Haha, dan word er op het belletje gedrukt, en dan moet je van de andere kant van de winkel komen rennen, om het luikje open te doen om die mensjes te helpen. meteen alles uit je handen laten vallen. en dan moet meneer of mevrouw 2 minute wachten, en dan is het al gezeik...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:22 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Hebben ze bij jullie Aldi ook nog zo'n luikje waar je de flessen moet brengen inplaats van zo'n automaat?
Dat bedoelde ik.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haha, dan word er op het belletje gedrukt, en dan moet je van de andere kant van de winkel komen rennen, om het luikje open te doen om die mensjes te helpen. meteen alles uit je handen laten vallen. en dan moet meneer of mevrouw 2 minute wachten, en dan is het al gezeik...
Dan was je 15 jaar bij AH, elke 16+er verdient 3,30+ per uurquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:47 schreef ReMe het volgende:
Tijden bij de Albert Heijn gewerkt tegen 3 euro per uur, heb nu een eigen ontwerpbureau opgezet en verdien nu veel meer, ook harder werken en meer verantwoordelijkheid, maargoed... dat is een keuze.
Bij de super werke is erg heh. teminste in onze winkelquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:41 schreef Kuytje het volgende:
Hee nog eentje van de super, (Ben toch niet de enige hier op Fok! met geen leven),
Super, Vakkenvullen, minimaal ¤2.93, want het stijgt steeds. (H)
Tja, bij ons is het zo dat de eerste bedrijfleider de winkels op het goede moment heeft verkocht,quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:22 schreef Itsme0807 het volgende:
[..]
Bij de super werke is erg heh. teminste in onze winkel
nee gelukkig niet, ik bel bestaande klanten enz, en soms bellen ze mij (inbound)quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:15 schreef MrTycho het volgende:
[..]
Oh jij bent dus dat kutkind dat bij etenstijd gaat bellen of ik een abbonement op iets wil hebben
We kunnen niet meer langs het luikjequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:22 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Hebben ze bij jullie Aldi ook nog zo'n luikje waar je de flessen moet brengen inplaats van zo'n automaat?
What tehh fuck, ben je niet bang dat je overspannen raakt? 35 schooluren en 20 uur AH en ik ben al gesloopt..quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:22 schreef Gokhan03 het volgende:
Overdag bij een websitebedrijf website content beheren: 7 euro bruto
en in de avond DHL distributiecentrum 8,50 netto en heb in totaal een werkweek van 74 uur in de week.
Ik ben 20 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |