quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:56 schreef Indecisive het volgende:
@klappernoot
+mooie compositie van de dieren
-zwart/wit. Denk dat ik hem in kleur mooier had gevonden. Maar smaken verschillen:)
[ afbeelding ]
noiseninja kan als 't goed is veel ruis weghalenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Rest van mijn foto's die avond staan hier. Stel je er alleen niet te veel bij voor, zijn genomen met een D40 met mijn tele - dus erg veel ruis.
Dat vind ik knap want ik heb er niks aan veranderd.quote:
Mooooooiquote:Op zondag 25 mei 2008 03:30 schreef ElizabethR het volgende:
+ Mooi scherp op de bloemknop
- Ik vind de kleuren wat onnatuurlijk
Mijne, vandaag naar Achill Island geweest, en het waaide redelijk hard, zodat het zand op het strand in van die mooie zandgolven werd geblazen
Klikbaar, want groot is ie mooier
[ link | afbeelding ]
+ Wow wat een end voorgrondquote:Op zondag 25 mei 2008 03:30 schreef ElizabethR het volgende:
Mijne, vandaag naar Achill Island geweest, en het waaide redelijk hard, zodat het zand op het strand in van die mooie zandgolven werd geblazen
Klikbaar, want groot is ie mooier
[ link | afbeelding ]
+ de plek, vind het leuk omdat allees zo naar de horizon toegaat in een rechte lijn. (beetje vaag uitgelegd maybequote:Op zondag 25 mei 2008 16:05 schreef Roi het volgende:
+perspectief, de plek
-die (overbelichte) lamp, de foto was verticaal beter geweest denk ik
Mijn foto van vandaag:
[ afbeelding ]
Omdat cocktailprikker dat niet doet, zeg ik maar wat over je fotoquote:Op zondag 25 mei 2008 21:06 schreef MarkG het volgende:
+ Vind het beeld over het algemeen tof (dus alles: compositie, licht....)
- Zie niet wat t is maar dat is ook niet echt wat jij voor ogen hebt met fotografie geloof ik, dus.. niet boeiend
Mijn mooiste gevonden foto voor vandaag
[ afbeelding ]
GE-WEL-DIGquote:Op dinsdag 27 mei 2008 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
LordN
+ mooi onderwerp![]()
- Lelijke achtergrond, saaie compo
Mijne, vrouw geniet van haar vakantie op een totaal verlaten strand
klikbaar
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |