Maar dit kan je toch pas aan het eind van het jaar of begin van volgend jaar doen? Dus ik heb nu vakantiebaantje, dan kan ik pas volgend jaar het geld terugvragen he?quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:44 schreef dick40 het volgende:
Even voor iedereen die een bijbaan(tje) heeft !
Als je een bijbaan(tje) hebt betaal je vaak teveel belasting.
Door nu een Tformulier= teruggaaf formulier te downloaden bij:
http://www.belastingdienst.nl en dat in te vullen, krijg je vaak belasting terug, mooi toch ?
Als je op die site komt, gewoon Particulieren aanklikken, dan opent zich weer een nieuw venster en dan in de rechterkolom: Jongeren teruggaaf aanklikken, dan kun je daar het T-formulier gelijk downloaden.
Tijdens het invullen van het T-formulier kun je steeds op F1 drukken voor eventuele vragen en/of opmerkingen, met Escape kom je dan weer op je formulier terecht.
Veel jongeren hebben dat al gedaan en vaak met succes, vandaar dit bericht !
Prettig weekend alvast en houdt elkaar heel s.v.p. grapje. Dick.
Klopt ja, ik werk voor 'n uitzendbureau en krijg eind januari overzicht waarmee ik 't terug kan vragenquote:Op zondag 20 juli 2008 19:11 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Maar dit kan je toch pas aan het eind van het jaar of begin van volgend jaar doen? Dus ik heb nu vakantiebaantje, dan kan ik pas volgend jaar het geld terugvragen he?
Okee, dankjewel!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Klopt ja, ik werk voor 'n uitzendbureau en krijg eind januari overzicht waarmee ik 't terug kan vragen.
Dat kan hoor, zeker bij vakantiebaantjes waar je vaak het vakantiegeld er meteen bij krijgt en je nauwelijks belasting betaald.quote:
Wat moet je doen dan als "digitaal hulpverlener", als ik vragen mag?quote:Op maandag 28 juli 2008 17:14 schreef GieJay het volgende:
12,50 per uur + fooi
Digitaal hulpverlener
17 jaar
Per maand schommelt het tussen de 700 - 900 euro
Dat duurt nog wel een tijdje, rond januari ofzo krijg je dat pas dacht ik. In december krijg je, als het goed is, een jaaropgaaf en die gegevens moet je dan invullen bij de Belastingdienst.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:35 schreef Xbox_360 het volgende:
Net m'n loon binnen voor een maand full time (40 uur per week) werken, dik 1500 euroAls de belasting niet mee had gesnoept, was het dik 1900 euro geweest. Hopelijk kan ik er nog wat van terug krijgen via TJ-biljet.
Ik heb in de eerste week van januari dit jaar belastingaangifte gedaan via de computer. Toen kwam de belastingdienst met het bericht dat ze het compleet hadden verneukt en dat iedereen maar opnieuw aangifte moest doen. Een maand geleden had ik het dan eindelijkquote:Op maandag 28 juli 2008 18:47 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een tijdje, rond januari ofzo krijg je dat pas dacht ik. In december krijg je, als het goed is, een jaaropgaaf en die gegevens moet je dan invullen bij de Belastingdienst.
Ik heb een paar maandjes terug pas het geld teruggekregen van de Belastingdienst dat ik in zomer 2007 verdient had.
Ik ga bij mensen langs en los problemen met computers, tv's, pda's, mobieltjes etc. Meestal zijn het computerproblemen zoals trage computers, netwerken die niet werken of geinstalleerd moeten worden, zulke dingen.. Is wel zeer relaxed werk.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:41 schreef Slickk het volgende:
[..]
Wat moet je doen dan als "digitaal hulpverlener", als ik vragen mag?
Heel veel geld voor een 17-jarige.
Kwestie van hoogstens 10 keer klikken en klaar is het?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:08 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik ga bij mensen langs en los problemen met computers, tv's, pda's, mobieltjes etc. Meestal zijn het computerproblemen zoals trage computers, netwerken die niet werken of geinstalleerd moeten worden, zulke dingen.. Is wel zeer relaxed werk.
Gelukkig is het niet altijd een kwestie van 10 keer klikken anders zou ik natuurlijk niet zoveel geld verdienenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:21 schreef Slickk het volgende:
[..]
Kwestie van hoogstens 10 keer klikken en klaar is het?
Klinkt als een top baantje, hoe ben je er aan gekomen? Stage ofzo?
Ik ken mensen die moeten 4x zo lang werken om te krijgen wat jij krijgt dus ik zou zeggen, wees zuinig op dat baantje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |