 schreef Jaja84 het volgende:

[..]

Je hebt zeker een punt!
Maar als je je meisje van je dromen bent tegen gekomen dan moet je wel erg sterke ballen hebben om te zeggen, ik ben er nog niet aan toe...
Als je haar niet belangrijk genoeg vindt om eerlijk tegen haar te zijn en om haar de enige te laten zijn voor plannen om seks mee te hebben, dan is ze vast niet echt het meisje van je dromen.
  maandag 28 april 2008 @ 11:58:34 #69
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_58356596
quote:

[..]

Owned!
[ afbeelding ]
Wtf!
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_58356599
Dat is toch bekend, blijft voorkomen zolang je een vriendin hebt. Als je er op in gaat en vervolgens je hoofd op hol laat brengen door alles wat je mist gaat het vanzelf uit met je vriendin, en moet je ook weer bij andere vrouwen smeken.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_58356628
quote:

[..]

Het is heel simpel, niemand is bestand tegen alel verleiding, leer dus niet in die zware verleiding te komen.

Voordat het zo ver komt dat je jezelf alleen nog maar met je laatste wilskracht kan wegslepen draai je je al om en gaat weg.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_58356678
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:50 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Als je haar niet belangrijk genoeg vindt om eerlijk tegen haar te zijn en om haar de enige te laten zijn voor plannen om seks mee te hebben, dan is ze vast niet echt het meisje van je dromen.
Dat is nou juist het probleem, ik twijfel niet aan ons. Dat meisje is echt heel leuk en ik ben nog nooit zo verliefd geweest, ik irriteer me nergens aan en het gaat gewoon goed.

Alleen denk ik soms met mijn lul ipv met mijn hoofd.
pi_58356737
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:00 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is heel simpel, niemand is bestand tegen alel verleiding, leer dus niet in die zware verleiding te komen.

Voordat het zo ver komt dat je jezelf alleen nog maar met je laatste wilskracht kan wegslepen draai je je al om en gaat weg.
Oke! Dus het is helemaal niet zo gek dat ik moeite heb met die verleiding? Ik moet er alleen nog even mee weten om te gaan.
pi_58356936
Mijn god...
ARGH?!
pi_58358756
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:48 schreef Jaja84 het volgende:

[..]

Ik begrijp niet wat je steeds bedoeld met choppers, of vind je die motors zo mooi?
1) het meervoud van motor is motoren
2) een kotssmilie betekent doorgaans niet dat iemand iets mooi vindt
3) kutuser (kut gebruiker, snap je'm? )
4) slotje?
Doei.
pi_58360209
  maandag 28 april 2008 @ 15:21:29 #77
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58360260
verkeerde account?
pi_58360272
quote:
Op maandag 28 april 2008 15:21 schreef Re het volgende:
verkeerde account?
Ik heb jou eigenljk nog niks zinnigs zien posten in mijn 2 topics.
En ik moet altijd wel lachen om mensen die anderen proberen aan te vallen op een spellingsfout
Beetje teken van zwakte, zo van: ik heb geen argumenten meer dus kijk ik wel even of ik hem op een spellingsfout kan pakken. Sterk!

Maar goed, laten we weer ontopic gaan
pi_58360281
quote:
Op maandag 28 april 2008 15:21 schreef Re het volgende:
verkeerde account?
ssttt
  maandag 28 april 2008 @ 15:23:00 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58360295
verkeerde quote?
  maandag 28 april 2008 @ 15:23:42 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58360309
Busted OVLOV/Jaja84!
pi_58360341
quote:
Op maandag 28 april 2008 15:23 schreef Re het volgende:
verkeerde quote?
haha het gaat allemaal mis

En de topics liepen zo mooi
  maandag 28 april 2008 @ 15:26:36 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58360361
Oh ja, nu is het zeker opeens allemaal nep, hè?
Nou OVLOV, dáár trap ik dus niet in!
pi_58360420
quote:
Op maandag 28 april 2008 12:07 schreef Jaja84 het volgende:

[..]

Oke! Dus het is helemaal niet zo gek dat ik moeite heb met die verleiding? Ik moet er alleen nog even mee weten om te gaan.
Verleiding is heel normaal, niemand is daar totaal tegen bestand.

Als jij bv een meisje voor je neus krijgt die echt heel erg duidelijk laat merken jou te willen is het vrij normaal dat je daar wat bij voelt als je haar wel aantrekkelijk vindt.
Het is alleen de kunst om nee dank je te zeggen en dan vooral ook we te gaan en niet dieper die verleiding in te duiken.

Neem je vriendin eens wat vaker mee met uitgaan, kan je je lekker op haar storten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_58360426
Wie zegt dat?
pi_58366586
quote:
Op maandag 28 april 2008 15:22 schreef Jaja84 het volgende:

[..]

ssttt
Alsof die Ovlov zo'n bekende user is
pi_58369392
quote:
Op maandag 28 april 2008 20:43 schreef Xennia het volgende:

[..]

Alsof die Ovlov zo'n bekende user is
Toch wel een krappe 250 posts meer!
pi_58377827
quote:

[..]

No shiiiit !!!
Ik doe niet meer aan een signature
pi_58382387
Doe mee aan temptation island met jouw vriendin! Ik houd van goede tv
Verbaal terrorist
pi_58397120
Met zo'n nick vind ik het niet echt vreemd dat je geen nee kan zeggen
pi_58397278
quote:

[..]

Het is zelfs behoorlijk standaard. Jongen wordt verliefd en begint relatie, zit goed in zijn vel, zelfverzekerder en hoeft niet zo nodig, en is ineens veel aantrekkelijker en veel meer gewild. En daar moet je mee om leren gaan. Die verleidelijke dames blijven vanzelf wel weg als je relatie door de leuke fase heen is. Opbeurend he?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_58421794
quote:
Op woensdag 30 april 2008 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is zelfs behoorlijk standaard. Jongen wordt verliefd en begint relatie, zit goed in zijn vel, zelfverzekerder en hoeft niet zo nodig, en is ineens veel aantrekkelijker en veel meer gewild. En daar moet je mee om leren gaan. Die verleidelijke dames blijven vanzelf wel weg als je relatie door de leuke fase heen is. Opbeurend he?
Je moet gewoon relatie blijven hoppen, qua aandacht gaat het dan geweldig en je blijft mooi happy.
pi_58423772
volgens mij ben je nog niet toe aan een serieuze relatie of hoe zou jij het vinden als je vriendin maar moeilijk van andere mannen af zou kunnen blijven?
ik vind het best wel zielig voor haar, zij vertrouwt jou waarschijnlijk en verwacht dit totaal niet... ook heb je nog niks gedaan, lijkt mij dat hier iets mis is... sorry...
pi_58423808
Het is een man, kom op...
pi_58430368
haha dus mannen zijn nooit volwassen genoeg om een gewone relatie te hebben? haha
pi_58432382
Vriendin hebben waar je verliefd op bent ok.. aandacht hebben van andere vrouwen.. komt zeer zeker voor..
Echter, behoefte aan sex met andere vrouwen terwijl je verliefd bent.. heel vreemd.. en niet ok.. niet doen dus..
Als je dit niet kan ben je een nerd en moet je vrijgezel worden. Slaat nergens op dat je nog sterke behoeften aan andere vrouwen hebt als je in een goede relatie zit. Blijkbaar is er dan toch iets mis met je relatie en of je het toegeeft is een andere vraag. Of je topic is gebaseerd op een fictie verhaal om je goed te voelen in je sociale leven (lees; real-life, ECHTE-leven), maar dan kunnen we nog eeuwig verder speculeren.

Leer nee zeggen..
pi_58432469
ik geef nahuatl helemaal gelijk. misschien dan liever vrijgezel worden en naar bed gaan met wie je wilt.....
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:54:40 #98
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58433064
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:18 schreef nahuatl het volgende:
Vriendin hebben waar je verliefd op bent ok.. aandacht hebben van andere vrouwen.. komt zeer zeker voor..
Echter, behoefte aan sex met andere vrouwen terwijl je verliefd bent.. heel vreemd.. en niet ok.. niet doen dus..
Als je dit niet kan ben je een nerd en moet je vrijgezel worden. Slaat nergens op dat je nog sterke behoeften aan andere vrouwen hebt als je in een goede relatie zit. Blijkbaar is er dan toch iets mis met je relatie en of je het toegeeft is een andere vraag. Of je topic is gebaseerd op een fictie verhaal om je goed te voelen in je sociale leven (lees; real-life, ECHTE-leven), maar dan kunnen we nog eeuwig verder speculeren.

Leer nee zeggen..
ben jij een man of een vrouw?
pi_58493970
quote:

[..]

Owned!
[ afbeelding ]
ik zit nu keihard te lachen om deze shit PETSSSS!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')