die zijn toch ook 16 of 17? of wordt ik wel oud?quote:Op zondag 27 april 2008 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als TMF de liedjes uit je jeugd als "Classics" of "Golden Oldies" gaat bestempelen.
Als je denkt aan mensen uit 1990 je associaties hebt met kleurpotloden, speelgoed en teletubbies en niet denkt aan mensen van 18
Inderdaad! Dat je begint met 'oh, toen en toen was ik een jaar of 15' en je dan opeens beseft dat dat ook 15 jaar geleden was...quote:Op zondag 27 april 2008 17:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je je realiseert dat je eindexamen van de middelbare school 10 jaar geleden is... en je zoals ik, ook nog van voor de tweede fase bent
Jaaaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:25 schreef Moonchildje het volgende:
Als je niet meer precies weet hoe oud je nichtjes zijn.
Ik gok ze altijd rond de 13, tot ik ze op een scooter voorbij zie komen.
Met het huidige beeld over pedofilie niet !quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
Vind dat je als volwassene nog best kinderlijke dingen mag doen. Zolang het maatschappelijk aanvaard is.![]()
Als jij lekker van de glijbaan wilt glijden, klimmen op het klimrek, wippen op de wipkip en wilt schommelen...dan moet dat kunnen.
quote:Op zondag 4 mei 2008 06:22 schreef KaheemSaid het volgende:
Met het huidige beeld over pedofilie niet !
Oei...de Spice Girls.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:24 schreef Berkery het volgende:
Als bands van na je jeugd een reunietournee houden.
Bijna wel ja.quote:Op zondag 4 mei 2008 13:18 schreef Liquidootje het volgende:
Oh je voelt je dan ook vast oud als mensen van na '88 zich op het forum zorgen beginnen te maken over het zoeken en hebben van een vriend/vriendin!
Die jeugd van vroeger toch!quote:Op zondag 4 mei 2008 12:51 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Als je feestjes ineens om 11 uur vanzelf uitsterven, en niet meer eindigen met doorzuipen tot 3 uur en dan met zn drieen in de tuin van de buren pissen.
De jeugd van tegenwoordig is braver! De oude garde van ons studentenhuis waren echt van die badjas-biertje-bankhangers en dat gemiddeld zeven onproduktieve studiejaren lang.quote:
Ondanks de BrEeZaHs, comazuipen, steeds jongere drinkers en webcamseks.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:50 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig is braver!
Je druk maken over de jeugd omdat de media je vooral de excessen voorschotelt is ook een teken van ouder wordenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ondanks de BrEeZaHs, comazuipen, steeds jongere drinkers en webcamseks.
Maar...maar.......quote:Op zondag 4 mei 2008 18:05 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Je druk maken over de jeugd omdat de media je vooral de excessen voorschotelt is ook een teken van ouder worden
Als ik de naam Adam Curry hoor moet ik altijd aan Countdown denken.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:43 schreef livelink het volgende:
Als je hoort dat Adam Curry weer terugkomt op de radio en je nog levendig kan herinneren dat je op vrijdagavond de uitzendingen van Stenders en Van Inkel opnam op cassettebandjes.
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:50 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
De jongere garde studeeert keihard en heeft weinig tijd voor zuipen.
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:43 schreef livelink het volgende:
Als je hoort dat Adam Curry weer terugkomt op de radio en je nog levendig kan herinneren dat je op vrijdagavond de uitzendingen van Stenders en Van Inkel opnam op cassettebandjes.
* leeft met je meequote:Op maandag 5 mei 2008 16:42 schreef Laura_V het volgende:
Als je schoonzusje (kapster) je op een dag doodleuk vertelt dat je heel veel grazen haren hebt, terwijl je nog 27 moet worden(kan niet controleren of ze de waarheid spreekt, zit op een plek die ik zelf niet kan bekijken)
Gelukkig is het als vrouw normaal je haar te kleuren
idem hier, zelfs met trouwenquote:Op maandag 5 mei 2008 21:27 schreef Fancy_Me het volgende:
Ik merkte vandaag dat bijna al mijn exvriendjes gaan samenwonen/wonen al samen met hun liefje..![]()
moest wel ff slikken bij de gedachte; jezus dat word bij mij ook wel eens tijd
Was jij niet 20? Geniet van je jeugd en zorg dat je niet al hoogbejaard bent op je 30e!quote:Op maandag 5 mei 2008 21:27 schreef Fancy_Me het volgende:
Ik merkte vandaag dat bijna al mijn exvriendjes gaan samenwonen/wonen al samen met hun liefje..![]()
moest wel ff slikken bij de gedachte; jezus dat word bij mij ook wel eens tijd
hier zelfs nog LOS VAST op tape staan met oome joopquote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik de naam Adam Curry hoor moet ik altijd aan Countdown denken.![]()
Ben ik dan oud?
Als je het niet meer over hyptheken en kinderen hebt, want die zijn afbetaald en afgestudeerd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:26 schreef Stansfield het volgende:
Als je het nu met je vrienden over hypotheken en kinderen hebt. Terwijl het vroeger over bier en tieten ging.
Heeft ze echt zo'n hekel aan je dat ze je niet erkent als papa?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:39 schreef Croupouque het volgende:
Wanneer een onbekend klein kind vanuit het niets "Papa! Papa!" naar je roept en de zichtbaar teleurgestelde alleenstaande moeder achter de kinderwagen "Nee, dat is je papa niet" antwoordt, zoals mij gisteren overkwam.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |