Maar wat is het?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:19 schreef problematiQue het volgende:
+ grappige foto, mooie lucht
- weinig, maar omdat ik iets moet zeggen: had misschien beter geweest als de verlatenheid wat meer tot uitdrukking was gekomen dmv een grotere hoek. Ook is het perspectief - zo pal van voren - iets saai. Maar zoals gezegd dat is enkel omdat ik iets moet zeggen, erg leuke foto!
[ afbeelding ]
rol papier?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:20 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Maar wat is het?Wel mooi overigens
Het was wel door camera tossing geïnspireerd, maar dat is het niet. Het geld groeit niet op mijn rug, dus ik heb de camera vastgezet en het lampje bewogen. Het is zo'n head-torch (zoiets) waarvan ik het touwtje had gedraaid zodat het bij het loslaten ging draaien, en dan een foto maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:12 schreef Calime het volgende:
Lijkt wel een beetje op camera tossing, ziet er in elk geval cool uit
Ahhhh coolquote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:56 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Het was wel door camera tossing geïnspireerd, maar dat is het niet. Het geld groeit niet op mijn rug, dus ik heb de camera vastgezet en het lampje bewogen. Het is zo'n head-torch (zoiets) waarvan ik het touwtje had gedraaid zodat het bij het loslaten ging draaien, en dan een foto maken.
't lijkt wel alsof sommige mensen meer op je naam reageren dan op je foto'squote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het zou plezieriger zijn als jij gewoon meteen zegt wat je er niet geweldig aan vindt. Dit topic is niet echt bedoeld om te slowchatten namelijk. Dus om er nu een hele discussie over op te starten door je vraag, om dan te kunnen zeggen dat jij het een kutfoto vindt is gewoon niet nodig, dat kun je ook meteen zeggen![]()
Problematique
+ Erg gave foto! Leuk bedacht ook. Fraaie belichting, mooie achtergrond. Kortom, top!![]()
- Links in de middelste krul slaat de belichting net effe door, en dat is een overbelicht wazig vlekje geworden, maar dat is eigenlijk te verwaarlozen.
Mijne, zeewier
[ link | afbeelding ]
Ik ben niet op mijn teentjes getrapt, en ik heb ook totaal geen zin om jou uit te leggen waarom nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:07 schreef kvdv het volgende:
Anders ben eens niet zo snel op de teentjes getrapt ElizabethR. Jeetje... ik vond hem ook niet veel aan...wat is mijn straf?!
Van degene die hem geweldig vinden verwacht je ook geen motieven...
Dat vind ik ook! Het lijkt wel een horrofilm zeg. En ik vind hem wel boeiend hoor, erg mooi licht op diverse grafmonumenten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:18 schreef DarkMinded het volgende:
Mijn bijdrage is misschien niet zo een heel boeiende foto,maar ik vond de schaduw wel iets morbide hebben.
[ afbeelding ]
waarquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ben niet op mijn teentjes getrapt, en ik heb ook totaal geen zin om jou uit te leggen waarom nietEn foto's mooi vinden of juist niet is puur een kwestie van smaak. Er zijn er hier alleen een paar bij die altijd juist mijn foto's moeten affikken, en daar word ik wel eens moe van. Zeker als het foto's betreft die door zeer deskundige mensen (niet van fok overigens) gevraagd worden om te mogen tentoonstellen, omdat ze juist fotografisch gezien en volgens hun kundigheid op dat gebied erg goed zijn.
En verder ga ik dit topic niet vervuilen met een stupide welles-nietes spelletje.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat vind ik ook! Het lijkt wel een horrofilm zeg. En ik vind hem wel boeiend hoor, erg mooi licht op diverse grafmonumenten.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:03 schreef LordNemephis het volgende:
Het enige wat je eigenlijk zegt, elizatbethR, is dat wanneer men je foto's niet zo mooi vindt dat je daar geen waarde aanhecht omdat die foto's een tentoonstelling ingaan en dus blijkbaar aan een bepaalde standaard voldoen en dus boven kritiek zijn verheven. Op die manier kom je niet zo sympathiek over...
Lekker volwassen. Maargoed, have it your way. Jammer dat je foto's weg zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2008 02:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij kunt ook al niet lezen.
Maar het geeft niet, als ik zo'n stoorzender ben hier dan post ik gewoon niet meer, en dan kunnen jullie heerlijk een ander slachtoffer kiezen, opgelost.
Foto's zijn weg, klaar is kees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |