ja maar zo komen alle verschikkelijke, ondekbare, onmenselijke crimes aan het licht. als ze ooit aan het licht komen.quote:Op maandag 28 april 2008 22:40 schreef Oblivion het volgende:
@ Aventura: Die gedachte maakt me helemaal triest.....
Dat lijkt me erg waarschijnlijkquote:Op maandag 28 april 2008 22:35 schreef Aventura het volgende:
Dit soort dingen zet me altijd aan het denken. Hoeveel van deze kelders zijn er??? Hoeveel speelt zich af achter gesloten deuren, waarvan wij het ons in onze ergste nachtmerries niet konden voorstellen? Topje van de ijsberg denk ik, dit.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb het verder nog niet gelezen maar de meisjes beneden en de jongetjes naar boven lijkt mij . Opa had niets aan zijn kleinzoons, hij viel waarschijnlijk op poesjes
Nee, alleen de dochter van negentien was beneden en twee jongens van 18 en 5. Weet niet of het meisjes of jongens waren die gewoon boven in het huis bij de ingenieur leefden. Denk ook meisjes, maar dat is alleen maar gissen. Kon ik niet uit de informatie halen. Hij heeft een gedeeltelijke bekentenis afgelegd..quote:Een 19-jarig meisje en twee jongens van 18 en 5 jaar, leefden sinds hun geboorte samen met hun moeder in de kelder en hebben waarschijnlijk nooit daglicht gezien.
Klopt..staat ook in die link.quote:Op maandag 28 april 2008 22:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een elektronisch slot waar alleen hij de code van kent scheelt natuurlijk ook, zeker als hij idd zo autoritair is.
Dat van die kelders heeft ze vast wel gemerkt maar hoe zou ze moeten weten wie er in die kelders zat(en)?quote:Op maandag 28 april 2008 22:55 schreef Pupp3t het volgende:
Die vrouw van Fritz MOET er toch iets van gemerkt hebben. Kelders die uitgegraven moeten worden, aanleg van leidingen,betegelen van die hele zooi en wat al niet meer.
Tenzij je natuurlijk wel weet wat er aan de hand is ,maar 't niet wil zien..
Verdomme, ik kan 't nog steeds niet geloven. 24 jaar !!
quote:Over the years Elisabeth gave birth to three boys and three girls aged from five to 19. The sex of the dead twin, who would be 12 if alive, is not known.
Three of the children - Kerstin, Stefan, 18, and Felix, five - have lived their entire lives in the cellar. They have never seen daylight. The other three - Lisa, 15, Monika, 14, and Alexander, 12 - were cared for by Joseph and Rosemarie.
Alsof hij dacht dat Elizabeth mee zou doen met de leugen ofzo? En ook vreemd dat het hele verhaal pas 9 dagen nadat die Kerstin op de stoep was gevonden, uitkwam. Het is toch heel raar dat iemand die 24 jaar vermist is, opeens terugkomt om een inmiddels 19-jarig kind op de stoep van haar ouderlijk huis te dumpen. In die tijd zou je denken dat iemand zelf een leven zou hebben opgebouwd en/of dat die 'sekte' wel geholpen zou hebben.quote:Under questioning the sordid story emerged. According to a police statement, Joseph had freed Elisabeth, Stefan and Felix from the cellar, telling his wife that his daughter had come back to them.
He allegedly claimed that sick Kerstin had been left unconscious on his doorstep on April 19.
Hoezo raar verhaal?quote:Op maandag 28 april 2008 23:24 schreef Aventura het volgende:
Ik vind dit deel ook zo raar:
[..]
Alsof hij dacht dat Elizabeth mee zou doen met de leugen ofzo? En ook vreemd dat het hele verhaal pas 9 dagen nadat die Kerstin op de stoep was gevonden, uitkwam. Het is toch heel raar dat iemand die 24 jaar vermist is, opeens terugkomt om een inmiddels 19-jarig kind op de stoep van haar ouderlijk huis te dumpen. In die tijd zou je denken dat iemand zelf een leven zou hebben opgebouwd en/of dat die 'sekte' wel geholpen zou hebben.
Stel dat zoiets je overkomt, als kind die niet beter weet, ok.quote:Op maandag 28 april 2008 18:22 schreef shmoopy het volgende:
Je kunt het allemaal zo gek niet verzinnen of het gebeurt.
Ik vraag me af hoe bizar dat moet zijn om na 24 jaar weer eens in de buitenlucht te staan, en hoe lang je moet wennen aan het feit dat je zelf mag weten waar je gaat of staat.
Zonder hulpquote:Op maandag 28 april 2008 18:50 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En tussendoor verkracht worden, je eigen dochter(s) misschien ook nog wel laten verkrachten en bevallen van 7 kinderen
"met het oog op morgen - Radio 1" was er sprake van 3 verbouwingen.quote:Op maandag 28 april 2008 22:55 schreef Pupp3t het volgende:
Die vrouw van Fritz MOET er toch iets van gemerkt hebben. Kelders die uitgegraven moeten worden, aanleg van leidingen,betegelen van die hele zooi en wat al niet meer.
Tenzij je natuurlijk wel weet wat er aan de hand is ,maar 't niet wil zien..
Verdomme, ik kan 't nog steeds niet geloven. 24 jaar !!
Had het toch al, Hitler kwam daar vandaan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:28 schreef pinow het volgende:
Oostenrijk krijgt wel een slecht imago zo.
Oké...slechter danquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:33 schreef Deliah het volgende:
[..]
Had het toch al, Hitler kwam daar vandaan.
Dat is het vreemde aan de situatie. Die Natasha was 10 jaar toen ze werd ontvoerd, een kind. Zij probeerde, en slaagde er uiteindelijk in, te vluchten. Deze meid was blijkbaar 18, een volwassen persoon volgens de meeste maatstaven. Er is dus waarschijnlijk wel meer aan de hand met die vrouw dan nu wordt gepubliceerd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:02 schreef zhe-devilll het volgende:
Stel dat zoiets je overkomt, als kind die niet beter weet, ok.
Maar zij die dochter wist beter, was al buiten geweest etc.
In afrika en azie gebeurd dit natuurlijk nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:24 schreef nikk het volgende:
Achterlijke Europeanen.
Ze was 18? Ze was toch 11 jaar oud toen ze daar in die kelder opgesloten werd?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:59 schreef Qomolangma het volgende:
[..]
Dat is het vreemde aan de situatie. Die Natasha was 10 jaar toen ze werd ontvoerd, een kind. Zij probeerde, en slaagde er uiteindelijk in, te vluchten. Deze meid was blijkbaar 18, een volwassen persoon volgens de meeste maatstaven. Er is dus waarschijnlijk wel meer aan de hand met die vrouw dan nu wordt gepubliceerd.
nope, staat er alleen wat vreemd maar het is een en dezelfde vrouw ..quote:Op maandag 28 april 2008 19:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hij is dus niet meer met Elisabeth 's moeder getrouwd ? Heeft hij wel samen met zijn nieuwe vrouw de kinderen van zijn dochter geadopteerd ? Of wonen die kinderen bij hun echte oma ? Kan ik me eiegenlijk niet voorstellen dit lijkt me een figuur die de controle niet graag uit handen geeft.
nou, al doorklikkend op de links bij de eerste paar posts in dit topic kom ik nu dit tegenquote:Ik hoop dat hij héél erg oud word en altijd gevangen blijft zitten![]()
Dat de verdachte de code voor de deur gegeven heeft is 'misschien het eerste signaal van een stellingname taz de beschuldigingen' zei Polzer. Daarvoor heeft de vroegere elektrotechnicus alleen een zijdelinkse opmerking gemaakt dat hij medelijden heeft met zijn familie. Daarna wou hij wel trouwens wel weer zijn rust hebbenquote:Dass der Verdächtige den Türcode verraten habe, sei "vielleicht das erste Signal, zu den Vorwürfen, Stellung zu nehmen", sagte Polzer. Zuvor habe der frühere Elektrotechniker nur in einer Randbemerkung gemeint, dass ihm seine Familie leidtäte. Danach habe er allerdings wieder seine Ruhe haben wollen.
nee, zij was 11 toen het misbruik begon, opgesloten werd zij pas toen zij 18 was/werdquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:31 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ze was 18? Ze was toch 11 jaar oud toen ze daar in die kelder opgesloten werd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |