Maar je doet dit dus wel via een bedijf als ik het zo lees?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:56 schreef GieJay het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet altijd een kwestie van 10 keer klikken anders zou ik natuurlijk niet zoveel geld verdienenDe meeste klusjes zijn ongeveer een uurtje werk maar soms zitten er ook makkelijke klusjes bij zoals avg updaten, helpen met adsl aanschaffen etc.. Wel varierend werk en dat maakt het zo leuk
Ik ben door school aan het baantje gekomen, ik stond bij de lift te wachten en zag staan: ben jij goed met computers? ik dacht: Ja! en heb contact opgenomen en binnen een week had ik mijn eerste afspraak
![]()
Als ik de verhalen hier lees mag ik gigantisch blij zijn met deze baan dus zuinig ben ik zeker
Jazeker, al het plan-werk en salaris komt van het bedrijf.. Ik krijg afspraken via de mail binnen en die leg ik af.. Hoef ik verder niks te regelen, is wel zo makkelijk..quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
Maar je doet dit dus wel via een bedijf als ik het zo lees?
Of gewoon op jezelf?
Zo´n baan had ik ook.. na 2 jaar eindelijk ontslag genomen en nu een top baan.. Niet te lang blijven plakken dus, mijn advies..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:52 schreef Zafar het volgende:
17 jaar, en verdien 5 euro per uur plus nog 1 euro (lol) ofzo fooi per uur als afwasser. Op zich verdient het niet slecht maar ik haat het werk zo erg.. ga er met zure tegenzin heen en zie het echt als verlossing als ik weg mag. Het is hartstikke makkelijk enzo.. maar gewoon dodelijk saai XD
Oh jij bent dus dat kutkind dat bij etenstijd gaat bellen of ik een abbonement op iets wil hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:55 schreef fusionfake het volgende:
16 jaar
callcenter , 5 E / uur + nog bonussen en dergelijke (meestal wel zo'n 30 euro bonus per week).
je moet er normaal gesproken 18+ voor zijn, ben volgens mij de jongste die daar ooit gewerkt heeft maar betaalt wel goed dus voor mijn leeftijd
Nee hij is dat kutkind wat bij etenstijd vraagt of een van je ouders misschien thuis isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:15 schreef MrTycho het volgende:
[..]
Oh jij bent dus dat kutkind dat bij etenstijd gaat bellen of ik een abbonement op iets wil hebben
LOLquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:54 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee hij is dat kutkind wat bij etenstijd vraagt of een van je ouders misschien thuis is
Je bezit de Aldi, toch?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Bij de Aldi, voor 7.77 bruto. Kben 17. NOU dat vind ik een goeie deal!
Nee, zoveel zal dat ook niet opleveren, maar tis daar ook überzwaar werk. Soms sta je gewoon maar met zijn 2-en in de winkel, en dat soort dingen. Maar daar kryg je dus ook supergoed voor betaaltquote:
Hoe minder uren jij werkt, hoe lager je uurloon?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:18 schreef Q_Orianka het volgende:
Heel soms sta ik in de slijterij van mijn ouders. 10 euro per uur. Maar vandaag kreeg ik maar 25 euro terwijl ik er 5 uur stond.
Haha, dat is best wel héél erg illegaal op je zestiendequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:18 schreef Q_Orianka het volgende:
Heel soms sta ik in de slijterij van mijn ouders. 10 euro per uur. Maar vandaag kreeg ik maar 25 euro terwijl ik er 5 uur stond.
En ook moeilijk te bewijzen dat je er daadwerkelijk werkt.. Het is immers van je ouders maar je staat niet ingeschreven.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haha, dat is best wel héél erg illegaal op je zestiende
Normaal sta ik er 4 uur (ik kom pas opdagen om 14.00) en dan krijg ik 40 euro.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 00:23 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Hoe minder uren jij werkt, hoe lager je uurloon?
Ik ben vijftien.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haha, dat is best wel héél erg illegaal op je zestiende
Dan maar elke keer 4 uur werken, als je voor 5 uur werk een stuk minder krijgtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:03 schreef Q_Orianka het volgende:
[..]
Normaal sta ik er 4 uur (ik kom pas opdagen om 14.00) en dan krijg ik 40 euro.
Hebben ze bij jullie Aldi ook nog zo'n luikje waar je de flessen moet brengen inplaats van zo'n automaat?quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:45 schreef timmmmm het volgende:
Bij de Aldi, voor 7.77 bruto. Kben 17. NOU dat vind ik een goeie deal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |