Ja, Roda gaat winnenquote:Op zondag 27 april 2008 18:21 schreef TheZapster het volgende:
Is het de moeite waard om te kijken of niet ?
De mooiste club van Nederland in het mooiste stadion van Nederland is altijd de moeite waard.quote:Op zondag 27 april 2008 18:21 schreef TheZapster het volgende:
waarheid is hardquote:
Elke Ajacied is tegen Feyenoordquote:Op zondag 27 april 2008 18:21 schreef Palmboom313 het volgende:
Leo driessen is echt voor Roda niet normaal meer.
wel het geluid uitzetten.quote:Op zondag 27 april 2008 18:21 schreef TheZapster het volgende:
Voor blinde mensen misschienquote:Op zondag 27 april 2008 18:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
De mooiste club van Nederland in het mooiste stadion van Nederland is altijd de moeite waard.
Landzaat, intikker, voorzet van Bruins, buitenspelval Roda wasquote:Op zondag 27 april 2008 18:22 schreef Catullus het volgende:
Schakel net in. Wie, hoe, wat scoorde er voor Feyenoord?
Landzaatquote:Op zondag 27 april 2008 18:22 schreef Catullus het volgende:
Landzaatquote:Op zondag 27 april 2008 18:22 schreef Catullus het volgende:
OKquote:Op zondag 27 april 2008 18:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Landzaat, intikker, voorzet van ??, buitenspelval Roda was
leo driesen is Ajaciedquote:Op zondag 27 april 2008 18:21 schreef Palmboom313 het volgende:
Leo driessen is echt voor Roda niet normaal meer.
Voorzet van Bruins.quote:Op zondag 27 april 2008 18:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Landzaat, intikker, voorzet van ??, buitenspelval Roda was
Zal wel maar 010 speelt echt kansloos en triestquote:Op zondag 27 april 2008 18:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zometeen zijn ze moe en valt de 2-0 vlak voor rust.
quote:Op zondag 27 april 2008 18:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal wel maar 010 speelt echt kansloos en triest
Ahhhquote:Op zondag 27 april 2008 18:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best wel raar. (ook andersom)
Dit is echt niet normaal meer wat een kut commentaarquote:Op zondag 27 april 2008 18:26 schreef mcyodogg het volgende:
Nog meer mensen die aan het genieten zijn van dat fan commentaar?
Nahquote:Op zondag 27 april 2008 18:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat best wel raar. (ook andersom)
Versta er niks van en volgensmij lopen ze ook aardig achter.quote:Op zondag 27 april 2008 18:26 schreef mcyodogg het volgende:
Nog meer mensen die aan het genieten zijn van dat fan commentaar?
Altijd roepen terwijl ze zelf ook altijd zoveel zingen idd.quote:Op zondag 27 april 2008 18:26 schreef Jasza het volgende:
Ajaxpubliek hehe, ze zijn idd erg stil .
Opdonderen die gast praat altijd negatief over onze club wanneer hij de commentator is van een wedstrijd die wij spelen.quote:
Ken je feiten. Leo is een geboren Amsterdammer.quote:Op zondag 27 april 2008 18:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Opdonderen die gast praat altijd negatief over onze club wanneer hij de commentator is van een wedstrijd die wij spelen.
Surequote:Op zondag 27 april 2008 18:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Opdonderen die gast praat altijd negatief over onze club wanneer hij de commentator is van een wedstrijd die wij spelen.
Dat lijkt mij niet.quote:Op zondag 27 april 2008 18:33 schreef TheZapster het volgende:
Dat lijk mij rood voor van bronkhortst.
Dat lijk?quote:Op zondag 27 april 2008 18:33 schreef TheZapster het volgende:
Dat lijk mij rood voor van bronkhortst.
Maar dat betekend niet of iemand wel of geen ajacied is.quote:Op zondag 27 april 2008 18:33 schreef Catullus het volgende:
[..]
Ken je feiten. Leo is een geboren Amsterdammer.
wanneer jullie slecht spelen ja, met als dieptepunt zijn commentaar bij Excelsior uit, nog 5 minuten langer en Leo had zichzelf live een kogel door het hoofd gejast.quote:Op zondag 27 april 2008 18:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Roda heeft wel veel balbezit maar heeft nog geen uitgespeelde kans gehadquote:Op zondag 27 april 2008 18:35 schreef xFriendx het volgende:
2-0, wat onverdiend zeg. Spelen als een natte krant, maar ja, elk kansje is een doelpunt.
Vind je het gek als je steeds word neergehaald?quote:Op zondag 27 april 2008 18:36 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Roda heeft wel veel balbezit maar heeft nog geen uitgespeelde kans gehad
Komt wel goed, die duitsers maken gewoon gelijk in de 96e minuutquote:Op zondag 27 april 2008 18:35 schreef xFriendx het volgende:
2-0, wat onverdiend zeg. Spelen als een natte krant, maar ja, elk kansje is een doelpunt.
PSV? Het is toch pi$vee?quote:Op zondag 27 april 2008 18:36 schreef Jasza het volgende:
Willen de kakkerlakken nooit meer zeiken over psv?
Goedzo.
True, maar Feyenoord kan geen bal vasthouden, passes zijn waardeloos en veelal alleen maar de lange bal. Alleen bij die 2 aanvallen combineerde men goed, meteen doelpunten ook.quote:Op zondag 27 april 2008 18:36 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Roda heeft wel veel balbezit maar heeft nog geen uitgespeelde kans gehad
Hey dit is Feyenoord... kunnen in laatste 10 minuten nog met 2-4 verliezenquote:Op zondag 27 april 2008 18:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Oke wedstrijd voorbij Feyenoord heeft de beker.
Sinds wanneer is dit een prijs?quote:Op zondag 27 april 2008 18:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Feyenoord verdient geen prijs dit seizoen
Gast kun je ook even rustig doenquote:Op zondag 27 april 2008 18:39 schreef Jasza het volgende:
Haha de Cler wat een dwaas, met ze bewegingen, geel geven.
Maar kijk dat is dus echt geen prijsquote:Op zondag 27 april 2008 18:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Haha helemaal niets in Amsterdam? wat een kneuzen zijn het toch ook met een geheugen van een mug.
*kuch kuch * Johan....
Een prijs is een prijsquote:Op zondag 27 april 2008 18:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar kijk dat is dus echt geen prijs
Dat was de knvb beker ook niet toen Ajax hem won afgelopen seizoen volgens alle feyenoordersquote:Op zondag 27 april 2008 18:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar kijk dat is dus echt geen prijs
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Heracles gelukkig niet in de finale anders was de finale makkelijk voor feyenoord geweest
Nu is er nog wat spanning
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:24 schreef RayMania het volgende:
Wel goed voor de finale, jammer van Heracles.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Denk dat Roda veel meer kans heeft tegen Feyenoord dan Heracles. Heracles speelt uit ook erg matig.
Spannend?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:32 schreef F1Bas het volgende:
Ze hebben zeker een goede reeks moet ik toegeven maar over het algemeen kan een club als Roda het Feyenoord moeilijker maken dan Heracles, met alle respect.
plus topscorer van de competitiequote:
Met beker hoef je geen play offs de spelen als je bij eerste 5 zit heb je minimaal intertotoquote:Op zondag 27 april 2008 18:44 schreef Wooldoor het volgende:
Tja met de beker heb je uefa cup, als je bij de eerste 5 zit heb je dat ook al zo goed als zeker.
quote:Op zondag 27 april 2008 18:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
een beker met feyenoord, roda, heracles en nac in de halve finale is een prijs van niks
Omdat ze 5x thuis mochten spelenquote:Op zondag 27 april 2008 18:46 schreef Rossoneri het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat zo'n slecht eftal als feyenoord de beker kan winnen.
En een chamions league halve finale met ajax fc thun club brugge en wisla krakow is de champions league geen prijs ?quote:
Alle profclubs maken ieder jaar deel uit van het bekertoernooi hoor, de waarde van het winnen van de beker is dit seizoen dus niets minder dan andere jaren.quote:Op zondag 27 april 2008 18:46 schreef Rossoneri het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat zo'n slecht eftal als feyenoord de beker kan winnen.
True, typisch weer dat feyenoord van die zwakker tegenstanders hebbenquote:Op zondag 27 april 2008 18:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Omdat ze 5x thuis mochten spelen![]()
Had NAC-feyenoord gedaan en ze waren hier bijv niet maargoed.
zou zeer triest zijn jaquote:Op zondag 27 april 2008 18:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En een chamions league halve finale met ajax fc thun club brugge en wisla krakow is de champions league geen prijs ?
Zeg ik iets over de waarde van de beker dan? Ik verbaas me dat feyenoord met zo wanstaltig slecht eftal de finale bereikt (en winnen)quote:Op zondag 27 april 2008 18:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Alle profclubs maken ieder jaar deel uit van het bekertoernooi hoor, de beker waarde van het winnen van de beker is dit seizoen dus niets minder dan andere jaren.
Dan zijn de andere elftallen dus NOG zwakker.quote:Op zondag 27 april 2008 18:50 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Zeg ik iets over de waarde van de beker dan? Ik verbaas me dat feyenoord met zo wanstaltig slecht eftal de finale bereikt (en winnen)
Je verward Ajax met psv denk ikquote:Op zondag 27 april 2008 18:50 schreef VC4 het volgende:
Echt ala Ajax extreem effectief met kansen omgaan. O zo saai, maar ze winnen wel de beker.
Beker gaat toch ook helemaal nergens over, wat voor tegenstanders hebben ze nou gehad man... ze verloren zelfs nog bijna van FC Zwollequote:Op zondag 27 april 2008 18:46 schreef Rossoneri het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2008 18:50 schreef VC4 het volgende:
Echt ala Ajax extreem effectief met kansen omgaan. O zo saai, maar ze winnen wel de beker.
Ja tuurlijk als je Ajax, PSV, Heerenveen, FC Twente enz niet tegenkomt blijft er maar weinig over ja, plus dat feyenoord heel ''toevallig'' veel thuis voetbalt.quote:Op zondag 27 april 2008 18:51 schreef VC4 het volgende:
[..]
Dan zijn de andere elftallen dus NOG zwakker.
Verschil is dat Ajax dan nog niet weet te winnenquote:Op zondag 27 april 2008 18:48 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
En een chamions league halve finale met ajax fc thun club brugge en wisla krakow is de champions league geen prijs ?
Gefrustreerde ajaciedquote:Op zondag 27 april 2008 18:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Beker gaat toch ook helemaal nergens over, wat voor tegenstanders hebben ze nou gehad man... ze verloren zelfs nog bijna van FC Zwolle!
De beker vieren alsof het heel wat is, is echt sneu.
quote:Feyenoord - Roda JC 2-0
42% Balbezit 58%
0 Rode kaarten 0
2 Gele kaarten 1
0 Strafschoppen 0
8 Overtredingen tegen 11
11 Overtredingen begaan 8
8 Vrije trappen 12
1 Buitenspel 0
4 Hoekschoppen 4
0 Lijnreddingen speler 0
1 Reddingen keeper 0
0 Schoten naast 4
3 Schoten op doel 2
0 Lat geraakt 0
0 Paal geraakt 0
2 Score 0
Kijk jij snapt hetquote:Op zondag 27 april 2008 18:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Beker gaat toch ook helemaal nergens over, wat voor tegenstanders hebben ze nou gehad man... ze verloren zelfs nog bijna van FC Zwolle!
Ja, het is de KNFB boehoehoequote:Op zondag 27 april 2008 18:52 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ja tuurlijk als je Ajax, PSV, Heerenveen, FC Twente enz niet tegenkomt blijft er maar weinig over ja, plus dat feyenoord heel ''toevallig'' veel thuis voetbalt.
Sinds wanneer ben ik ajacied?quote:Op zondag 27 april 2008 18:53 schreef VC4 het volgende:
[..]
Gefrustreerde ajaciedalsof Ajax de afgelopen 2 jaar dat ding zo overtuigend won.
Netzo als Ajax er niet had gestaan, 4-2quote:Op zondag 27 april 2008 18:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Omdat ze 5x thuis mochten spelen![]()
Had NAC-feyenoord gedaan en ze waren hier bijv niet maargoed.
Het AZ van vorig jaar is toch wel andere koek dan Roda JCquote:Op zondag 27 april 2008 18:53 schreef VC4 het volgende:
[..]
Gefrustreerde ajaciedalsof Ajax de afgelopen 2 jaar dat ding zo overtuigend won.
Of je stelt spelers op die niet mogen spelenquote:Op zondag 27 april 2008 18:51 schreef VC4 het volgende:
[..]
Dan zijn de andere elftallen dus NOG zwakker.
quote:
ze staan er in ieder geval nog en de rest nietquote:Op zondag 27 april 2008 18:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ok, en jullie dan het Leidse als Heerenveen jullie uit de beker kickt volgende week?quote:Op zondag 27 april 2008 18:54 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Ga maar alvast de Coolsingel afbreken. Gefeliciteerd met jullie prijs
Is goed.quote:Op zondag 27 april 2008 18:55 schreef VC4 het volgende:
[..]
Ok, en jullie dan het Leidse als Heerenveen jullie uit de beker kickt volgende week?
op Ajax TVquote:Op zondag 27 april 2008 18:54 schreef RayMania het volgende:
Op welke zender is Ajax te zien?
quote:Op zondag 27 april 2008 18:54 schreef RayMania het volgende:
Op welke zender is Ajax te zien?
En door wie is jouw club uitgeschakeld?quote:Op zondag 27 april 2008 18:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Drugssss is bad mmmkay, welke beker?quote:Op zondag 27 april 2008 18:55 schreef VC4 het volgende:
[..]
Ok, en jullie dan het Leidse als Heerenveen jullie uit de beker kickt volgende week?
Ik ben niet zozeer voor een bepaalde club, ik ben gewoon voetballiefhebber.quote:
nog een bekerquote:Op zondag 27 april 2008 18:55 schreef VC4 het volgende:
[..]
Owh is er een beker bij winst van de play-offs? Das nieuwquote:Op zondag 27 april 2008 18:55 schreef VC4 het volgende:
[..]
Eindhovenquote:Op zondag 27 april 2008 18:56 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
En door wie is jouw club uitgeschakeld?
Je moet nog veel leren over de play offsquote:Op zondag 27 april 2008 18:55 schreef VC4 het volgende:
[..]
Nee hoor, je kwam alleen als een echte Ajacied over met je gejank over mooi voetbal etc.quote:Op zondag 27 april 2008 18:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik ben niet zozeer voor een bepaalde club, ik ben gewoon voetballiefhebber.
Maar in jouw wereldje is dus iedereen die het met je oneens is een gefrustreerde ajacied![]()
KNVB beker stelt gewoon zeer weinig voor, vooral dit seizoen
Wie zegt dat ze winnen?quote:Op zondag 27 april 2008 18:57 schreef Blawh het volgende:
Het gaat echt helemaal nergens over zeg bij sommigen. Omdat Ajax, PSV en andere subtoppers het in de vroege rondes van het toernooi laten afweten mag Feyenoord de bekerwinst niet uitbundig vieren? Wat is dat voor een kromme redenatie?
Eindelijk eens een zinnige comment. Volgens mij waren de ajax supporters vorig seizoen ook blij toen ze de knvb beker wonnen. En trouwens feyenoord de winnaar pakt ook maar mooi even 350.000 euro mee.quote:Op zondag 27 april 2008 18:57 schreef Blawh het volgende:
Het gaat echt helemaal nergens over hier zeg. Omdat Ajax, PSV en andere subtoppers het in de vroege rondes van het toernooi laten afweten mag Feyenoord de bekerwinst niet uitbundig vieren? Wat is dat voor een kromme redenatie?
quote:Op zondag 27 april 2008 18:57 schreef Blawh het volgende:
Het gaat echt helemaal nergens over zeg bij sommigen. Omdat Ajax, PSV en andere subtoppers het in de vroege rondes van het toernooi laten afweten mag Feyenoord de bekerwinst niet uitbundig vieren? Wat is dat voor een kromme redenatie?
Ik reageer op een redelijk groot aantal posts hier, ik heb al redelijk veel posts gezien waarin staat dat Feyenoord al gewonnen heeft en dat ze vast de Coolsingel mogen afbreken of dat het triest is dat ze straks de winst uitbuding gaan vieren.quote:
Van mij mogen ze...begin van het seizoen waren ze al landskampioenquote:Op zondag 27 april 2008 19:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik reageer op een redelijk groot aantal posts hier, ik heb al redelijk veel posts gezien waarin staat dat Feyenoord al gewonnen heeft en dat ze vast de Coolsingel mogen afbreken of dat het triest is dat ze straks de winst uitbuding gaan vieren.
hebben ze wel eens ooit meegedaan danquote:Op zondag 27 april 2008 18:58 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Je moet nog veel leren over de play offs
Ambitie uitstralen heet dat toch?quote:Op zondag 27 april 2008 19:02 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Van mij mogen ze...begin van het seizoen waren ze al landskampioen
En wat zei die toen?quote:
Die staat er tenminstequote:
Groningen, Utrecht en NAC zijn ook echt geen lastige tegenstandersquote:Op zondag 27 april 2008 18:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
de seizoenen daarvoor nog minder, europese toernooi deelnemers die pas in de 8e finale instroomden en daarvoor ook nog groepsfases.quote:Op zondag 27 april 2008 18:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
KNVB beker stelt gewoon zeer weinig voor, vooral dit seizoen
was zelfs voor het eerst in tijden dat Feyenoord thuis weer eens eenvoudig won van Groningen.quote:Op zondag 27 april 2008 19:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Groningen, Utrecht en NAC zijn ook echt geen lastige tegenstanders. Meestal is de weg naar de finale wel wat simpeler
.
En hij had al geel :d;Dquote:Op zondag 27 april 2008 19:13 schreef vitessezuid113 het volgende:
geel voor het zeuren.
quote:Op zondag 27 april 2008 19:14 schreef TC03 het volgende:
Stellen dat de beker minder voorstelt omdat PSV en Ajax het niet ver geschopt hebben, wat een bullshit...
Als je met deze gedachte naar Ajax kijkt, stelt de CL ook niks voorquote:Op zondag 27 april 2008 19:14 schreef TC03 het volgende:
Stellen dat de beker minder voorstelt omdat PSV en Ajax het niet ver geschopt hebben, wat een bullshit...
Ik kan me toch heel wat commentaren uit rotterdam e.o herinneren vorig jaar dat de beker geen echte prijs wasquote:Op zondag 27 april 2008 19:14 schreef TC03 het volgende:
Zelfs Dirk-Kuijt vindt de beker geen prijs, dus ik neem aan dat hij niet op de Coolsingel staat of in het stadion te bewonderen is.quote:Op zondag 27 april 2008 19:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik kan me toch heel wat commentaren uit rotterdam e.o herinneren vorig jaar dat de beker geen echte prijs was
tsss, de CL is toch ook geen echte prijs.quote:Op zondag 27 april 2008 19:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je met deze gedachte naar Ajax kijkt, stelt de CL ook niks voor
Gewoon een geldig doelpunt volgens mij hoor, timmer valt gewoon zelf naar achteren.quote:Op zondag 27 april 2008 19:16 schreef Merkie het volgende:
Hij duwt Timmer met bal en al de goal in.
Oh ja, vastquote:Op zondag 27 april 2008 19:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gewoon een geldig doelpunt volgens mij hoor, timmer valt gewoon zelf naar achteren.
quote:Op zondag 27 april 2008 19:17 schreef Palmboom313 het volgende:
Roda gaat nog winnen als ekramy er in komt
ach, dat is elk jaar hetzelfde gezeur van niet-finalisten, met name van de traditionele top 3.quote:Op zondag 27 april 2008 19:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zelfs Dirk-Kuijt vindt de beker geen prijs, dus ik neem aan dat hij niet op de Coolsingel staat of in het stadion te bewonderen is.
Nu Feyenoord er nog inzit vindt hij het vast wel een prijsquote:Op zondag 27 april 2008 19:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zelfs Dirk-Kuijt vindt de beker geen prijs, dus ik neem aan dat hij niet op de Coolsingel staat of in het stadion te bewonderen is.
Nu wel ja, maar vorig jaar toen Ajax won niet. Typisch hèquote:Op zondag 27 april 2008 19:19 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nu Feyenoord er nog inzit vindt hij het vast wel een prijs
Ok, zet meteen de TV uit.quote:Op zondag 27 april 2008 19:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Fey wint gewoon opgelost slotje
je zou er godverdomme naast zittenquote:
Ben je nu nog niet wat anders kijken?quote:Op zondag 27 april 2008 19:25 schreef dronkeykong het volgende:
Eindelijk Meeuwis kom op!
Er is niks andersquote:Op zondag 27 april 2008 19:27 schreef Catullus het volgende:
[..]
Ben je nu nog niet wat anders kijken?
Die heb ik al gezien....film1 is ook niks....quote:Op zondag 27 april 2008 19:29 schreef Catullus het volgende:
[..]
Er is de grote boze wolf show op Ketnet.
quote:
Ze bewaren hun zaadje voor interraciale pornofilms.quote:Op zondag 27 april 2008 19:33 schreef dronkeykong het volgende:
Die zaadnegers bij roda kunnen ook niks he....
quote:Op zondag 27 april 2008 19:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
1 ding is zeker Rood Wit wint de beker
Nietquote:Op zondag 27 april 2008 19:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
1 ding is zeker Rood Wit wint de beker
Op dat schot van Meeuwis na niet echt op de proef gesteld nee.quote:Op zondag 27 april 2008 19:37 schreef dronkeykong het volgende:
Timmer krijgt alleen maar trainingsballetjes
Hij is boos omdat ajax er niet staatquote:Op zondag 27 april 2008 19:39 schreef Ambrosius het volgende:
Driessen is verschrikkelijk zeg. Om de 5 minuten zeggen dat Feyenoord tijdrekt en ook nog blijven zeggen dat Roda nog steeds kans heeft.
Jullie zijn echt niet veel gewend hequote:Op zondag 27 april 2008 19:38 schreef TC03 het volgende:
Makaay versiert weer een hoekschop. Wat een geweldenaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |