NETZOONIEUWWWquote:
Met tieten heb je snel zoveel views, hoef je niks bijzonders voor te doen.quote:Op zondag 27 april 2008 20:35 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe kom jij trouwens aan 52000+ views in 3 jaar?
Komt door mij.quote:Op zondag 27 april 2008 20:35 schreef Liquidootje het volgende:
Hoe kom jij trouwens aan 52000+ views in 3 jaar?
Post je soms veel in kpd/keldertje/sex?
Maar ik keur je trouwens wel als een lekker piece of face-ass![]()
Jij krijgt een bal in je gezicht, gaat dan liggen zeiken en dan zelf een bal bij iemand in het gezicht gooien. Dát is hypocriet.quote:Op zondag 27 april 2008 20:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten hè.
Als de vrouwen hier gekeurd zouden willen worden hadden ze vast wel een Sugababes- of ander soortgelijkig profiel aangemaakt, toch?
Fijn dat je zo'n internet held bent.
Nee hoor, da's gerechtigheid.quote:Op zondag 27 april 2008 20:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij krijgt een bal in je gezicht, gaat dan liggen zeiken en dan zelf een bal bij iemand in het gezicht gooien. Dát is hypocriet.
Maar jij hebt wel tieten, maar ik kijk verder nooit in jouw fobo. Allure_ evenmin, maar daar zie je geen tieten.quote:Op zondag 27 april 2008 20:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Met tieten heb je snel zoveel views, hoef je niks bijzonders voor te doen.
Staat niet in het woordenboek hoor, mierenneuker. Of hoort dat niet aan elkaar? Zoek het even op voor mequote:
Nee, dat is het niet. Zo probeer jij het misschien goed te praten, maar als je goed nadenkt weet je ook wel dat ik gelijk heb.quote:
Ja, want elk woord staat natuurlijk in het woordenboek.quote:Op zondag 27 april 2008 20:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Staat niet in het woordenboek hoor, mierenneuker. Of hoort dat niet aan elkaar? Zoek het even op voor me.
Kwestie van logica. Je typt Nederlands, dus samenstellingen moeten aan elkaar. Zo moeilijk is het nietquote:Op zondag 27 april 2008 20:40 schreef Allure_ het volgende:
Staat niet in het woordenboek hoor, mierenneuker. Of hoort dat niet aan elkaar? Zoek het even op voor me.
Dat klopt dan ook wel weer. Maar ik vind het te veel moeite kosten om een i met trema op te zoekenquote:Op zondag 27 april 2008 20:42 schreef IQM het volgende:
Ja, want elk woord staat natuurlijk in het woordenboek.Er bestaat ook nog zoiets als een samenstelling.
Anyway, tuxepux heeft gelijk. Het ís "internetheld".Maar het is ook "naïef" in plaats van "naief". Dat dan weer wel.
Je ondermijnt cerrors modrechten.... Nu blijft dit voor altijd openquote:Op zondag 27 april 2008 20:44 schreef Allure_ het volgende:
ZarGon slotje. Doe je werk eens.
Jawel man, ik ben echt pissig over die spatie!quote:Op zondag 27 april 2008 20:46 schreef QueenR het volgende:toch wel leuk. Zo ff je opgekropte agressie kwijtraken
![]()
Dadelijk nog een gezamelijke cooling down? cappuchino'tje ? ff relaxen?![]()
(oftewel, er is hier toch niemand die het serieus neemt?
)
Ik lees nog wat opgekropte woede, Allure. Gooi het eruit!quote:Op zondag 27 april 2008 20:47 schreef Allure_ het volgende:
Ach, mijn doel was meer om dat ander topic gesloten te krijgen. Mission accomplished.
Nou mogen die klapjosti moderators deze wel dichtgooien. Hebben ze ook weer wat te doen.
quote:Op zondag 27 april 2008 20:47 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Jawel man, ik ben echt pissig over die spatie!
"quote:Op zondag 27 april 2008 20:41 schreef QueenR het volgende:
Mijn excuses aan tuxepux voor het aanzien van heer. Uit haar dames verbod trok ik de conclusie dat ze man was.Mea Culpa
Alleen is het punt (mijns inziens dan) niet zo heel goed. Ik maak namelijk geen commentaar over dat ze mij niet mooi vinden, aangezien ik geheel niet ter sprake ben gekomen, ook niet wens trouwens. Vond het wel leuk om Semtex te nomineren. Vandaar mijn bezoekje in dat topic. Je zal mij ook niet horen zeggen dat alle mannen hier fugly zijn en niets mogen zeggen. Het lijkt alleen dat de lelijkste het hardste op een rotmanier roepen dat iemand lelijk is. (terwijl er in mijn ogen hier toch echt allemaal leuke dames voorbij zijn gekomen) Voorkeur is prima, maar dat kan ook zonder andere in de grond te stampen toch? Duidelijk genoeg zo wat ik bedoelde?![]()
Vind hier verder over bakkeleien ook behoorlijk onzin, jammer dat ik hypocriet wordt genoemd en me woorden in de mond worden gelegd die ik niet heb gezegd, ik zou nooit persoonlijk iemand de grond in stampen, ff beetje verder kijken/lezen IQM en niet meteen conclusies trekken.
Maar ik kan het mis hebben, natuurlijk!quote:Hier moeten ze blij zijn als ze een fucking Tsjernobyl slachtoffer kunnen krijgen.
quote:Op zondag 27 april 2008 20:47 schreef Allure_ het volgende:
Ach, mijn doel was meer om dat ander topic gesloten te krijgen. Mission accomplished.
Nou mogen die klapjosti moderators deze wel dichtgooien. Hebben ze ook weer wat te doen.
Nee hoor. Ik ben gewoon een chronisch zeikwijf met goede statements, verder niks.quote:Op zondag 27 april 2008 20:48 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ik lees nog wat opgekropte woede, Allure. Gooi het eruit!
Dat is waar, ik zal mij vermannen.quote:Op zondag 27 april 2008 20:49 schreef QueenR het volgende:
![]()
ach ja een beetje vent klaagt daar toch niet over
Oh, dat is nog beter!quote:Op zondag 27 april 2008 20:50 schreef Allure_ het volgende:
Nee hoor. Ik ben gewoon een chronisch zeikwijf met goede statements, verder niks.
- de generalisatie, + een flinke dosis ONZ, knipogen en humor. Vond ik het een zeer geschikte opmerkingquote:Op zondag 27 april 2008 20:49 schreef IQM het volgende:
[..]
"_O_ O_dat bedoel ik
" doet toch écht suggeren dat je het eens bent met deze opmerking van Allure_:
[..]
Maar ik kan het mis hebben, natuurlijk!
proestquote:
hey compleet tuxepux fan, die heeft humorquote:
quote:Op zondag 27 april 2008 20:55 schreef Liquidootje het volgende:
Kan iemand even een samenvatting geven? Ik heb niet alles meegekregen namelijk.
QueenR vond het jammer dat er lelijke mannen haar niet mooi vonden?
Allure_ vond het vies dat lelijke mannen haar wilde batsen?
IQM was een van deze lelijke mannen?
Tuxepux vind dat ook lelijke mannen geil mogen worden op mooie vrouwen?
En toen kregen jullie ruzie?
Én ze kan Nederlands én maakte in het vorige topic een goed punt.quote:Op zondag 27 april 2008 20:55 schreef QueenR het volgende:
[..]
hey compleet tuxepux fan, die heeft humor(allure net ook trouwens)
any pics btw?quote:Op zondag 27 april 2008 20:59 schreef tuxepux het volgende:
* tuxepux scheurt haar t-shirt doormidden
dat doen ze in films toch altijd dan?
Welke films kijk jij nou weerquote:Op zondag 27 april 2008 20:59 schreef tuxepux het volgende:
Dikke ruzie hier.
Neequote:
Geen idee waar ik dat vandaan haal eigenlijk..quote:Op zondag 27 april 2008 21:02 schreef tonks het volgende:
Welke films kijk jij nou weer
Inderdaadquote:Op zondag 27 april 2008 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
Toch jammer dat het 'relletje' niet echt van de grond wil komen.
Van wanneer dateert de laatste echte rel in ONZ eigenlijk?quote:Op zondag 27 april 2008 21:09 schreef LudoSanders het volgende:
Toch jammer dat het 'relletje' niet echt van de grond wil komen.
Voor jouw tijd.quote:Op zondag 27 april 2008 21:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Van wanneer dateert de laatste echte rel in ONZ eigenlijk?
quote:Op zondag 27 april 2008 21:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Serieus, je hebt ze bijna. Kat in het bakkie.
Ik loop hier al sinds 2003 rond, heb alleen van het laatste halfjaar weinig meegekregen wat ONZ betreft. Maar ik heb blijkbaar niks gemist.quote:
quote:Op zondag 27 april 2008 20:59 schreef tuxepux het volgende:
Dikke ruzie hier.
Dat was het!quote:Op zondag 27 april 2008 21:14 schreef QueenR het volgende:
![]()
word je ook groen want dat zou echt cool zijn!
Jawel, joh! Je moet ze gewoon wat vaker aanspreken. Niet alleen in het fotoboek, maar zoek ze ook op op FOK! Als je op hun naam klikt, kom je in hun posthistory terecht en dan moet je je zo onopvallend mogelijk in een topic melden. En dan maar lekker, doch enigszins gedoseerd, strooien met smileys alsquote:
mên, wat heb jij gerookt vandaag?quote:Op zondag 27 april 2008 21:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel, joh! Je moet ze gewoon wat vaker aanspreken. Niet alleen in het fotoboek, maar zoek ze ook op op FOK! Als je op hun naam klikt, kom je in hun posthistory terecht en dan moet je je zo onopvallend mogelijk in een topic melden. En dan maar lekker, doch enigszins gedoseerd, strooien met smileys als![]()
en
. En vooral
! Oh, mên, dan vallen ze écht in katzwijm. Serieus, die smiley is sexy!!
(Zie!)
Het hele leven draait om bitchfights.quote:Op zondag 27 april 2008 21:17 schreef IQM het volgende:
Ja, want The Hulk draait natuurlijk om een bitchfight!
quote:Op zondag 27 april 2008 21:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel, joh! Je moet ze gewoon wat vaker aanspreken. Niet alleen in het fotoboek, maar zoek ze ook op op FOK! Als je op hun naam klikt, kom je in hun posthistory terecht en dan moet je je zo onopvallend mogelijk in een topic melden. En dan maar lekker, doch enigszins gedoseerd, strooien met smileys als![]()
en
. En vooral
! Oh, mên, dan vallen ze écht in katzwijm. Serieus, die smiley is sexy!!
(Zie!)
En het moet subtiel blijven he, wanhoop stoot af. Dus ook gerust een paar weken niks van je laten horenquote:Op zondag 27 april 2008 21:19 schreef QueenR het volgende:
![]()
![]()
echt wel dat werkt altijd! Wel die volgorde aanhouden he, als je begint met
kan het een averechtse reactie creeren
Paling. Maar ik ben bloed-, bloed-, bloedserieus!quote:
Jaaaaaa! Playing hard to get! Jeweettoch. Daar soppen de dames van op hun stoeltjes, omdat ze je maar al te graag willen aanspreken, terwijl jij niet bereikbaar bent.quote:Op zondag 27 april 2008 21:21 schreef tuxepux het volgende:
[..]
En het moet subtiel blijven he, wanhoop stoot af. Dus ook gerust een paar weken niks van je laten horen
Mijn bezem heeft op het werk al een echte parkeerplaats gekregen. Parkeer hem elke dag vol trots!quote:Op zondag 27 april 2008 21:18 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Het hele leven draait om bitchfights.
Vrouwen zijn krengen!
Precies! Dan wordt het mysterieus. 'Hij vond me toch leuk, heeft hij nu ineens geen tijd meer voor me?'quote:Op zondag 27 april 2008 21:23 schreef IQM het volgende:
Jaaaaaa! Playing hard to get! Jeweettoch. Daar soppen de dames van op hun stoeltjes, omdat ze je maar al te graag willen aanspreken, terwijl jij niet bereikbaar bent.
quote:Op zondag 27 april 2008 21:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Paling. Maar ik ben bloed-, bloed-, bloedserieus!Zie hierboven de reactie van QueenR. Zo heeft zij ook haar man gevonden. Die deed dat ook allemaal bij haar en kijk hoe gelukkig ze nu zijn.
Dus geef niet op, jouw kans komt nog. Niet opgeven, maar blijf doorzetten. Spreid je kansen, pas deze tactiek toe in meerdere fotoboeken, gebruik desnoods verschillende accounts!
Succes, tiger!
goede tips, ik hoopte echter dat Tuxepux mijn man zou zijn, tot jij die droom hardhandig uit elkaar rukte!quote:Op zondag 27 april 2008 21:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Paling. Maar ik ben bloed-, bloed-, bloedserieus!Zie hierboven de reactie van QueenR. Zo heeft zij ook haar man gevonden. Die deed dat ook allemaal bij haar en kijk hoe gelukkig ze nu zijn.
Dus geef niet op, jouw kans komt nog. Niet opgeven, maar blijf doorzetten. Spreid je kansen, pas deze tactiek toe in meerdere fotoboeken, gebruik desnoods verschillende accounts!
Succes, tiger!
Hiihhi, nu ga ik haar pakken (hihi, ik zei 'pakken') met mijn arsenaal aan smileys en dolkekke openingszinnen!!!quote:Op zondag 27 april 2008 21:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
goede tips, ik hoopte echter dat Tuxepux mijn man zou zijn, tot jij die droom hardhandig uit elkaar rukte!
![]()
Maar goed, ook dat groene en bloesjes uitrukken, ze blijft leuk
Je kijkt wel een beetje als een konijn in een stel koplampen in je fobo. Maar desalniettemin. Milf.quote:Op zondag 27 april 2008 21:25 schreef QueenR het volgende:
[..]
goede tips, ik hoopte echter dat Tuxepux mijn man zou zijn, tot jij die droom hardhandig uit elkaar rukte!
![]()
Maar goed, ook dat groene en bloesjes uitrukken, ze blijft leuk
Nu ga ik ook kijkenquote:Op zondag 27 april 2008 21:28 schreef gelly het volgende:
Je kijkt wel een beetje als een konijn in een stel koplampen in je fobo. Maar desalniettemin. Milf.
OOOHHH that means war!quote:Op zondag 27 april 2008 21:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Hiihhi, nu ga ik haar pakken (hihi, ik zei 'pakken') met mijn arsenaal aan smileys en dolkekke openingszinnen!!!
Het_hupt, zo hadden we het toch niet afgesproken?quote:
het grappige is dat ik zo ook altijd naar mezelf refereer....quote:Op zondag 27 april 2008 21:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kijkt wel een beetje als een konijn in een stel koplampen in je fobo. Maar desalniettemin. Milf.
quote:Op zondag 27 april 2008 21:30 schreef IQM het volgende:
In het fotoboek van QueenR:
Het_hupt, zo hadden we het toch niet afgesproken?Wat is dit voor tamme hap, man!
Ben je kunstmatig dom of is het naturel ?quote:Op zondag 27 april 2008 21:30 schreef QueenR het volgende:
[..]
het grappige is dat ik zo ook altijd naar mezelf refereer....![]()
Als er een tegenligger aankomt MOET ik gewoon in die lampen kijken en word ik verblind.(tja blond, kan het niet helpen)
das wel heeeeeeeeeeeeeeel rustigquote:
helemaal van naturequote:Op zondag 27 april 2008 21:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Ben je kunstmatig dom of is het naturel ?
Hij had gewoon een opmerking moeten vaken over haar ogen, iets als 'je vader is een dief,want hij heeft de sterren uit de hemel gestolen en ze in je ogen gestopt', want zoiets hebben ze nog nooit eerder gehoord. En originaliteit is altijd érg belangrijk.quote:
Deed het pijn?quote:Op zondag 27 april 2008 21:33 schreef IQM het volgende:
Hij had gewoon een opmerking moeten vaken over haar ogen, iets als 'je vader is een dief,want hij heeft de sterren uit de hemel gestolen en ze in je ogen gestopt', want zoiets hebben ze nog nooit eerder gehoord. En originaliteit is altijd érg belangrijk.
juist ja! en dat moe(s)t uitgevochten worden toch?quote:
Jawel, Het_Hupt, dat is het wel!!! QueenR speelt nu op haar beurt playing hard to get. Trap niet in haar praatjes, maar ga ervoor! Pak 'r! Ze wil meer! Zie je! Zie je!!quote:Op zondag 27 april 2008 21:32 schreef QueenR het volgende:
[..]
das wel heeeeeeeeeeeeeeel rustig![]()
(uhm dis geen uitlokking tot meer trouwens)
Huh, die ken ik niet?quote:
Ja, en wel nu!quote:Op zondag 27 april 2008 21:34 schreef QueenR het volgende:
juist ja! en dat moe(s)t uitgevochten worden toch?
Waarvoor hulde. Waarom begeef je jezelf , als niet helemaal zwakbegaafde vrouw, eigenlijk tussen de josti's van Fok! ?quote:
'Nee' betekent immers altijd 'ja', als het van een vrouw komt!quote:Op zondag 27 april 2008 21:34 schreef IQM het volgende:
Jawel, Het_Hupt, dat is het wel!!! QueenR speelt nu op haar beurt playing hard to get. Trap niet in haar praatjes, maar ga ervoor! Pak 'r! Ze wil meer! Zie je! Zie je!!
quote:Op zondag 27 april 2008 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij had gewoon een opmerking moeten vaken over haar ogen, iets als 'je vader is een dief,want hij heeft de sterren uit de hemel gestolen en ze in je ogen gestopt', want zoiets hebben ze nog nooit eerder gehoord. En originaliteit is altijd érg belangrijk.
het is gewoon gevaarlijk om te drinken tijdens dit topic, ik zit hier zowaar te proestenquote:Op zondag 27 april 2008 21:34 schreef IQM het volgende:
[..]
Jawel, Het_Hupt, dat is het wel!!! QueenR speelt nu op haar beurt playing hard to get. Trap niet in haar praatjes, maar ga ervoor! Pak 'r! Ze wil meer! Zie je! Zie je!!
Oja.quote:Op zondag 27 april 2008 21:36 schreef QueenR het volgende:
het is gewoon gevaarlijk om te drinken tijdens dit topic, ik zit hier zowaar te proesten
nou, ff terug naar dat gevecht... wie is nu tegen wie, das wel ff handig om te weten.
de enige plek waar ik ooit nog slim uit de hoek kan komen in vergelijking totquote:Op zondag 27 april 2008 21:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarvoor hulde. Waarom begeef je jezelf , als niet helemaal zwakbegaafde vrouw, eigenlijk tussen de josti's van Fok! ?
Gevecht? Jij, tuxepux en ik zijn één grote familie.quote:Op zondag 27 april 2008 21:36 schreef QueenR het volgende:
[..]
het is gewoon gevaarlijk om te drinken tijdens dit topic, ik zit hier zowaar te proesten
nou, ff terug naar dat gevecht... wie is nu tegen wie, das wel ff handig om te weten.
ja maar jij bent de hulkquote:
Phoenix?quote:Op zondag 27 april 2008 21:40 schreef QueenR het volgende:
ja maar jij bent de hulkals ik dan zo stoer mag zijn als Phoenix dan is het een deal
Ik denk niet dat ze hier zitten te wachten op een slimme vrouw.quote:Op zondag 27 april 2008 21:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
de enige plek waar ik ooit nog slim uit de hoek kan komen in vergelijking tot
Slim én mooiquote:Op zondag 27 april 2008 21:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hier zitten te wachten op een slimme vrouw.
Inderdaad, de lol is er wel een beetje af.quote:Op zondag 27 april 2008 21:45 schreef IQM het volgende:
Damn, dit topic wordt met de minuut weeïger. Het is mijn naam in de TT onwaardig!
Ha! De opvolger van Het_Hupt is binnen. Tuxepux, doe jij het inleidende praatje en de eerste tips & tricks!quote:
Dan moeten we maar verder gaan in het fotoboek of... via de mail, hiihhi!! Heb je een webcam?quote:Op zondag 27 april 2008 21:46 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Inderdaad, de lol is er wel een beetje af.
Wat een prutrel.quote:Op zondag 27 april 2008 20:31 schreef Allure_ het volgende:
Slotje.
Dit topic overstijgt toch het gemiddelde niveau van ONZ!quote:Op zondag 27 april 2008 21:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat een prutrel.
Maar ik laat 'm mooi open.
Wie z'n billen brand moet op de blaren zitten.
lol neem jij die gast serieus?quote:
Het was ook zeg maar in het algemeen bedoelt...quote:Op zondag 27 april 2008 21:50 schreef gelly het volgende:
[..]
Hou jij het nou maar bij de paardenmeisjes van jouw leeftijd.
We zouden een heel topic aan het_hupts en Mouzurs moeten wijden met een uitgebreide handleiding.quote:Op zondag 27 april 2008 21:51 schreef tuxepux het volgende:
MouzurX: Enkele tips voor het versieren van een vrouw op Fok!:Geef niet te snel op Wees subtiel Concentreer je niet te veel op het fotoboek Zoek via de postgeschiedenis van de dame wat topics op, waar je dan spontaan onopvallend opduikt Gebruik smileys als ![]()
![]()
en op den duur
![]()
Doe niet te wanhopig, play hard to get
Succes! Hou vol, en QueenR kan van jou worden!
Zelfs in zijn algemeenheid kun je beter met lego gaan spelen. Bouw wat moois en post een pic zou ik zeggen.quote:Op zondag 27 april 2008 21:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het was ook zeg maar in het algemeen bedoelt...
Ik heb zo het vermoeden dat er al zulke topics geweest zijn..quote:Op zondag 27 april 2008 21:53 schreef IQM het volgende:
We zouden een heel topic aan het_hupts en Mouzurs moeten wijden met een uitgebreide handleiding.
Hmm.quote:Op zondag 27 april 2008 21:53 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat er al zulke topics geweest zijn..
quote:Op zondag 27 april 2008 21:53 schreef gelly het volgende:
[..]
Zelfs in zijn algemeenheid kun je beter met lego gaan spelen. Bouw wat moois en post een pic zou ik zeggen.
En hij blijft nog open ook!quote:Op zondag 27 april 2008 21:55 schreef Liquidootje het volgende:
Ik heb spijt dat ik een tvp heb ik een kut topic als dit.
quote:Op zondag 27 april 2008 21:51 schreef tuxepux het volgende:
MouzurX: Enkele tips voor het versieren van een vrouw op Fok!:Geef niet te snel op Wees subtiel Concentreer je niet te veel op het fotoboek Zoek via de postgeschiedenis van de dame wat topics op, waar je dan spontaan onopvallend opduikt Gebruik smileys als ![]()
![]()
en op den duur
![]()
Doe niet te wanhopig, play hard to get
Succes! Hou vol, en QueenR een hier niet genoemde fok dame kan van jou worden!
Ja, je hebt me beet. Word bro'quote:Op zondag 27 april 2008 21:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet tegen dat ik al die bitches play
Zodat er minder voor jou overblijven
Aldus onze maagd.quote:Op zondag 27 april 2008 21:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Die gelly kan er ook wat van, hoor!quote:Op zondag 27 april 2008 21:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
quote:[[quote]Op zondag 27 april 2008 21:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Ben je kunstmatig dom of is het naturel ?
Eerst hard erin (figuurlijk, hè, hihi!!) en dan...quote:Op zondag 27 april 2008 21:28 schreef gelly het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 april 2008 21:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarvoor hulde. Waarom begeef je jezelf , als niet helemaal zwakbegaafde vrouw, eigenlijk tussen de josti's van Fok! ?
langzaam subtiele complimentjes uitdelen! Een echte pro!quote:Op zondag 27 april 2008 21:43 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hier zitten te wachten op een slimme vrouw.
quote:Op zondag 27 april 2008 21:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Dit topic overstijgt toch het gemiddelde niveau van ONZ!
(Neukende hel! Ik kijk net in de ONZ-index en ik zie maar dertig topics open ofzo. Is dat al een tijd zo?)
doe maar nietquote:Op zondag 27 april 2008 21:53 schreef IQM het volgende:
[..]
We zouden een heel topic aan het_hupts en Mouzurs moeten wijden met een uitgebreide handleiding.
Oja.quote:Op zondag 27 april 2008 21:56 schreef QueenR het volgende:
![]()
Pas op he She-hulkje.... je was er al achter gekomen dat samenwerking beter was
Ja maar dat was dus eigenlijk niet de bedoelingquote:Op zondag 27 april 2008 21:58 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Hij richtte zich op jou, ik moet 'm toch iets geven als motivatie?
creer maar een leuk fictief figuurtje, zoals hmmquote:Op zondag 27 april 2008 21:58 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Oja.
Hij richtte zich op jou, ik moet 'm toch iets geven als motivatie?
Regel #1: Richt je pijlen nooit op je mentor!quote:Op zondag 27 april 2008 21:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe maar niet![]()
maaruh was jij niet dat jongentje dat altijd voor in de klas zat?
brilletje op, tijdens de pauzes binnen blijven, meer acne, dat huid in je gezicht?
'T fukkin net goochelaars ontmaskerd.quote:Op zondag 27 april 2008 21:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Die gelly kan er ook wat van, hoor!
Watch and learn:
[..]
[..]
Eerst hard erin (figuurlijk, hè, hihi!!) en dan...
[..]
[..]
langzaam subtiele complimentjes uitdelen! Een echte pro!
wat is haar fotoboek. Je hebt smaakquote:Op zondag 27 april 2008 22:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
creer maar een leuk fictief figuurtje, zoals hmm
[ afbeelding ]
Sun Moon, een lief 19 jarig meisje dat zeeeeer frequent op fok! rondwaard.
of zoiets.
dank je, geloof ikquote:Op zondag 27 april 2008 22:02 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
wat is haar fotoboek. Je hebt smaak![]()
(ook al ben je bejaard oud)
lol dude, stop maar met je semi wijshedenquote:Op zondag 27 april 2008 22:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Regel #1: Richt je pijlen nooit op je mentor!
Maar iemand waarvan je nog nooit een foto hebt gezien proberen te pakken op uiterlijke kenmerken, begeleid door het aloude "was jij niet...", is echt zó 1983.
(Net als het refereren naar jaartallen als je probeert duidelijk te maken dat iets alweer zo gedateerd is.)
Ja maar cute is niet goed, dan ben je "als een klein broertje"quote:Op zondag 27 april 2008 22:06 schreef IQM het volgende:
Nog een extragratis tip: Zeg dat je The Notebook hebt gezien en dat je zelfs een beetje moest huilen. Doe over dat laatste vooral een beetje beschamend, dan vinden ze je nog cuter.
Een elektro-encefalografie!quote:Op zondag 27 april 2008 22:06 schreef tuxepux het volgende:
Nou, het was me een waar genoegen, maar ik moet morgen weer vroeg eeg's doen, dus doei!
Ja, en? Van incest is nog nooit iemand doodgegaan.quote:Op zondag 27 april 2008 22:07 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar cute is niet goed, dan ben je "als een klein broertje"![]()
De date van wát? Registratie?quote:Op zondag 27 april 2008 22:08 schreef Liquidootje het volgende:
Die IQM is al theorie he
Volgens mij is Tux een kloontje van hem, check de date.
En tux als in:
[ afbeelding ]
Dat is toch een nerd naam.
Truste Tux! Het was prettig kennis te makenquote:Op zondag 27 april 2008 22:06 schreef tuxepux het volgende:
Nou, het was me een waar genoegen, maar ik moet morgen weer vroeg eeg's doen, dus doei!
dat dusquote:Op zondag 27 april 2008 22:08 schreef Liquidootje het volgende:
Die IQM is al theorie he
En tux als in:
[ afbeelding ]
Pas op he. Voor je het weet voegt Tux je toe aan msn en via via krijg je IQM ook op msn en wilt ie de nieuwe vader worden van jouw kinderen.quote:Op zondag 27 april 2008 22:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
Truste Tux! Het was prettig kennis te maken
dat is wel een hoog conspiracy theory gehalte. Maar wel weer iets waar teminste een relletje over kan ontstaanquote:Op zondag 27 april 2008 22:08 schreef Liquidootje het volgende:
Die IQM is al theorie he
En tux als in:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 april 2008 22:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Pas op he. Voor je het weet voegt Tux je toe aan msn en via via krijg je IQM ook op msn en wilt ie de nieuwe vader worden van jouw kinderen.
kom op boos worden en rellûh!
Ik heb QueenR al lang op msn, joh!quote:Op zondag 27 april 2008 22:15 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Pas op he. Voor je het weet voegt Tux je toe aan msn en via via krijg je IQM ook op msn en wilt ie de nieuwe vader worden van jouw kinderen.
kom op boos worden en rellûh!
absoluut, viel als een blok, wie kan dat weerstaan!quote:Op zondag 27 april 2008 22:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb QueenR al lang op msn, joh!Juist door het toepassen van al die tips and tricks die tuxepux heeft gepost.
Gast, noem je QueenR nou 40? (Of volg ik het niet meer?)quote:Op zondag 27 april 2008 22:19 schreef Liquidootje het volgende:
Ja doe er maar lacherig over, maar over een jaar zien wij dit op peter r de vries.
"Tux" vraagt om je hulp met B.H. uitzoeken en passen. Jij op de webcam om het te laten zien. Tux/IQM recorden.
33 jaar oude man chanteert 40 jarige vrouw op msn
quote:Op zondag 27 april 2008 22:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Gast, noem je QueenR nou 40? (Of volg ik het niet meer?)
Laat het rellen maar weer beginnen!!!
Ah. Dus tuxepux is mijn kloon en tegelijkertijd een 40-jarige vrouw, terwijl QueenR opeens een man van 33 is.quote:Op zondag 27 april 2008 22:22 schreef Liquidootje het volgende:
Sorry QueenR is de 33 jarige man en jij bent de 40jarige vrouw als twist.
Nu ga ik lekker spiderman kijken. Dit verdient geen 300-slotje
Hoe kan je nou met de 33-jarige man QueenR man bedoelen en met de 40-jarige vrouw Tux/IQM als je bovenstaande leest?quote:"Tux" vraagt om je hulp met B.H. uitzoeken en passen. Jij op de webcam om het te laten zien. Tux/IQM recorden.
33 jaar oude man chanteert 40 jarige vrouw op msn
tja wat ik liet zien op webcam was slechts een opgenomen filmpje van Sun Moon (zie vorige bladzijde) Tux, aka IQM (jij dus) deed het op cam ook na... en vervolgens chanteer ik jou/jullie?quote:Op zondag 27 april 2008 22:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe kan je nou met de 33-jarige man QueenR man bedoelen en met de 40-jarige vrouw Tux/IQM als je bovenstaande leest?Dat zou immers betekenen dat diegene die zijn/haar borsten + beha via de webcam laat zien diegene is die de ander, die de boel opneemt, chanteert.
Oftewel: je noemde QueenR wel dégelijk 40!RELLUH!!!!!!
Het wordt verwarrend! Tuxepux mag morgen ook een EEG bij mij maken als het zo langer doorgaat.quote:Op zondag 27 april 2008 22:28 schreef QueenR het volgende:
[..]
tja wat ik liet zien op webcam was slechts een opgenomen filmpje van Sun Moon (zie vorige bladzijde) Tux, aka IQM (jij dus) deed het op cam ook na... en vervolgens chanteer ik jou/jullie?
tja we worden al wat ouder he, dan krijg je dat je het allemaal niet meer kan volgen. Ik ben de draad allang kwijtquote:Op zondag 27 april 2008 22:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Het wordt verwarrend! Tuxepux mag morgen ook een EEG bij mij maken als het zo langer doorgaat.
Hé, heeft seniorweb geen avondklok ingesteld! Het is half elf, morgenvroeg moet je weer achter de geraniums zitten en je kleinkinderen vergeten te herkennen.quote:Op zondag 27 april 2008 22:35 schreef QueenR het volgende:
[..]
tja we worden al wat ouder he, dan krijg je dat je het allemaal niet meer kan volgen. Ik ben de draad allang kwijt
Ben vergeten waar ik de geraniums gelaten heb, kan me niet meer op mijn rollator hijsen om richting bed te gaan, en kleinkinderen heb ik nietquote:Op zondag 27 april 2008 22:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Hé, heeft seniorweb geen avondklok ingesteld! Het is half elf, morgenvroeg moet je weer achter de geraniums zitten en je kleinkinderen vergeten te herkennen.
Het profiel is nog niet helemaal compleet.quote:Op zondag 27 april 2008 22:41 schreef IQM het volgende:
Ach ja, Kasta en Xebro. Leuke knulletjes, heb me vaak met hun topics vermaakt.
quote:Op zondag 27 april 2008 22:41 schreef QueenR het volgende:
(denk ik)
Ik ben het in ieder geval met je eens dat ik Xebro eerder van Latijnse kennis beticht dan Kasta.quote:Op zondag 27 april 2008 22:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Het profiel is nog niet helemaal compleet.
Een overtreffende trap van fetish. Kom op in 3 minuten mag je mij toch wel wat props geven hoer!quote:Op zondag 27 april 2008 22:56 schreef gelly het volgende:
fetisch ?
Wat doe je gepikeerd ?quote:Op zondag 27 april 2008 22:58 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Een overtreffende trap van fetish. Kom op in 3 minuten mag je mij toch wel wat props geven hoer!![]()
Je maakt er een zooitje van.quote:Op zondag 27 april 2008 22:52 schreef Liquidootje het volgende:
Tux is een kloon van IQM om zogenaamd vrouwenbijstand te hebben. Immers het erotiseert als mannen in de aandacht van (andere) vrouwen zijn.
IQM heeft vervolgens de pech om een oude pruim als QueenR aan te trekken. Die in werkelijkheid een 33 jarige hermafrodiet is, waarbij de mannelijke geslachtsdelen meer zichtbaar zijn dan de vrouwlijke die net onder de ballen verscholen zijn.
IQM (40 jarige oude vrouw) heeft als fetisch om met hetero vrouwen te chatten omdat zij zelf een lelijke bi-gedroch is die lesbische vrouwen over het algemeen haat.
IQM als Tux zijnde vraagt QueenR om te webcammen. De hermafrodiet doet dit vervolgens met zijn/haar vers geschoren borsten. IQM maakt hier video's van om haar/hem te chanteren.
33 jaar oude man chanteert 40 jarige vrouw op msn![]()
![]()
Sounds bad, man.quote:Op zondag 27 april 2008 23:00 schreef Liquidootje het volgende:
spiderman gemist.
Nou ik vind het anders behoorlijk schandalig en best wel rel waardig dat jij mij chanteerd omdat ik jouw chanteer met het feit dat ik mijn geschoren borsten heb laten zien (waar jij dan natuurlijk als bi vrouw erg op kickte) aan een kloon van jou, die dan eigenlijk weer een kloon van kastanova is, maar eigenlijk liever als Xebro door het leven gaat.quote:Op zondag 27 april 2008 22:58 schreef IQM het volgende:
Neh, ik verwacht de volgende keer toch een betere rel als het topic mijn naam draagt.
hehe... eindelijk...quote:Op zondag 27 april 2008 23:02 schreef Liquidootje het volgende:
Ok ik kan er niet meer omheen draaien... Ja ik noemde jou een 40 jarige oude vrouw
Inderdaad!quote:Op zondag 27 april 2008 22:16 schreef IQM het volgende:
Tuxepux zal zich vereerd voelen als ze morgen leest dat ze mijn kloon is. And so do I.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |