En wanneer komt de nieuwe OP?quote:Op zondag 27 april 2008 08:22 schreef tonks het volgende:
Ja gz. hoorde trouwens dat je die paladin epic mount nu gewoon van de trainer kan halen in 2.4.2 als je de riding skill al hebt
Vandaag als het een beetje lukt allemaalquote:Op zondag 27 april 2008 08:24 schreef tonks het volgende:
Laatste post:
[..]
En wanneer komt de nieuwe OP?
Heb de OP bij gewerkt, nog niet helemaal klaar maar goed. Heb er een zooi links bij gezet. (Met iconsquote:Op zondag 27 april 2008 12:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vandaag als het een beetje lukt allemaal.
Tof! laat weten hoe het gaatquote:Op zondag 27 april 2008 13:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Begonnen met het levellen van een hunter, ga het doen op "Athene style" oftwel: boosteeeeeeeehhhhh.
gzquote:Op zondag 27 april 2008 13:48 schreef Knut het volgende:
Ik begin de magische grens van de eerste keer 1000 goud te benaderen. Nog maar 4000 te gaan
5 keer 5K is nog altijd 25Kquote:Op zondag 27 april 2008 13:56 schreef Mauro het volgende:
[..]
gz
ik heb denk ik al 20k uitgegeven aan epic flyers
5 karakters
Tauren + wolf / deatcharges reins = epic failquote:Op zondag 27 april 2008 13:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vind het wel jammer dat je character zo statisch op een mount zit.. dat ziet er niet uit. Ik ben altijd niet onder de indruk geweest hoe een mount werkt in WoW en hoe de animatie is.
Net als male draenei op een ramquote:Op zondag 27 april 2008 15:13 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Tauren + wolf / deatcharges reins = epic fail
Ik heb eens een warhorse gekocht voor mijn male draenei...quote:Op zondag 27 april 2008 15:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Net als male draenei op een ramgeit op een ram
quote:Op zondag 27 april 2008 15:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Net als male draenei op een ramgeit op een ram
Ik wil die nog steedsquote:Op zondag 27 april 2008 15:46 schreef Rikketik het volgende:
Een Gnome op een Armani War Bear is ook wel apart om te zien.
quote:Op zondag 27 april 2008 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekkere chick trouwens in je ava, Ruzbeh
quote:
Op een pvp realm kan je ook niet zomaar aangevallen worden in een stadquote:Op zondag 27 april 2008 19:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Zojuist een horde raid @ Ironforge.Stuk of 20. Ik denk level 70... zou 't niet weten. Uiteindelijk leken de horde raid wel te 'winnen' maar ze werden snel afgemaakt door iedereen in Ironforge. Daarna ging iedereen met de mount naar buiten bij de Gates of Ironforge, en ik deed natuurlijk vrolijk mee. Er werden daar nog wat Horde afgemaakt (nadat ze hun corpse kwamen ophalen). Ze waren daarna nog in Dun Morogh te vinden. Ik heb twee level ?? afgemaakt.
Een blood elf rogue viel me aan en ik gebruikte shield wall en ik overleefde ook nog.
En zojuist ben ik afgemaakt door een rogue (typische Horde tuig tactiek) in Ironforge, Tinker Town.
Precies de reden waarom ik niet op een PvP server speel!
Horde is heul geen tuig.quote:Op zondag 27 april 2008 19:02 schreef Ruzbeh het volgende:
(...) En zojuist ben ik afgemaakt door een rogue (typische Horde tuig tactiek) in Ironforge, Tinker Town.Precies de reden waarom ik niet op een PvP server speel!
Nou, Sunwell voegt zoveel toe inderdaad!quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Typische pre-TBC huilie responseGenoeg te doen met de nieuwe sunwell patch hoor, en dat PvP alleen in arena gebeurt slaat al helemaal nergens op
Naxx deed ook bijna niemand, ik denk zelfs minder dan dat mensen Sunwell zullen doen.quote:Op zondag 27 april 2008 23:06 schreef StefanP het volgende:
[..]
Nou, Sunwell voegt zoveel toe inderdaad!Genoeg dailies om 2 weken bezig te zijn, een heroic die je na een week alweer gezien hebt en een raid instance die 0.5% van de spelers ooit van binnen te zien. Het is wat!
WoW is een kutspel geworden onder die eikel Kalgan. Instances doen is de moeite niet meer waard omdat PvP gear stukken beter en makkelijker te verkrijgen is. Vroeger, toen kon je tenminste werken voor je sets uit de oude raid instances, en die stelden nog echt wat voor. Tegenwoordig doet geen hond die instances meer, en de nieuwe ook niet meer trouwens. Iedereen loopt rond in dezelfde saaie S1-S3 pakjes met een andere kleur. World PvP is er nog steeds? Ben je gek? Vroeger kon je er donder op zeggen dat er een groep PvPers rond hing bij BRD, en vloog men elkaar in de haren op die en andere plekken. PvP tegenwoordig bestaat uit 5 minuten 10 games in een vierkante doos die de arena heet, meer niet.
Pwndquote:Op maandag 28 april 2008 10:06 schreef Mauro het volgende:
Die tweede
Doet me denken aan een druid die me laatst in een party wilde voor Magister Terrace. Normal wel te verstaan.
Ik zat in dat handige ding "i" of zoiets, waar je verschillende dingen kunt selecteren zoals LFG en LFM en werd als enhancement shaman uitgenodigd voor een groepje.
Zit daar een druid in als leader (resto wel te verstaan) en die vraagt opeens of er niet iemand is die groene items heeft want hij heeft geen zin om te wipen.
Ik antwoord doodleuk met dat in niet eens een blauw item heb.
* KICK *
You have left the group.
Had ie me gekickt voordat ik ook maar 1 woord had kunnen zeggen dat ik alleen maar purplezz heb![]()
Ik whisper die knakker met dat ik geen blauw item heb maar alleen maar paarse. Zegt ie doodleuk ook nog eens dat dat niet kan omdat ik maar 8k HP heb
Hem toch maar eens uitgenodigd om me eens te komen inspecten wat ie dus heeft gedaan en toch wel moest toegeven dat ik erg goede gear had en dat ik (wat hem betreft) terug de groep in mocht
HAD IE GEDACHT!!!!
Ik heb geen zin om te wipen heb ik tegen hem gezegd
Haha!quote:Op maandag 28 april 2008 10:06 schreef Mauro het volgende:
Doet me denken aan een druid die me laatst in een party wilde voor Magister Terrace. Normal wel te verstaan.
...
HAD IE GEDACHT!!!!
Ik heb geen zin om te wipen heb ik tegen hem gezegd
Idd bij ons ook, allemaal LFG spamquote:Op maandag 28 april 2008 22:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Trade channel is werkelijk onbruikbaar dankzij de spammers. Het is echt niet te geloven hoeveel spam er is tegenwoordig.
Bij ons zitten zelfs die goldsellers in het LFG kanaal te spammen :/quote:Op maandag 28 april 2008 22:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd bij ons ook, allemaal LFG spam. Valt hier gelukkig nog mee
.
Niet happen niet happenquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Met spammers bedoelde ik dus goldsellers niet mensen die een groep zoeken. Powerlevelling and goldsellers. Ik word er echt niet goed van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |