abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58872038
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 11:29 schreef Darkwolf het volgende:
Joh hou jij eens even op met dat negatieve gezwam. Ongeloofelijk zeg!
Wat is er precies "negatief" aan wat ik zeg? Iedereen die een andere mening heeft dan jij is "negatief"? Vragen wat iemands bewijzen zijn dat hij kan praten met een paard is "negatief gezwam", maar stellen dat je telepathisch kan praten met een paard aan de andere kant van de wereld is geen "gezwam"? Je doet net alsof het algemeen geaccepteerd is dat het mogelijk is, en dat ik een beetje tegen beter weten en alle keiharde bewijzen in, het gewoon maar niet wil geloven.
quote:
Zoals jij brengt lijkt het net alsof je gewoon niet wilt dat het kan en werkt.
Zoals jij het brengt lijkt het alsof je gewoon per se wil dat het kan en werkt, zonder geinteresseerd te zijn in kritisch onderzoek en uitsluiting van kansberekening.
quote:
Ik heb al eerder aangegeven in een andere post betreft dat ik er wel eens naast kan zitten of dat ik inderdaad geen contact kan leggen met met een dier.
Maar als het dus 80 procent goed gaat van alle gevallen en 20 procent niet (bijvoorbeeld) moet ik maar aannemen dat het helemaal niet werkt en dat ik 80 procent zit te fantaseren?
Het gaat om de kansberekening, wat heb je in die 80% van die gevallen dan precies goed? Vraag je je daarbij kritisch af of het niet gewoon toeval kan zijn? Dat is alles wat ik je vraag, dat is een eerlijke kritische vraag, geen negatief gezwam. Wat noem jij dan "goed" in die 80%? Dat je raadt dat een paard last heeft van een been? Heb je je kritisch verdiept in de kans dat een willekeurig paard ergens last van heeft? Als bv 50% van de paarden ergens last van heeft, dan kun je je 80% al halveren. Ik zeg niet dat dat zo is, ik vraag alleen of je cijfers hebt van hoeveel dieren van de dingen last hebben die je voorspelt in 80% van die gevallen.

Hoe bepaal je uberhaupt dat je het goed hebt in die gevallen, als het bv geen duidelijke zichtbare lichamelijke mankementen zijn, hoe weet je dan achteraf uberhaupt dat het klopte wat je zei? Zeg je dan bv dat een dier zich waarschijnlijk op een andere plek prettiger voelt en als je dat dier daar dan brengt en het lijkt vrolijker, ga je er dan vanuit dat je gelijk had?
quote:
Bewezen of niet, feiteljk weet ik meer over dit onderwerp dan jij en heb ik tevens 10x meer ervaring in zowel studie als "in the field".
Waarop baseer jij dat jij "feitelijk"meer weet dan ik? De discussie begon over QM, misschien ben ik daar wel in afgestudeerd? Niet dat ik het dan allemaal per se beter zou weten, maar dan zou ik toch minstens meer weten over het onderwerp? Zeggen "ik weet meer dan jij, dus ik leg het lekker niet uit" is overigens niet discussieren, argumenten aandragen en andere weerleggen is dat wel. Domweg vermelden dat je vindt dat je ergens meer over weet, heeft als argument uiteraard geen enkele waarde.

Als ik 10x geprobeerd heb met een boom te praten, dan betekent dat natuurlijk niet meteen dat ik er 10x meer over weet dan jij, of dat het daarmee meer waar wordt. Ik verkeerde in de veronderstelling dat het erom ging of een nog nooit aangetoonde, nieuwe wilde theorie, ook echt mogelijk kon zijn. Hoe vaak iemand die theorie zegt toegepast te hebben is niet van belang, het gaat om argumenten en bewijzen.
quote:
Dus als jouw antwoord "ja" is, dan zijn wij 2 bij deze dan sowieso uitgesproken over dit onderwerp. Op deze manier ga ik er niet over in discussie meneertje Mike!
Op welke manier niet? Als iemand enkel vraagt hoe je zo zeker ervan kunt zijn dat je niet met toeval te maken hebt, dan "ga je er niet over in discussie"? Ik vraag toch enkel beschaafd hoe je tot deze conclusies komt? Op welke manier ga jij dan wel in discussie, enkel als iemand het bij voorbaat met je eens is? Dan kan je dus feitelijk nooit een discussie hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door mike_another op 24-05-2008 03:15:38 ]
De mensen hebben God niet bedacht, dat heeft God zelf gedaan.
pi_58872148
Ik vind altijd zo geweldig hoe mensen altijd van de daken schreeuwen dat ze wel 10 x meer ervaring hebben in zus en zo. Maar het moment dat je daadwerkelijk quantum mechanica snapt, weet je dat het niets waard is. Een hint: ik kan 10x meer ervaring hebben dan iemand anders in een zelfbedacht geval... in een onzin geval...in een nutteloos geval... in een onwaarheid... etc. het slaat kortom nergens op.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 02:57:09 #128
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_58872233
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 02:47 schreef koffiegast het volgende:
Ik vind altijd zo geweldig hoe mensen altijd van de daken schreeuwen dat ze wel 10 x meer ervaring hebben in zus en zo. Maar het moment dat je daadwerkelijk quantum mechanica snapt
Volgens de 'experts' hebben mensen die zeggen dat ze kwantum-mechanica 'snappen' het niet begrepen,
en is het veel wonderlijker dan veel mensen die het willen misbruiken voor hun spirituele / paranormale verklaringen eigenlijk doorhebben
zzz
pi_58872346
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:58 schreef Darkwolf het volgende:
Telepathie is dus sowieso niet altijd communicatie als in informatie, het kan van alles zijn.
<knip>
Hier komt o.a telepathie goed van pas daar je 1 op 1 het gevoel kan overzenden als het ware.
<knip>
Deze laatste vorm van telepathie werkt ook heel goed bij mensen, daar ik kan voelen wat zij voelen.
Ik wil je toch oprecht de volgende vraag voorleggen: waarom is telepathie nog nooit aangetoond? Als we even voor ieders gemak uitgaan van telepathie tussen twee mensen, dan moet dat toch heel makkelijk in een experiment aan te tonen moeten zijn? De een denkt aan een getal, voorwerp of gevoel, de ander zegt wat hij doorkrijgt.

Het argument dat we niet weten hoe het werkt is te weerleggen als we niet de gedachtegolven willen meten, maar enkel statistisch de resultaten opschrijven. Het argument dat je er voor open moet staan is te weerleggen als je twee mensen neemt die allebei er WEL voor open staan en beide beweren telepathisch te zijn. Deze experimenten zijn al talloze malen uitgevoerd en hebben altijd een negatief resultaat opgeleverd.

Natuurlijk is er dan altijd nog het argument dat als je het objectief gaat onderzoeken de negatieve druk van de onderzoekers het resultaat verstoort. Maar dat is een uitvlucht en geen argument, alle beweringen van mensen die teleapthisch zijn, zijn OOK statische metingen door hen persoonlijk uitgevoerd. Als jij zegt in 80% van de gevallen dingen goed door te krijgen dan ben je OOK statistisch onderzoek aan het doen. Het enige -essentiele- verschil is dat je dan subjectief, zonder dat anderen alle omstandigheden kunnen analyseren, op je gevoel zegt wat het resultaat is.
quote:
Op zondag 18 mei 2008 11:20 schreef Darkwolf het volgende:
Bij deze dan even een correctie: dieren als konijnen en zeker paarden zijn juist super zelf bewust van hun eigen lichaam.
<knip>
Dieren zijn over het algemeen vrij "spiritueel" en telepathie is daar een onderdeel van.
Zij staan een stuk dichter bij hun eigen natuur dan wij, zelfs de gedomestificeerde dieren.
Wat dat betreft kunnen ze ons veel leren, als we er voor open zouden staan er eens naar luiseren!
Waar baseer je dit op? Als je stellingen en correcties poneert, dan moet je wel argumenten en bewijzen aandragen, je kunt niet simpelweg zeggen dat je een "correctie" hebt zonder onderbouwing. Dan moet je zeggen "mijn mening/gevoel is dat, maar ik heb er geen enkel bewijs voor".

Het is niet zo dat dieren een stuk dichter bij de natuur staan en daardoor "meer" zouden kunnen, maar functioneren vrijwel uitsluitend op instincten. De mensen zijn juist verder dan dieren en kunnen meer dan alleen instincten volgen. Dieren hebben wel vaak domweg beter zintuigen, maar daar is niks paranormaals aan, maar gewoon beter ruiken of bv een sonar bij vleermuizen en dolfijnen. Gewoon chemische en natuurkundige verklaarde en meetbare processen.
quote:
Sterker nog, het is verbazend hoe deze claim gemaakt kan worden als je ziet hoe onbewust mensen vaak van hun eigen lichaam zijn.
Als een ras vergeten is -over het algemeen- om naar z'n eigen lichaam te "luisteren" dan zijn wij mensen het wel.
Dat wij niet meer luisteren naar ons lichaam is niet een bewijs van je stelling, maar juist je stelling zelf. Je moet eerst aannemelijk maken dat we uberhaupt meer naar ons lichaam zouden KUNNEN luisteren waardoor bv telepathie mogelijk zou zijn.
quote:
Op maandag 19 mei 2008 11:58 schreef Darkwolf het volgende:
Dat de wetenschappelijke wereld er tegen aan schopt met allemaal negativiteit, tja... dat heb je met alles.
Als de wetenschap zegt dat de QM verkeerd gebruikt wordt en uit z'n verband gerukt wordt, is niet schoppen en negativiteit, dat is dingen die verkracht worden weer recht zetten. Als een documentaire leentjebuur speelt bij de QM maar het volkomen verdraait dan mag de wetenschap dat recht zetten, wat zij ontdekt heeft wordt immers misbruikt.
quote:
De documantaire heet "What the Bleep do we know!?" en ze sluiten de film letterlijk af met iets in de trant van "Maar je hoeft ons niet persee te geloven, probeer en zoek het gewoon zelf uit en doe er mee wat je wilt!"
Zo makkelijk komt The Bleep er niet vanaf. Het probleem is dat ze QM citeren en niet eerlijk aangeven waar de bewezen QM ophoudt en hun eigen theorie er zomaar aan vastgeplakt wordt. Ze brengen het wel degelijk alsof alles wat ze zeggen door de wetenschap als bewezen geacht wordt.
  zondag 25 mei 2008 @ 15:17:26 #130
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_58899113
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 03:14 schreef mike_another het volgende:
Het is niet zo dat dieren een stuk dichter bij de natuur staan en daardoor "meer" zouden kunnen, maar functioneren vrijwel uitsluitend op instincten. De mensen zijn juist verder dan dieren en kunnen meer dan alleen instincten volgen. Dieren hebben wel vaak domweg beter zintuigen, maar daar is niks paranormaals aan, maar gewoon beter ruiken of bv een sonar bij vleermuizen en dolfijnen. Gewoon chemische en natuurkundige verklaarde en meetbare processen.
Jouw mening. Net als dat ik van mening ben dat dieren wel degelijk meer kunnen dan enkel de fysieke voordelen die jij hier noemt qua zintuigen.
Verder ga ik ook niet op de rest van het hele gebeuren wat jij hier beschrijft en aan mij vraagt.
Zoals ik al eerder zei: van QM weet ik inderdaad bar weinig.
Maar los van QM en alles erom heen heb ik meer ervaring op het gebied van (telepathie met) dieren dan met de meesten in dit topic.
Dan kan er wel terug gebokst worden met "bewijs het maar" en "waarom is het niet eerder aangetoond?" maar daar heb ik absoluut geen zin in.
We zitten allebei op een compleet ander spoor en zullen nooit op een lijn komen betreft het onderwerp de diepgaande spiritueele wijsheid en kennis van dieren, hun bewustzijn en hun natuurlijke vermogen om met elkaar (en andere rassen) telepatisch te kunnen communiceren.

Ik stel nogmaals voor dat we naar het onderwerp QM verplaatsen en dat je maar je verzoeken om keihard bewijs ect. omtrent dit specifieke onderwerp naar de skeptic corner gaat verhuizen!
  zondag 25 mei 2008 @ 18:55:48 #131
31101 _Led_
pi_58903618
quote:
Op zondag 25 mei 2008 15:17 schreef Darkwolf het volgende:
We zitten allebei op een compleet ander spoor en zullen nooit op een lijn komen betreft het onderwerp de diepgaande spiritueele wijsheid en kennis van dieren, hun bewustzijn en hun natuurlijke vermogen om met elkaar (en andere rassen) telepatisch te kunnen communiceren - of het gebrek daaraan.
Je was een stukje vergeten
zzz
pi_58911213
Darkwolf,

Als nou bijv. een konijn ooit een pootje heeft gebroken, kan jij dat dan altijd voelen/waarnemen o.i.d.? Kan je ook voelen wélk pootje het was? Moet je het konijn zien met je ogen of hebben gezien om dit te kunnen?
pi_58911546
Als dieren echt telepathisch zouden zijn, zou de mens naar alle waarschijnlijkheid nooit "spraak" hebben ontwikkeld. Als mensen onderling immers al met elkaar konden communiceren is het vrij nutteloos om stembanden te krijgen.

Nog iets waaruit blijkt dat dieren (die in groepen leven) niet telepatisch zijn, is het feit dat praktisch elk diersoort een manier heeft om zijn soortgenoten te waarschuwen voor gevaar (geluid en/of beweging). Lijkt me vrij pointless als je ook telepatisch elkaar kan waarschuwen. Telepathie heeft als voordeel dat je geen interverentie hebt (zoals wind, obstakels etc. ), plus dat je jezelf niet prijsgeeft aan de jager.
Hierdoor zouden de fysieke alarmeringsmethoden allang uit de evolutie gefilterd zijn.

conclusie: Als er telepathie plaatsvindt bij dieren onderling, dan is dat direct of indirect waarneembaar.
Extremistisch gematigd.
  maandag 26 mei 2008 @ 02:09:45 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58911646
quote:
Op maandag 26 mei 2008 01:56 schreef P8 het volgende:
Als dieren echt telepathisch zouden zijn, zou de mens naar alle waarschijnlijkheid nooit "spraak" hebben ontwikkeld. Als mensen onderling immers al met elkaar konden communiceren is het vrij nutteloos om stembanden te krijgen.

Nog iets waaruit blijkt dat dieren (die in groepen leven) niet telepatisch zijn, is het feit dat praktisch elk diersoort een manier heeft om zijn soortgenoten te waarschuwen voor gevaar (geluid en/of beweging). Lijkt me vrij pointless als je ook telepatisch elkaar kan waarschuwen. Telepathie heeft als voordeel dat je geen interverentie hebt (zoals wind, obstakels etc. ), plus dat je jezelf niet prijsgeeft aan de jager.
Hierdoor zouden de fysieke alarmeringsmethoden allang uit de evolutie gefilterd zijn.

conclusie: Als er telepathie plaatsvindt bij dieren onderling, dan is dat direct of indirect waarneembaar.
Heel mooi verwoord.

Wat heeft dit alles eigenlijk met QM te maken?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_59026587
quote:
Op zondag 25 mei 2008 15:17 schreef Darkwolf het volgende:
Jouw mening. Net als dat ik van mening ben dat dieren wel degelijk meer kunnen dan enkel de fysieke voordelen die jij hier noemt qua zintuigen.
Je kunt niet zomaar stellen dat we een tegengestelde mening hebben en dat voor beide meningen objectief gezien evenveel bewijs en tegenbewijs is. Er zijn nou eenmaal enkel bewijzen die pleiten TEGEN telepathie. Ik zeg niet dat mijn mening daarmee beter is dan de jouwe, maar enkel dat mijn mening een objectief bewezen basis heeft. Je kunt niet zomaar iets beweren dat tegen alle logica en bewijzen ingaat en dan verbaasd of verontwaardigd zijn dat anderen dan om bewijzen vragen.

Als ik zeg dat de maan niet bestaat, dan vraag jij toch ook hoe het dan kan dat je hem (bijna) elke avond ziet? Moet ik dan ook zeggen dat ik niet verder wil disucssieren omdat je te negatief zit te zwammen en toch nooit tot mijn inzicht zal komen?
quote:
Verder ga ik ook niet op de rest van het hele gebeuren wat jij hier beschrijft en aan mij vraagt.
Zoals ik al eerder zei: van QM weet ik inderdaad bar weinig.
Maar los van QM en alles erom heen heb ik meer ervaring op het gebied van (telepathie met) dieren dan met de meesten in dit topic.
Ervaring hebben met iets dat niet bewezen is en tegen alles in gaat wat wel bewezen is, is niet zomaar een vrijbrief dat je er meer vanaf weet of dat het uberhaupt bestaat. Als je roept dat je met iets nogal ongebruikelijks ervaring hebt, dan is het logisch dat mensen om beschrijvingen en bewijzen vragen, als je dat niet prettig vindt, dan heeft het geen zin dat je die opmerking plaatst, dat weet je van te voren.
quote:
Dan kan er wel terug gebokst worden met "bewijs het maar" en "waarom is het niet eerder aangetoond?" maar daar heb ik absoluut geen zin in.
We zitten allebei op een compleet ander spoor en zullen nooit op een lijn komen betreft het onderwerp de diepgaande spiritueele wijsheid en kennis van dieren, hun bewustzijn en hun natuurlijke vermogen om met elkaar (en andere rassen) telepatisch te kunnen communiceren.
Als telepathie bestaat en jij kan het dan is het nogal raar dat je enkel een paar dieren en believers wilt helpen, maar niet geinteresseerd bent om de wereld te verrijken met de meest fundametenle ontdekking uit de geschiedenis van de mensheid, omdat je daar simpwelweg even "geen zin in hebt".
quote:
Ik stel nogmaals voor dat we naar het onderwerp QM verplaatsen en dat je maar je verzoeken om keihard bewijs ect. omtrent dit specifieke onderwerp naar de skeptic corner gaat verhuizen!
De categorie is "the truth is in here" dat is dus de waarheid, en dat is niet hetzelfde als "elke wilde mening zonder dat iemand daar een skeptische vraag over mag stellen". Hoe denk je dan dat we tot waarheid kunnen komen? Door je nooit krtitisch op te stellen? Al bestaat telepathie, dan nog is het niet raar dat mensen daar kritische vargen over stellen en het willen onderzoeken toch?

Je verdraait mijn verhaal volledig, ik vraag helemaal niet om keihard bewijs, dat is het onderdeel dat je overbelicht. Ik vroeg ook gewoon om de omstandigheden en wat jij zelf als bewijs acht. Maar je wil dus niet eens ingaan op verdere vragen over hoe je die dingen precies doet en verschuilt je achter het algemene "je wil alleen keihard bewijs en daar heb ik geen zin in".
pi_59026609
quote:
Op maandag 26 mei 2008 01:56 schreef P8 het volgende:
Je hebt het niet goed begrepen, dieren zijn alleen telepathisch naar mensen toe die ook die gave hebben, naar elkaar toe werkt het niet meer, of zo, of niet, ik begrijp het zelf ook niet meer...
pi_59026709
Darkwolf, wanneer ga je de 1 miljoen dollar bij James Randi ophalen?
pi_59026751
tvp
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_59037787
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:49 schreef StrayDog het volgende:
Waar slaat dat op
  zondag 1 juni 2008 @ 08:49:17 #140
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_59043784
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 20:49 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Waar slaat dat op
Oei, het R-woord...
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_59053199
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 02:57 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Volgens de 'experts' hebben mensen die zeggen dat ze kwantum-mechanica 'snappen' het niet begrepen,
en is het veel wonderlijker dan veel mensen die het willen misbruiken voor hun spirituele / paranormale verklaringen eigenlijk doorhebben
Nou kijk, je kunt de theorie an sich heel goed begrijpen, wiskundig en fysisch gezien. Op een manier zodat je er mee leert rekenen en voorspellen. Het is alleen axiomatisch heel erg tegen-intuitief.
  maandag 2 juni 2008 @ 09:21:15 #142
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_59062610
quote:
Op maandag 26 mei 2008 02:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat heeft dit alles eigenlijk met QM te maken?
Geen idee. Blijkbaar snappen een paar hier nog steeds niet dat ik er niet meer op in ga (sowieso niet in dit topic). Verspilde moeite dus!
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 02:49 schreef StrayDog het volgende:
Niet. We weten allemaal dat dit niet gaat lukken.
(Dit is de man die video's ziet van telekinse in actie en dan nog met theorieen komt dat de vrouw in kwestie een magneet tussen haar borsten had zitten om het zo te kunnen faken. Please zeg...)

[ Bericht 43% gewijzigd door Darkwolf op 02-06-2008 09:26:17 ]
  maandag 2 juni 2008 @ 09:49:54 #143
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59062984
quote:
Op zondag 1 juni 2008 08:49 schreef Rasing het volgende:

[..]

Oei, het R-woord...
Rasing?
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  maandag 2 juni 2008 @ 09:53:03 #144
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_59063040
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:21 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Geen idee. Blijkbaar snappen een paar hier nog steeds niet dat ik er niet meer op in ga (sowieso niet in dit topic). Verspilde moeite dus!
[..]

(Dit is de man die video's ziet van telekinse in actie en dan nog met theorieen komt dat de vrouw in kwestie een magneet tussen haar borsten had zitten om het zo te kunnen faken. Please zeg...)
En dat na 40 jaar onderzoek
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 2 juni 2008 @ 09:56:51 #145
31101 _Led_
pi_59063092
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:53 schreef Summers het volgende:

[..]

En dat na 40 jaar onderzoek
Inderdaad, het is wel ernstig dat na 40 jaar nog steeds niemand gewoon even iets "paranormaals" kan bewijzen.
Als het zou werken zou het ten slotte heel eenvoudig aan te tonen zijn, dat snapt iedereen.
Maar hee, er zullen altijd mensen zijn die naar Astro-TV kijken en zeggen "Nou, dat klinkt allemaal wel erg geloofwaardig hoor !"
zzz
  maandag 2 juni 2008 @ 10:03:24 #146
31101 _Led_
pi_59063189
quote:
Klopt, maar waarom zou het je niet lukken ?
Randi doet niet zelf de tests, je kunt samen een test afspreken en die wordt door onafhankelijke onderzoekers gedaan (en je hebt er zelf ook inspraak).
Dit om juist te voorkomen dat mensen gaan roepen dat "Randi er wel voor zal zorgen dat het toch nooit iemand lukt". De enige reden waarom het dus niet zou lukken is als je gave het laat afweten.
zzz
pi_59063318
quote:

[..]

[..]

En hoe dan Randhi jou oplichten? Gewoon een dubbel blinde test doen met 5 paarden die allemaal op een verschillende ongeziende plek iets hebben (kan een wondje zijn maar ook gewoon een stukje touw ofzo). En dan mag jij zeggen welk paark op welke plek iets heeft. Laat dit filmen en je hebt je bewijs als Randhi iets claimt dat je niet deed.

Verder staat hierboven ook een hele goede uitleg over waarom telepathie niet iets is wat dieren hebben of gebruiken, maar dit negeer je lekker makkelijk, nog zoiets wat in dit topic genoemd wordt: als er te goede argumenten komen worden ze genegeerd.
pi_59063359
Ah, maedel en summers zijn ook weer in dit topic,

IBTL.
  maandag 2 juni 2008 @ 10:16:43 #149
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_59063417
-laat maar-

[ Bericht 96% gewijzigd door maedel op 02-06-2008 12:00:57 ]
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_59064039
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:16 schreef maedel het volgende:

[..]

En je argument is?
Ik maakte gewoon een grapje hoor...
Argument op wat?

Feit is gewoon dat de meeste topics in TRU waar jij, summers en Denninger posten gesloten worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')