Dat ik het beschreef was ik al bang dat het op dat Fonzarelli ging lijken, geweldig nummer trouwens!!quote:
Reclame niet gekeken maar googlen op reclame, milner en muziek en ik kom op http://jaap.wordpress.com(...)t-de-milner-reclame/ uit.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:02 schreef W00fer het volgende:
Hoe heet het nummer uit de nieuwe Milner reclame.
HIER te zien
Je hebt dus niet de recentste reclamemuziek te pakkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:16 schreef bartrid het volgende:
[..]
Reclame niet gekeken maar googlen op reclame, milner en muziek en ik kom op http://jaap.wordpress.com(...)t-de-milner-reclame/ uit.
Ik zie nu ook de datum ja. Maar goed, met wat handiger googlen zou het toch wel moeten lukkenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je hebt dus niet de recentste reclamemuziek te pakken
Ik heb het al geprobeerd, maar de muzieklyrics die ten gehore wordt gebracht komt met niks overeen. Evenmin alleen de reclame, de vorige met de schone jongedame krijg je wel te zien (uit 2005 alweer)...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:26 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik zie nu ook de datum ja. Maar goed, met wat handiger googlen zou het toch wel moeten lukken
Is inderdaad lastiger dan ik dacht, op de tekst vind ik helemaal niks en bij de Ster staat ook niks. Mailtje naar Milner danquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:31 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb het al geprobeerd, maar de muzieklyrics die ten gehore wordt gebracht komt met niks overeen. Evenmin alleen de reclame, de vorige met de schone jongedame krijg je wel te zien (uit 2005 alweer)...
Als je nu je post even quote luizakquote:
De redactie en ik zijn u dankbaar!quote:Op maandag 28 april 2008 12:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Vertel de redactie dan maar dat het Rafael Frost - Run To You (The Scumfrog Remix) is.
Ik heb het even nagevraagd, maar het komt niet bekend voorquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Bij deze:
http://www.speedyshare.com/535341270.html
H2O - what its gonna bequote:Op woensdag 7 mei 2008 18:03 schreef zquing het volgende:
ongeveer een half uurtje geleden bij fresh fm
je hoort zowel een man als een vrouw
de vrouw zingt onderandere "i just want to talk to you and tell you how u feel"
weet iemand welk liedje dit is?
Laatste keer: ech niemand?quote:Op maandag 5 mei 2008 18:51 schreef WRNL het volgende:
[..]
Niemand?
Iemand weet zeker wel hoe dit nummer heet?
://wrnl.hyves.net/
quote:
Op YouTube vast wel, niet hierquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:20 schreef zquing het volgende:
[..]
![]()
als iemand nog toffe mixjes ervan heeft
quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
ik vroeg ook niet om mp3 linkjes...... Maar gewoon toffe youtube mixjesquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Derde reactie onder het filmpje:
[..]
Bedoel je nu dat hij slecht is in comments lezen of ik...quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat zei ik ook al direct onder zijn post. Comments lezen is dan ook best lastig!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat hij slecht is in comments lezen of ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |