En daar is MaJo ook weerquote:
En de DoKa natuurlijkquote:Op zondag 27 april 2008 14:39 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ook bekend van "nooit meer quizzen slapen"
Asmodian +1
Heej MaJoquote:
Hehe, gelukkig maarquote:Op zondag 27 april 2008 14:43 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Heej MaJo![]()
Ik moet eerlijk toegeven dat ik zonder jouw interesse voor Hermans die vraag nooit had geweten. Ik luister soms wel naar je
Vanzelfsprekendquote:
Ik ookquote:Op zondag 27 april 2008 14:45 schreef qonmann het volgende:
De grondlegster van deze quiz is dit topic binnengetreden..ik verwacht een Beatlesvraagje nu
Parodie op Hey Jude bedoel je. Zal wel "Hey Dude" heten. Van wie, geen ideequote:Op zondag 27 april 2008 14:47 schreef qonmann het volgende:
parodie op : Let it be . Beatles
verder clueless
De bandnaam is een samenvoeging van 2 bekende bandsquote:Op zondag 27 april 2008 14:47 schreef qonmann het volgende:
parodie op : Let it be . Beatles
verder clueless
Oldskool:quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:18 schreef MaJo het volgende:
Op welke datum werd John F. Kennedy vermoord? Dus datum + jaartal
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:28 schreef Asmodian het volgende:
22 November 1963
op het Daley Plaza
in Dallas, Texas
(met de kandelaar
door Colonel Mustard!)
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:31 schreef MaJo het volgende:
Helemaal goed![]()
Alleen snap ik niet wat je bedoeld met de kandelaar door Colonel MurstardMaar goed, nieuwe vraag voor Asmodian
![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 01:34 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, is het misschien een idee punten uit te delen, a la Muziek Trivia?
Jazeker! Als je een nummer op YouTube luistert dan weet je meteen welke kruising van bands het isquote:Op zondag 27 april 2008 14:52 schreef Asmodian het volgende:
Beatallica dan?
Nooit van gehoord, maar tochquote:Op zondag 27 april 2008 14:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Jazeker! Als je een nummer op YouTube luistert dan weet je meteen welke kruising van bands het is
Misschien niet helemaal AK, maar speciaal voor MaJo....
Asmodian +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |