Je hebt 't echt niet gezien he, het was namelijk NIjmegenquote:
Welk programma heb je het over? (tv programma neem ik aan?)quote:Op zondag 27 april 2008 00:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omfgbij de 100: het huwelijk 2 die nog maagd zijn maar in hun huis wel al een kidsroom hebben in gericht.. (dat huis gaan ze pas bewonen na dat ze getrouwd zijn) En de eerste huwelijksnacht gaan ze slapen.. en de tweede nacht wordt de nacht hooor!!! En Fieke blijft thuis voor de kinderen
Te kansloos.. No offence dj
welke film ga je ?quote:Op zondag 27 april 2008 16:57 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Ik ben gaaarr! Vanavond lekker met mijn moeder naar de film
potje catanquote:
Earth. Ben erg benieuwd, de trailer zag er heel mooi uit, terwijl ik normaal niet echt heel erg van de docu's ben...quote:
er staat imo toch in bij de 100: Het huwelijkquote:Op zondag 27 april 2008 17:05 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Welk programma heb je het over? (tv programma neem ik aan?)
Die staat volgens mij al een tijdje gewoon in de schappen toch?quote:Op zondag 27 april 2008 17:09 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Earth. Ben erg benieuwd, de trailer zag er heel mooi uit, terwijl ik normaal niet echt heel erg van de docu's ben...
Hm ok ja, eens kijkenquote:Op zondag 27 april 2008 17:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
er staat imo toch in bij de 100: Het huwelijk
swine heeft m thuis op zn pc staan, zag er best indrukwekkend uitquote:Op zondag 27 april 2008 17:09 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Earth. Ben erg benieuwd, de trailer zag er heel mooi uit, terwijl ik normaal niet echt heel erg van de docu's ben...
Ah dus jij bent zo'n gek die met dit weer naar de bios gaatquote:Op zondag 27 april 2008 17:09 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
ik zit ook te kijkenquote:Op zondag 27 april 2008 18:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
ah hebben die ook al een filmhuisVeel plezier iig, tis wel een must-see
Ik zit de bekerfinale te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |