abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 april 2008 @ 22:46:58 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58369360
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:40 schreef Oblivion het volgende:
@ Aventura: Die gedachte maakt me helemaal triest.....
ja maar zo komen alle verschikkelijke, ondekbare, onmenselijke crimes aan het licht. als ze ooit aan het licht komen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_58369553
Die vrouw van Fritz MOET er toch iets van gemerkt hebben. Kelders die uitgegraven moeten worden, aanleg van leidingen,betegelen van die hele zooi en wat al niet meer.
Tenzij je natuurlijk wel weet wat er aan de hand is ,maar 't niet wil zien..
Verdomme, ik kan 't nog steeds niet geloven. 24 jaar !!
  maandag 28 april 2008 @ 23:03:28 #103
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_58369766
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:35 schreef Aventura het volgende:
Dit soort dingen zet me altijd aan het denken. Hoeveel van deze kelders zijn er??? Hoeveel speelt zich af achter gesloten deuren, waarvan wij het ons in onze ergste nachtmerries niet konden voorstellen? Topje van de ijsberg denk ik, dit.
Dat lijkt me erg waarschijnlijk
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_58369861
Statistisch gezien moet ongeveer iedereen wel iemand kennen die z'n kinderen/is misbruikt..
pi_58369871
quote:
Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Heb het verder nog niet gelezen maar de meisjes beneden en de jongetjes naar boven lijkt mij . Opa had niets aan zijn kleinzoons, hij viel waarschijnlijk op poesjes
quote:
Een 19-jarig meisje en twee jongens van 18 en 5 jaar, leefden sinds hun geboorte samen met hun moeder in de kelder en hebben waarschijnlijk nooit daglicht gezien.
Nee, alleen de dochter van negentien was beneden en twee jongens van 18 en 5. Weet niet of het meisjes of jongens waren die gewoon boven in het huis bij de ingenieur leefden. Denk ook meisjes, maar dat is alleen maar gissen. Kon ik niet uit de informatie halen. Hij heeft een gedeeltelijke bekentenis afgelegd..
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:42 schreef Arcee het volgende:

[..]

Een elektronisch slot waar alleen hij de code van kent scheelt natuurlijk ook, zeker als hij idd zo autoritair is.
Klopt..staat ook in die link.

Ik zou wel willen weten hoe hij zijn daden heeft willen rechtvaardigen. En of hij dat heeft gedaan. (naar aanleiding van die gedeeltelijke bekentenis)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 28 april 2008 @ 23:13:45 #106
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_58370041
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:55 schreef Pupp3t het volgende:
Die vrouw van Fritz MOET er toch iets van gemerkt hebben. Kelders die uitgegraven moeten worden, aanleg van leidingen,betegelen van die hele zooi en wat al niet meer.
Dat van die kelders heeft ze vast wel gemerkt maar hoe zou ze moeten weten wie er in die kelders zat(en)?
Een normaal mens komt toch niet op het idee dat haar man daar haar dochter gevangen houd en er kinderen mee fokt ? Zoiets komt bij een normaal mens echt niet op hoor.
Stel jouw buurmeisje verdwijnt spoorloos en haar vader verteld dat ze de benen heeft genomen met een vriend. Zou jij als die man net een kelder heeft gebouwd dan op het idee komen dat hij zijn dochter daarin gestopt heeft ? Nou ja nu mss wél Het begint nu bekend te worden dat er mensen zijn die zoiets doen.
Of nog iets echt lugubers dan : als die man een BBQ houd zou jij dan denken dat hij zijn dochter erop gegooit heeft ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 28 april 2008 @ 23:16:24 #107
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_58370128
Ik had schoolfoto's gezien, daar zag ik in ieder geval 1 meisje op.
quote:
Over the years Elisabeth gave birth to three boys and three girls aged from five to 19. The sex of the dead twin, who would be 12 if alive, is not known.

Three of the children - Kerstin, Stefan, 18, and Felix, five - have lived their entire lives in the cellar. They have never seen daylight. The other three - Lisa, 15, Monika, 14, and Alexander, 12 - were cared for by Joseph and Rosemarie.
  maandag 28 april 2008 @ 23:24:13 #108
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_58370311
Ik vind dit deel ook zo raar:
quote:
Under questioning the sordid story emerged. According to a police statement, Joseph had freed Elisabeth, Stefan and Felix from the cellar, telling his wife that his daughter had come back to them.

He allegedly claimed that sick Kerstin had been left unconscious on his doorstep on April 19.
Alsof hij dacht dat Elizabeth mee zou doen met de leugen ofzo? En ook vreemd dat het hele verhaal pas 9 dagen nadat die Kerstin op de stoep was gevonden, uitkwam. Het is toch heel raar dat iemand die 24 jaar vermist is, opeens terugkomt om een inmiddels 19-jarig kind op de stoep van haar ouderlijk huis te dumpen. In die tijd zou je denken dat iemand zelf een leven zou hebben opgebouwd en/of dat die 'sekte' wel geholpen zou hebben.
  dinsdag 29 april 2008 @ 00:30:26 #109
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_58371987
Zo raar dat in zo'n westers stadje zulke dingen ongemerkt jaren door kunnen gaan, verwacht je toch niet..
AFC AJAX
  † In Memoriam † dinsdag 29 april 2008 @ 00:42:36 #110
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58372176
quote:
Op maandag 28 april 2008 23:24 schreef Aventura het volgende:
Ik vind dit deel ook zo raar:
[..]

Alsof hij dacht dat Elizabeth mee zou doen met de leugen ofzo? En ook vreemd dat het hele verhaal pas 9 dagen nadat die Kerstin op de stoep was gevonden, uitkwam. Het is toch heel raar dat iemand die 24 jaar vermist is, opeens terugkomt om een inmiddels 19-jarig kind op de stoep van haar ouderlijk huis te dumpen. In die tijd zou je denken dat iemand zelf een leven zou hebben opgebouwd en/of dat die 'sekte' wel geholpen zou hebben.
Hoezo raar verhaal?
Ze had haar andere drie kinderen toch ook tussendoor bij de deur van haar ouderlijk huis gebracht vanuit *de sekte*?
De bevolking en jeugdzorg geloofden dat verhaal ook dus dacht opa dat ze er nog weleens zouden intrappen.

Hij had die 19 jarige ook gewoon kunnen laten doodgaan en in het beton kunnen gieten, niemand had dat opgemerkt en dan hadden ze allemaal doodgegaan als opa zou overlijden omdat niemand meer eten bracht .
pi_58372550
quote:
Op maandag 28 april 2008 18:22 schreef shmoopy het volgende:
Je kunt het allemaal zo gek niet verzinnen of het gebeurt.

Ik vraag me af hoe bizar dat moet zijn om na 24 jaar weer eens in de buitenlucht te staan, en hoe lang je moet wennen aan het feit dat je zelf mag weten waar je gaat of staat.
Stel dat zoiets je overkomt, als kind die niet beter weet, ok.
Maar zij die dochter wist beter, was al buiten geweest etc.
Hoe kan het dat ze dit zo lang, liet gebeuren, zonder te zoeken naar bv een mes, waarmee ze toch brood moesten smeren, om pa te overmeesteren bv.
En als je eten kookt, moet er toch ergens iets te ruiken zijn lijkt me?
En hoe kon die vader bv elke dag eten betalen voor nog een mega extra gezin onder in zijn kelder? Had hij een goede baan oid?
En viel dit dan niet op bij zijn vrouw? En miste zijn vrouw die dochter dan niet, ook al zou ze dan zg in een sekte zitten dan zoek je toch wel kontakt lijkt me?
Hoe kun je als mens dit accepteren allemaal, en waarom weer in dat zelfde land?
is het een sekte oid die zulke zieke dingen bedenkt, daarbij ziet die vader er best wel duivelachtig uit.
Pff zoveel vragen, nou ja maar hopen dat zij ooit een boek schrijft hierover..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_58372587
quote:
Op maandag 28 april 2008 18:50 schreef Loedertje het volgende:

[..]

En tussendoor verkracht worden, je eigen dochter(s) misschien ook nog wel laten verkrachten en bevallen van 7 kinderen
Zonder hulp
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 29 april 2008 @ 02:14:17 #113
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_58373296
quote:
Op maandag 28 april 2008 22:55 schreef Pupp3t het volgende:
"met het oog op morgen - Radio 1" was er sprake van 3 verbouwingen.
En de echtgenote/vrouw is mede schuldig. Het is hoogst onwaarschijnlijk dat ze van niks wist. En bij de minste twijfel zou je mogen verwachten dat ze aan de bel heeft getrokken (om haar kinderen te beschermen). Hulp instanties in overvloed.

Lees voor de grap eens deze uitspraak.
pi_58375899
Ik kan me niet voorstellen dat die kinderen nog een normaal leven kunnen leiden.

En btw, 3 vondelingen aan zijn deur?
Dat gelooft toch niemand

Oostenrijk krijgt wel een slecht imago zo.
pi_58375935
Het verhaal van een sekte is een geniale zet geweest van die vader, imo, want daarmee kun je alles verklaren.
De weigering contact te zoeken, het vreemde gedrag te weten die kinderen afstaan, en de psychische verwardheid.
Als je niks weet en denkt dat ze in een sekte zit, is al het vreemde heel aannemelijk.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_58375994
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:28 schreef pinow het volgende:
Oostenrijk krijgt wel een slecht imago zo.
Had het toch al, Hitler kwam daar vandaan.
pi_58376203
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:33 schreef Deliah het volgende:

[..]

Had het toch al, Hitler kwam daar vandaan.
Oké...slechter dan

Btw, Hitler is alweer een tijdje geleden, de manifestatie van perverts (denk maar aan Natascha) nu.

[ Bericht 6% gewijzigd door pinow op 29-04-2008 10:52:22 ]
pi_58376453
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 01:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Stel dat zoiets je overkomt, als kind die niet beter weet, ok.
Maar zij die dochter wist beter, was al buiten geweest etc.
Dat is het vreemde aan de situatie. Die Natasha was 10 jaar toen ze werd ontvoerd, een kind. Zij probeerde, en slaagde er uiteindelijk in, te vluchten. Deze meid was blijkbaar 18, een volwassen persoon volgens de meeste maatstaven. Er is dus waarschijnlijk wel meer aan de hand met die vrouw dan nu wordt gepubliceerd.
pi_58376520
Wat een gruwelijk verhaal dit. .
En je kan mij niet vertellen dat zn vrouw gedurende 24 jaar nooit de kelder in wilde gaan om te kijken wat manlief daar uitspookte al die tijd. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_58376542
Geen zin om het hele topic te lezen, maar de OP doet me denken aan de film 'Mockingbird don't sing', hoewel dat meisje dan niet seksueel misbruikt werd.
pi_58376880
Achterlijke Europeanen.
pi_58376985
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:24 schreef nikk het volgende:
Achterlijke Europeanen.
In afrika en azie gebeurd dit natuurlijk niet
pi_58377030
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:59 schreef Qomolangma het volgende:

[..]

Dat is het vreemde aan de situatie. Die Natasha was 10 jaar toen ze werd ontvoerd, een kind. Zij probeerde, en slaagde er uiteindelijk in, te vluchten. Deze meid was blijkbaar 18, een volwassen persoon volgens de meeste maatstaven. Er is dus waarschijnlijk wel meer aan de hand met die vrouw dan nu wordt gepubliceerd.
Ze was 18? Ze was toch 11 jaar oud toen ze daar in die kelder opgesloten werd?
pi_58377082
quote:
Op maandag 28 april 2008 19:42 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hij is dus niet meer met Elisabeth 's moeder getrouwd ? Heeft hij wel samen met zijn nieuwe vrouw de kinderen van zijn dochter geadopteerd ? Of wonen die kinderen bij hun echte oma ? Kan ik me eiegenlijk niet voorstellen dit lijkt me een figuur die de controle niet graag uit handen geeft.
nope, staat er alleen wat vreemd maar het is een en dezelfde vrouw ..
en ik kan me dus ook niet voorstellen dat niemand iets mee gekregen heeft in al die tijd, het is zowat een compleet huis wat daar staat, naast het eten, de afval etc etc, en dat allemaal door dat gat in de werkkamer .. het is te onwaarschijnlijk, het kan niet waar zijn, je haalt jezelf maar gekke dingen in je hoofd ?
quote:
Ik hoop dat hij héél erg oud word en altijd gevangen blijft zitten
nou, al doorklikkend op de links bij de eerste paar posts in dit topic kom ik nu dit tegen
quote:
Dass der Verdächtige den Türcode verraten habe, sei "vielleicht das erste Signal, zu den Vorwürfen, Stellung zu nehmen", sagte Polzer. Zuvor habe der frühere Elektrotechniker nur in einer Randbemerkung gemeint, dass ihm seine Familie leidtäte. Danach habe er allerdings wieder seine Ruhe haben wollen.
Dat de verdachte de code voor de deur gegeven heeft is 'misschien het eerste signaal van een stellingname taz de beschuldigingen' zei Polzer. Daarvoor heeft de vroegere elektrotechnicus alleen een zijdelinkse opmerking gemaakt dat hij medelijden heeft met zijn familie. Daarna wou hij wel trouwens wel weer zijn rust hebben
http://noe.orf.at/stories/273978/

Ik heb eerlijk gezegd het vermoeden dat je die man een plezier zou doen, lekker rustig in de gevangenis de rest van zijn jaren slijten, geen stress meer over waar je het volgende kind moet laten en zo ..
pleased to meet you
pi_58377131
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:31 schreef Deliah het volgende:

[..]

Ze was 18? Ze was toch 11 jaar oud toen ze daar in die kelder opgesloten werd?
nee, zij was 11 toen het misbruik begon, opgesloten werd zij pas toen zij 18 was/werd
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')