Je bent hopelijk wel op de hoogte van het feit dat Randi helemaal niet betrokken is bij de tests zelf. Die worden door een onafhankelijke onderzoeksinstantie uitgevoerd. (zie)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:37 schreef maedel het volgende:
[..]
Hieruit blijkt voor mij wel dat misschien niet helemaal duidelijk is hoe iemand die beweert dergelijke gaven te hebben dan te werk gaat.
Je stelt je geest open. Als er dan een sterke stoorzender als Randi in dat geval zit, dan kan dat wel degelijk invloed hebben.
Ik versimpel de weergave nu overigens even hoor, maar ik hoop dat het duidelijk is.
Precies om dit soort beschuldigingen te voorkomen is de onafhankelijke test opgezet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:49 schreef Loppe het volgende:
Randi aanziet, in mijn ogen, alle spiritisten als charlatans. Hij zal er ook alles aan doen om dit zo te houden, anders is zijn persoontje niks meer waard.
Is dat je argument tegen het feit dat er een onafhankelijke test wordt gedaan ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:55 schreef Loppe het volgende:
Ik heb niks meer te zeggen.
You go Randi-lover.
Graag gedaan?quote:
Dat je net toegegeven hebt dat je er laf tussenuit knijpt op het moment dat mensen een serieuze discussie met je willen voerenquote:
Als jij dat wilt lezen.... ik vind het goed hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:01 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat je net toegegeven hebt dat je er laf tussenuit knijpt op het moment dat mensen een serieuze discussie met je willen voeren
Ik lees in ieder geval niks van een TS die samen de stellingen uit z'n OP wil toepassen op wat materiaal om te zien of het interessante gespreksstof oplevert.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Als jij dat wilt lezen.... ik vind het goed hoor.
Je leest sowieso overal wat jij wilt lezen, dus waarom hier niet.
Dat komt omdat dat ook helemaal niet de bedoeling was van het topic. Maar dat ben je voor het gemak geloof ik vergeten. En als het niet over jouw ideeën gaat, vind je het al snel niet meer interessant.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:06 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik lees in ieder geval niks van een TS die samen de stellingen uit z'n OP wil toepassen op wat materiaal om te zien of het interessante gespreksstof oplevert.
Aangezien ik zelf die OP gemaakt heb, kan ik wel beweren dat die ergens op slaat. Dat jij hem anders interpreteert dan ik bedoeld heb, óf misschien niet begrijpt wat er in staat, daar kan ik dan weer niks aan doen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:13 schreef L.Denninger het volgende:
Dus je wilt niet kijken of wat je in de OP beweert ook daadwerkelijk ergens op slaat ?
Goeie manier van discussieren joh !
Ik wil samen kijken of jouw opmerkingen uit de OP ook relevant zijn als we naar het betreffende materiaal kijken, maar dat is de bedoeling niet ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat ook helemaal niet de bedoeling was van het topic. Maar dat ben je voor het gemak geloof ik vergeten.
Het gaat om jouw ideeen, maar je vertikt het om ze te beargumenteren !quote:En als het niet over jouw ideeën gaat, vind je het al snel niet meer interessant.
Als jij je verdiept zou hebben had je geweten dat ik dat ruimschoots gedaan hebquote:I.p.v. mensen het leven zuur maken met goedkope puberale kutopmerkingen zou je je ook eens kunnen verdiepen in hoe paranormaal contact dan werkt (en nee, nogmaals, ik heb het niet over lepels buigen).
Ik begrijp wel wat ie bedoelt, ik ben het er alleen niet mee eens omdat Randi niet bij de test betrokken is, en niets afdwingt.quote:Dan snap je meteen de uitleg van Loppe over de invloed van Randi op zo'n test.
Ik zeg dat je laf bent omdat je simpelweg niet samen wilt kijken hoe je originele opmerkingen uit de OP van toepassing zijn op het feitelijke materiaal.quote:Maar dat is niet in jouw straatje, dus dát ga je dan weer niet doen. Alleen maar blijven doorhakken op hoe laf ik ben... sorry, maar dat vind ík nou kinderachtig.
Ja. vertel maar wat je wilt weten.quote:Ben je al eens bij een medium geweest?
quote:Gedegen onderzoek hoor
Je roept een paar stellingen in je topic, en je vraagt waarom mensen Randi meer geloven dan mediums.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:16 schreef maedel het volgende:
[..]
Aangezien ik zelf die OP gemaakt heb, kan ik wel beweren dat die ergens op slaat. Dat jij hem anders interpreteert dan ik bedoeld heb, óf misschien niet begrijpt wat er in staat, daar kan ik dan weer niks aan doen.
Dat is jammer. Ook dat.
Of het nu Randi zelf is of één van zijn aanhangers het idee blijft hetzelfde.quote:Ik begrijp wel wat ie bedoelt, ik ben het er alleen niet mee eens omdat Randi niet bij de test betrokken is, en niets afdwingt.
Het is dus allemaal een complot volgens jou? Hij dwingt op afstand mensen vrijwillig mee te doen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:25 schreef Loppe het volgende:
[..]
Of het nu Randi zelf is of één van zijn aanhangers het idee blijft hetzelfde.
Het is dus ook niet "een van zijn aanhangers", het wordt bij een onafhankelijk instituut getest,quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:25 schreef Loppe het volgende:
[..]
Of het nu Randi zelf is of één van zijn aanhangers het idee blijft hetzelfde.
ik weet niet wat jij onder aanhanger verstaat hoorquote:Het is dus allemaal een complot volgens jou? Hij dwingt op afstand mensen vrijwillig mee te doen?
Zo'n ding achter je auto, toch ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:30 schreef Loppe het volgende:
ik weet niet wat jij onder aanhanger verstaat hoor
Hoe blijft dat idee hetzelfde?quote:Of het nu Randi zelf is of één van zijn aanhangers het idee blijft hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |