quote:Op zondag 4 mei 2008 05:58 schreef Ballistic het volgende:
voor de hardcore kenners, iemand enig idee hoe het nummer heet @ 1.50?
bvd!
Google > Limewire > Download > Installatie > Mother's Finest erg laagdrempelig downloaden.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:25 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van de band Mother Finest of Modest finest ofzoiets. En het nummer heeft een hele gave bassolo erin. Ik heb al zitten zoeken maar zonder resultaat.
Fatboy Slim - Right Here, Right Nowquote:Op zondag 4 mei 2008 11:07 schreef roediej het volgende:
[..]
nee, het is een prehistorich beest, die de hele tijd een weg naar voren loopt, net als the riddle inderdaad, maar is anders getekend, meer computer achtig. ik kom niet op de naam
Klinkt rockabilly zoals Stray Cats danwel Brian Setzer orchestra, ik ga er eens op zoeken.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:36 schreef Myster_E het volgende:
Help ik zoek het nummer wat gebruikt wordt als intro van dit filmpje.![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:05 schreef NordicBlue het volgende:
Hey, iemand enig idee wat voor muziek de marine gebruikt in zijn reclames?
Zoals in bv. http://werkenbijdemarine.(...)mmercials/film02.swf
Gemaakt voor de marine of wat?
Dat stukje wat je in de paar laatste seconde hoort hoor je in alle reclames van de marine
Thx in advance
Blueboy - Remember Mequote:
Bedoelde het plaatje ervoor!quote:
Die was niet meer op de live(internet)stream te horenquote:
quote:Op zondag 4 mei 2008 21:14 schreef Bioman_1 het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een nummer van Elvis Presley, Het gaat om een live-uitvoering van dit nummer. Tijdens die nummer gebeurt er iets (ik weet niet meer wat), waardoor Elvis de slappe lach krijgt en eigenlijk de rest van het nummer niet meer kan stoppen met lachen.
Iedereen die dit ooit gehoord heeft, weet vast wat ik bedoelMaar welk nummer is dit?
Deze misschien? Klik en luisterquote:Op zondag 4 mei 2008 21:14 schreef Bioman_1 het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een nummer van Elvis Presley, Het gaat om een live-uitvoering van dit nummer. Tijdens die nummer gebeurt er iets (ik weet niet meer wat), waardoor Elvis de slappe lach krijgt en eigenlijk de rest van het nummer niet meer kan stoppen met lachen.
Iedereen die dit ooit gehoord heeft, weet vast wat ik bedoelMaar welk nummer is dit?
Elvis Presley - Are You Lonesome Tonight (Laughing Version '69)quote:Op zondag 4 mei 2008 21:14 schreef Bioman_1 het volgende:
werkelijk geen idee... Misschien dat je het in DEF eens kan proberen?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:53 schreef NordicBlue het volgende:
Ik heb eigenlijk nog geen antwoord kunnen vinden op deze vraag, behalve mensen die zeggen gebruik google, wat ik al gedaan heb...
[..]
Ik denk dat het opdrachtmuziek is.. of een tune speciaal gemaakt voor de KMquote:Op zondag 4 mei 2008 21:27 schreef BrandX het volgende:
[..]
werkelijk geen idee... Misschien dat je het in DEF eens kan proberen?
tis maar een suggestie omdat hier niemand het lijkt te weten...
Dat is dus Scala..quote:Op maandag 5 mei 2008 10:52 schreef ryangozer het volgende:
Hoe heet het officiele nummer van het zanggedeelte van deze?
Toch kan ik niks vinden op alleen scala - I fail, iets meer info? Wat is de officiele titel dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |