Moeten we hier blij mee zijn?quote:Ajax zal binnen afzienbare tijd een akkoord bereiken met Hennie Spijkerman. De huidige hulptrainer zal naar alle waarschijnlijk hoofd scouting worden bij de Amsterdammers.
En Van Der Zee dan!?!?! Hij is toch de topscout! Hij zou de nieuwe hoofdscout moeten worden!?!?! Ik EIS NU dat hij met minimaal 5 toptalenten komt die midner dan 500.000 kostenquote:
Martin, volgens het nieuwe beleid van Coronel heb jij helemaal niets meer te eisen.quote:Op maandag 28 april 2008 13:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En Van Der Zee dan!?!?! Hij is toch de topscout! Hij zou de nieuwe hoofdscout moeten worden!?!?! Ik EIS NU dat hij met minimaal 5 toptalenten komt die midner dan 500.000 kosten!!!!!!!!
Ik snap er geen reet van, maar dat komt misschien omdat ik niet naar binnen kan kijkenquote:
Volgens mij hebben we idd eindelijk een hoofd scouting, al kan ik me ook vergissenquote:Op maandag 28 april 2008 13:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van, maar dat komt misschien omdat ik niet naar binnen kan kijken.
Darl? Die komt uit de jeugd en was al niet goed genoeg bevonden...quote:Op maandag 28 april 2008 13:35 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax schijnt die Twente-verdediger, Douglas, te willen hebben.
KJH dus weg?quote:Op maandag 28 april 2008 13:21 schreef Silenus het volgende:
Ajax contracteert Darío Cvitanich
Ajax en Club Atlético Banfield hebben overeenstemming bereikt over de overgang van de Argentijnse voetballer Darío Cvitanich. De aanvaller tekende vandaag zijn contract bij Ajax dat loopt tot en met 30 juni 2013.
Cvitanich werd op 16 mei 1984 geboren in Baradero (Argentinië). Op 26 oktober 2003 maakte de aanvaller zijn debuut voor Banfield tijdens de wedstrijd Olimpo – Banfield (3-1). Cvitanich speelde dit seizoen 10 wedstrijden en maakte daarin 7 doelpunten voor de Argentijnse club. In totaal speelde hij 90 wedstrijden voor Banfield en scoorde daarin 31 keer.
Waarom dat dan? Zoveel geweldige aanvallers hebben we niet hoor...quote:Op maandag 28 april 2008 13:54 schreef JeroenV het volgende:
Mochten ze ook Sulejmani halen ga ik er van uit dat KJH weg is.
Die Douglas van Twente is zeker een goede, speelt nu al heel sterk en is volgens mij nog geen 20 jaar.quote:Op maandag 28 april 2008 13:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Toppertje in wording die Douglas maar nog lang niet klaar voor het echte werk! Hij komt trouwens uit Brazilie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |