nee zeker niet, ben wel altijd bang als ajax een aanval heeft tegen feyenoordquote:Op maandag 28 april 2008 00:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Altijd met Ajax bezig blijven houden, jullie kijken gewoon tegen ons op, dat is wel duidelijk.
quote:Op maandag 28 april 2008 00:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ook voorgenomen om niet meer naar ajax-feyenoord te gaan, kan dat gewoon niet aan
Lijkt jou dat niet kut dan om altijd afgemaakt te worden door je rivaal?quote:
Tuurlijk. Maar dat zou mij niet weerhouden om naar de mooiste wedstrijd vh seizoen te gaan.quote:Op maandag 28 april 2008 00:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Lijkt jou dat niet kut dan om altijd afgemaakt te worden door je rivaal?![]()
Nou...als je de afgelopen jaren steeds met 4 doelpunten verliest onderhand?quote:Op maandag 28 april 2008 00:57 schreef toma het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dat zou mij niet weerhouden om naar de mooiste wedstrijd vh seizoen te gaan.
Het gaat ook om heel de entourage er omheen.quote:Op maandag 28 april 2008 01:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou...als je de afgelopen jaren steeds met 4 doelpunten verliest onderhand?
Snap ik wel. Maar snap het ook wel dat je er na een aantal jaar echt niet meer tegen kanquote:Op maandag 28 april 2008 01:04 schreef toma het volgende:
[..]
Het gaat ook om heel de entourage er omheen.
achja. Als je zo lang geen prijs hebt gewonnen ben je zelfs met de JC-schaal nog wel blij. Maar ik gun het feijenoord wel, het werd wel s tijd dat ze iets gingen winnen.quote:Op maandag 28 april 2008 01:09 schreef Jasza het volgende:
Het blijft toch leuk hoe die kakkerlakken als wij de beker winnen maar zeggen dat het een kutprijs is en nu ze doen alsof ze de CL winnen, ik moet er wel omlachen, en dan ook nog als je zulke grote tegenstanders verslaat natuurlijk.
Het enige wat ik ze gun is een failietsement.quote:Op maandag 28 april 2008 01:12 schreef toma het volgende:
[..]
achja. Als je zo lang geen prijs hebt gewonnen ben je zelfs met de JC-schaal nog wel blij. Maar ik gun het feijenoord wel, het werd wel s tijd dat ze iets gingen winnen.
nah.. feijenoord vernederen met 0-4 in hun eigen huis blijft toch leuk.quote:Op maandag 28 april 2008 01:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het enige wat ik ze gun is een failietsement.
die zijn al niet leukquote:Op maandag 28 april 2008 01:04 schreef toma het volgende:
[..]
Het gaat ook om heel de entourage er omheen.
quote:Op maandag 28 april 2008 01:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die zijn al niet leuk
trein in gedreven, net voor je neus, aan zijkanten zie je niks
Lijkt wel op de trein naar kamp Westerborkquote:Op maandag 28 april 2008 01:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die zijn al niet leuk
trein in gedreven, net voor je neus, aan zijkanten zie je niks
Dan ga d'r maar juist wel naar toe.quote:Op maandag 28 april 2008 00:34 schreef jorienvdherik het volgende:
ook voorgenomen om niet meer naar ajax-feyenoord te gaan, kan dat gewoon niet aan
Beker is gewoon een prijs, niet eentje met enorm veel aanzien, maar toch. Zeker met zo'n finale als tegen AZ vorig seizoen en de ontlading al je wint. Op m'n werk vandaag begreep een man niet dat ik zei dat als ik moest kiezen tussen bekerwinst en winst play-offs dat ik voor dat laatste koos.quote:Op maandag 28 april 2008 01:12 schreef toma het volgende:
[..]
achja. Als je zo lang geen prijs hebt gewonnen ben je zelfs met de JC-schaal nog wel blij. Maar ik gun het feijenoord wel, het werd wel s tijd dat ze iets gingen winnen.
Was dat een gerucht of zomaar een denkwijze van Jack? Ik denk dat laatste...quote:Op zondag 27 april 2008 23:41 schreef JeroenV het volgende:
Van Gelder kwam met het gerucht dat ze Blind terug halen om het kleine gat van Van Geel op te vullen
Sterker nog, dat was het ook...quote:Op maandag 28 april 2008 08:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Was dat een gerucht of zomaar een denkwijze van Jack? Ik denk dat laatste...
Zie Heerenveen jullie niet verslaanquote:Op maandag 28 april 2008 07:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgend jaar weer voorronde tegen Slavia Praag.
Late reactie, maar: ik wacht het nog even af. Het ligt er aan hoe de selectie er uit ziet op 1 september. Vooralsnog ben ik in ieder geval positief gestemd over de hervorming van het bestuurlijke onderdeel. Hoewel ik nog niet weet of Van Basten de juiste man zal zijn ben ik in ieder geval blij met de heldere en transparante structuur die in de organisatie lijkt te komen.quote:Op zondag 27 april 2008 11:03 schreef M0NTANA het volgende:
Ben ik de enige die geen vertrouwen heeft in volgend seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |