ik niequote:Op zondag 27 april 2008 21:11 schreef Dos37 het volgende:
Weet nog niet of ik het kan zien, natuurlijk wel een feestdag.
Ik verwacht wel dat zeker Liverpool er wel aardig in zal vliegen.quote:
The Horrorquote:Op woensdag 30 april 2008 20:02 schreef Leatherface het volgende:
2-1, denk ik.
Chelsea dus voor het eerst naar de eindstrijd.
Wat betekent dat ?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:17 schreef AminBen het volgende:
wordt weer poep aan een stokje vanavond
Enkel en alleen in status gevoelquote:Op woensdag 30 april 2008 20:20 schreef VoreG het volgende:
110000 pond per week maar hij wil 13000 meer.. Zou je dat daadwerkelijk voelen op je rekening?
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:15 schreef Houniet het volgende:
Go Liverpool !!!!!!!1111 [ afbeelding ]
Eens.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:17 schreef AminBen het volgende:
wordt weer poep aan een stokje vanavond
Volgens mij verwachtte niemand wat van deze teams, maar juist van alles van die andere twee.quote:
Zelfs Man utd speelt saai voetbal.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij verwachtte niemand wat van deze teams, maar juist van alles van die andere twee.
2 - 2 is ook goedquote:Op woensdag 30 april 2008 20:42 schreef Zwommes het volgende:
Chelsea is niet te verslaan thuis, dag Liverpool..
de nos was weer eens te laat.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:41 schreef Houniet het volgende:
Beelden? Lampard, scheids, overleden moeder?
quote:
quote:Onder Benitez heeft Liverpool nog nooit een uitdoelpunt gemaakt tegen Chelsea.
Sinds 1985 heeft Liverpool geen uitdoelpunt meer gemaakt in een halve finale van een Europees toernooi.
Chelsea is al 66 wedstrijden op rij thuis ongeslagen, inclusief 11 CL-duels.
Heeuujjhh jij vergeet de helft van de quotequote:Op woensdag 30 april 2008 20:55 schreef Houniet het volgende:
"Je moet haast een zwemdiploma hebben voor dit veld."
Evert te Napel.
Die quote heeft hij gejat van Hans van Vliet.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:55 schreef Houniet het volgende:
"Je moet haast een zwemdiploma hebben voor dit veld."
Evert te Napel.
Nee joh, integendeel.. Een genot om naar te luisterenquote:Op woensdag 30 april 2008 20:55 schreef Bos81 het volgende:
Pedro Torres volgens Ten Napel
Die vent moet echt met pensioen
Nee. Ik erger me meer aan het commentaar dat ik naar het spel kijk.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee joh, integendeel.. Een genot om naar te luisteren.
In CL hebben ze maar 1 keertje verloren van Fenerbahçequote:Op woensdag 30 april 2008 21:09 schreef Zwansen het volgende:
Is het heul?quote:Op woensdag 30 april 2008 21:09 schreef Zwansen het volgende:
Die moeten nog maar zien dat ze kampioen worden.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:19 schreef xminator het volgende:
Fener is de bom gewoon.
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:19 schreef tong80 het volgende:
Evert :
'Nog één goal dan staan ze weer gelijk.' Briljant.
Het gaat weer over moslims en het woord bom is gevallenquote:Op woensdag 30 april 2008 21:19 schreef xminator het volgende:
Fener is de bom gewoon.
Hetzelfde hierzo... normaal gesproken.. maar ze willen er tenminste een wedstrijd van maken. Liverpool zit te loeren op de counter die er niet komtquote:Op woensdag 30 april 2008 21:27 schreef _Mike_ het volgende:
Ik ben totaal geen Chelsea fan, maar hoe ze vanavond spelen is om te genieten
Het is Chelsea natuurlijk wel makkelijk gemaakt, door de 1-1 die ze in de schoot geworpen kregen vorige week.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hetzelfde hierzo... normaal gesproken.. maar ze willen er tenminste een wedstrijd van maken. Liverpool zit te loeren op de counter die er niet komt
Ik heb het gemist, wat was er te zien?quote:Op woensdag 30 april 2008 21:34 schreef Blistering het volgende:
Vette reclame van Nike net. Soz voor offtopic, maar wel heel vet gemaakt!
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:35 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb het gemist, wat was er te zien?
Dat denk ik ook wel ja. Op zich doet dit doelpunt nog niet echt heel veel natuurlijk, en ik zie Liverpool eigenlijk nog wel scoren ondanks dat ze nu worden overklast.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:32 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Het is Chelsea natuurlijk wel makkelijk gemaakt, door de 1-1 die ze in de schoot geworpen kregen vorige week.
Zonder dat had hier een zelfverzekerder Liverpool gestaan. Vanavond zijn ze erg zwak.
Denk dat het Van Persie zou kunnen zijn of jij die deze reclame ziet.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:39 schreef tha_dark het volgende:
Ik vraag me wel af wie ze volgen daar bij die nike reclame, beginnen bij Arsenal, en daarna bij Nederland in de basis.
Als het wedstrijd beeld van de eerste helft verder gaat in de 2de zie ik het niet gebeurenquote:Op woensdag 30 april 2008 21:41 schreef tha_dark het volgende:
Opzich maakt het weinig uit dat Chelsea voor staat, Liverpool had sowieso toch moeten scoren. En met penaltys hebben ze inmiddels wel wat ervaring
Maar het liefst maken ze er nog 2 want penaltys zijn niet echt goed voor m´n hart..
Van Persie kan niet want die zie je al voorbij komen in de reclame.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:40 schreef Skwish het volgende:
[..]
Denk dat het Van Persie zou kunnen zijn of jij die deze reclame ziet.
hele discussies daarover op youtube. RvP is linksbenig dus die is het niet. tis gewoon de kijker.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:40 schreef Skwish het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Liverpool heeft wel vaker verassende dingen gedaanquote:Op woensdag 30 april 2008 21:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als het wedstrijd beeld van de eerste helft verder gaat in de 2de zie ik het niet gebeuren
Je bent het zelf, Van Persie is namelijk een linkspoot en zit ook niet bij Nike.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:40 schreef Skwish het volgende:
[..]
Hoax! Ronaldinho speelt nooitquote:
OOk niet omdat een Arsenal speler op het eind die sliding neemt tochquote:Op woensdag 30 april 2008 21:43 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Van Persie kan niet want die zie je al voorbij komen in de reclame.
Is deze reclame trouwens alleen voor nederland of wordt het Nederlands elftal ook in het buitenland gebruikt? Welke andere grote landen in Europa hebben nike?
Dit is trouwens wel erg offtopic![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:47 schreef tong80 het volgende:
Snel Shoarma wezen halen. Hier regent het ook
De TT was veranderd dus het viel niet opquote:Op woensdag 30 april 2008 21:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
MASD, het waren 2 leuke dagen. }:|
Waarom geen Crouch inderdaad. Kuyt is een erg matige voetballer voor dit niveau.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:58 schreef Chadi het volgende:
JE ziet dat Kuyt te kort komt.. hopeloos loopt ie dom rond.
hiiihhhihquote:Op woensdag 30 april 2008 21:57 schreef tong80 het volgende:
Net Vincent Bijlo aan de telefoon. Hij ziet Liverpool nog wel winnen.
Ik heb de bingo-kaart niet kunnen vindenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:06 schreef paultjuhhh het volgende:
DEKSELSE AFSTREEPT !!!
Zo onder de deklatquote:Op woensdag 30 april 2008 22:06 schreef borisz het volgende:
DIE DEKSELSE TORRES
Die ligt bij je fapdoekie in je 2e ladequote:Op woensdag 30 april 2008 22:07 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik heb de bingo-kaart niet kunnen vinden
Heerlijkquote:Op woensdag 30 april 2008 22:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wedstrijd is nu echt los.
Vind het altijd jammer als hij rechtsback speelt, echt een geweldenaar die gewoon centraal op het middenveld moet spelen.quote:
Detail he.quote:
Wat een held hè ?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:11 schreef SCH het volgende:
Evert, wat is die vent toch heerlijk om naar te luisteren
Docquote:Op woensdag 30 april 2008 22:14 schreef tong80 het volgende:
Bel ik Doc op net. Ik denk de fanatiekste Liverpoolsuporter op Fok. Heeft ie het doelpunt niet gezien. Hij kon het door de zenuwen niet aan en was een spelletje aan het spelen. Hoorde ie zijn vrouw juic hen en gaf een oerkreet
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
Zonder dat eigen doelpunt van Riise had chelsea nu 2x moeten scoren...
Geen fan van die jongen maar wel logische wissel. Iemand moet achter Essien aanhobbelen en dat zou Babel niet doen. Als Grant slim is gooit ie Essien nu op het middenveld en heeft Benitez zijn wissel verpestquote:
Gooien dan!quote:Op woensdag 30 april 2008 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Evert woont hier trouwens op een steenworp afstand vandaan
* Dj_Day-V is jaloersquote:Op woensdag 30 april 2008 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ken iemand die in de Evert ten Napel-flat woontquote:Op woensdag 30 april 2008 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie trommelt de FOK!Knokploeg op...quote:Op woensdag 30 april 2008 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Wat een homo zegquote:Op woensdag 30 april 2008 22:14 schreef tong80 het volgende:
Bel ik Doc op net. Ik denk de fanatiekste Liverpoolsuporter op Fok. Heeft ie het doelpunt niet gezien. Hij kon het door de zenuwen niet aan en was een spelletje aan het spelen. Hoorde ie zijn vrouw juic hen en gaf een oerkreet
negersecksquote:Op woensdag 30 april 2008 22:23 schreef leroytje het volgende:
Ten Cate zit aan de stok van de 4de official
Wat lul je nou? Ben je een retard ofzo?quote:Op woensdag 30 april 2008 21:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het gaat weer over moslims en het woord bom is gevallen
Wat een voetballer.quote:
Niet zo snel happen johquote:Op woensdag 30 april 2008 22:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Ben je een retard ofzo?
Hoe deksels cool is dat!quote:Op woensdag 30 april 2008 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Niet normaal gewoon. Beste middenvelder van de wereld. !quote:
Iets teveel van het goede...quote:Op woensdag 30 april 2008 22:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Niet normaal gewoon. Beste middenvelder van de wereld. !
Hij heeft wel eens brood bij m'n zus gekocht toen ze bij de bakker werktequote:Op woensdag 30 april 2008 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
Mag ik je nu aanraken?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hij heeft wel eens brood bij m'n zus gekocht toen ze bij de bakker werkte!!11!!
"Das een deksels mooi broodje daar, zo mooi, zo bruin, dat het alle andere broden doet verbleken!"
Doen, dan zal hij nog beter zijn best doen lijkt me.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik hem eens zie, wil ik hem confronteren met de bingokaart die hier op fok! bekend is.
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
ideale tijd om Babel erin te brengen. iedereen is vermoeid.
Blufquote:Op woensdag 30 april 2008 22:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als ik hem eens zie, wil ik hem confronteren met de bingokaart die hier op fok! bekend is.
Waarom zet je halverwege je zin een hoofdletter?quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom zet je halverwege je zin een hoofdletter?
Dat was een beste kans.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:40 schreef Soul79 het volgende:
Moeilijk he, timen voor een kopbal
Juist. Je zag Drogba heel de tijd voor Reina staan.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:44 schreef Ambrosius het volgende:
Zeer goed gevlagd zeg. Drogba stond ongeveer op de tenen van Reina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |