Daar zal je hier geen antwoord op krijgen. Dit is voor als je een specifiek nummer zoekt waarvan je naam en titel vergeten bent. Of, zoals iin de OP van dit topic staat:quote:Op maandag 28 april 2008 13:03 schreef the__watcher het volgende:
help ik zoek liedjes die te plaatsen zijn bij bepaalden landen..
ik zoek dus liedjes die echt passen bij:
Egypte, Griekenland en China
(walk like an egyptian, zorba's dance en china girl)
in die richting bedoel ik.. Alvast bedankt
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
JAJAJA DAT IS EM! Mijn heldquote:Op zondag 27 april 2008 17:30 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Moeilijk hoor!
"Kisses sweeter than wine" van Jimmie Rodgers, wellicht?
Dat zeiden ze op de radio en dat had ik dan weer wel onthoudenquote:Op zondag 27 april 2008 19:36 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Moest meteen denken aan Lola van The Knks, waarom weet je zo zeker dat het jaren 50 is?
En het nummer is hier te horen vanaf 40 minuten, op het moment dat Daan Schuurmans zoals gewoonlijk de oude snoepert uithangt en de secretaresse zoent.quote:sometimes when the rain falls down on my face
i dream of a place where you are with me
i wish i was getting closer to you
it's like a shadow (...?...) (couldn't understand a few words)
i don't wanna feel so sad anymore
i wish i was getting closer to you
could i, could i make you, love me (fading)
Thnxquote:Op maandag 28 april 2008 20:49 schreef bartrid het volgende:
Dat is inderdaad van Resident Evil, als ik me niet vergis de main title theme:
http://www.amazon.com/Res(...)icture/dp/B000062Y7M
Is in opdracht voor de reclame gemaakt en is geen geheel liedje, daarom wordt het ook niet uitgebracht, zo laat Pickwick weten..quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:29 schreef albeeert het volgende:
Het liedje dat je op de achtergrond hoor bij de nieuwe Pickwick Reclame... ??
quote:Op maandag 28 april 2008 11:53 schreef deejaylethal het volgende:
Ik zoek het nummer dat je in de reclame van TMF radio hoort... Kan er niet opkomen, wie kan me helpen.
(red. Het is niet The Creeps)
Even een toevoeging op mezelf. Ik zag de reclame vandaag en onder deze reclame zat Pryda - Pjanoo. Als het goed is, is het 1 van de 2quote:Op maandag 28 april 2008 12:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Vertel de redactie dan maar dat het Rafael Frost - Run To You (The Scumfrog Remix) is.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:55 schreef Vivi het volgende:
Ik zoek een nummer van twee minderjarige blonde dozen, 1 staat achter een keybord en ze hebben zwarte kleren aan, en 1 heeft krullen en de ander niet.
Anyone?
Metallica!!!!! Wherever I May Roam!!!quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:33 schreef Arjann87 het volgende:
Het begin stukje van het volgende liedje zoek ik. Het origineel dus.
(Hij is zo bekend, maar ik kom er maar niet op!)
http://soundclick.com/share?songid=6157805
Dank jequote:
Ahaa! Bedankt!quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:47 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Metallica!!!!! Wherever I May Roam!!!![]()
![]()
FloRida ft. T-Pain - Lowquote:Op woensdag 30 april 2008 11:54 schreef Exterminator het volgende:
Ben ook op zoek naar 'n nummer maar ik weet totaal niet meer hoe het nummer gaat.
Zag het nummer eergisteren op TV en qua clip en muziekstijl laat het me een beetje denken aan: Usher - Yeah
Weet iemand toevallig welk nummer ik bedoel?
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:41 schreef Ablaze het volgende:
Oke, ik zoek een suf rapnummer uit 1996/1997.
In de videoclip worden beelden afgewisseld van een maanwandeling? en een operazangeres die iets zingt wat sterk lijkt op het refrein van Quiereme van Julio Iglesias.
Succes
Thans, jullie zijn geweldig (snel)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |