quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:06 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Mam zei nog zo... Neem een kompas mee...
Zo groot mogelijk, liefst aansteken met een hele kan benzine.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:06 schreef Ladidadida het volgende:
Over naaktslakken heenfietsen of ze in het vuur gooien, in beide gevallen knallen ze uit elkaar
Doe effe normaal man, zoiets doe je zelfs bij negers niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo groot mogelijk, liefst aansteken met een hele kan benzine.
Hoe denk je dat die zo zwart zijn geworden?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Doe effe normaal man, zoiets doe je zelfs bij negers niet.
ik ben voorquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
In jouw geval op z'n kop kanoën.
Nee, dat is jongensachtigquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo groot mogelijk, liefst aansteken met een hele kan benzine.
Als ze zich schamen dan worden ze geel... Zo herken je een neger in de Ardennen, negers schamen zich als ze naast een hertenschedel staan..quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe denk je dat die zo zwart zijn geworden?
Hou je niet van jongens?quote:
Nee! Van mannen!quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hou je niet van jongens?
Ah! Ik ben een manquote:
Een oude ziel in een kinderlichaam.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:36 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Oh...
Maar in de geest ben ik allang 50 ofseu hoor... :y
kruip eens terug in je kistquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:36 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Oh...
Ja en je lijdt aan de ziekte van Alzheimer..quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:36 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Oh...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |