Ik sta daar niet bijquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:44 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]
Lieke heeft een relatie met een van deze twee. Ik weet niet wie Ruud is.

Dus dattuh!quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze weten waar ze zijn Carlaa. Mijn ABSOLUTE DGK toppertje is Nena.
Die heeft er maar "anderhalve dag" in gezeten en ze wist echt wel hoe ze een rookgordijntje kon leggen als ze onder de douche ging.

Nope Lieke dacht dat ze het wel zonder Huub zou redden, en ging op de solo-toer....quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:45 schreef lunareclipse het volgende:
Ik vind het raar dat Huub nu Lieke neerzet alsof hij haar niet kon vertrouwen vanwege haar \belangen in DGK, volgens mij was het andersom;
Lieke trok het niet meer omdat zij spel en echt bij Huub niet meer kon onderscheiden

quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die heeft er maar "anderhalve dag" in gezeten en ze wist echt wel hoe ze een rookgordijntje kon leggen als ze onder de douche ging.

quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:47 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dus dattuh!
En zelf met een gipsen pootje nog.

Volgens mij gebruikte ze gewoon handdoeken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:47 schreef akveor het volgende:
[..]

Hoe pakte Nena dat dan onder de douche aan? Stonden er toen ook camera's in de douche aan?

Klopt, ze ging op de solo-tour, nadat ze er met Huub niet uitkwam. Mijn inziens had ze haar ego opzij moeten zetten in het voordeel van Huub, want dat had uiteindelijk ook in haar voordeel gewerkt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:47 schreef FSR het volgende:
[..]
Nope Lieke dacht dat ze het wel zonder Huub zou redden, en ging op de solo-toer....
en dat is haar exit geweest....

Lijkt me toch raar als je net getrouwd bent dat je man zegt dat ie ook wel met Jaap had kunnen trouwen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:44 schreef Disana het volgende:
Gaat Claire er nou een probleem van maken dat Huub ook met Jaap had kunnen trouwen. Beetje vreemd, het verhaal over Lieke lijkt me toch relevanter voor haar.

Maar waarom is een grap met Jaap nou wel erg een iets serieus met een andere vrouw niet. Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Lijkt me toch raar als je net getrouwd bent dat je man zegt dat ie ook wel met Jaap had kunnen trouwen.

Een kwartier van tevoren ging de hete kraan open en alles was volledig mistig geworden als ze met haar mooie blote velletje onder de straal ging staanquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:47 schreef akveor het volgende:
[..]

Hoe pakte Nena dat dan onder de douche aan? Stonden er toen ook camera's in de douche aan?

Nope..............Nena zette de douche een half uur kwartier aan.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikte ze gewoon handdoeken.

Ook datquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikte ze gewoon handdoeken.

Hij spreekt zichzelf wel vaker tegen....al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:48 schreef lunareclipse het volgende:
H: je moet altijd voor liefde kiezen
C: nee, je moet altijd voor jezelf kiezen
oh ja, Dat was toch Huubs uitgangspunt
Nu lult hij er wat omheen, hm emoHuub is niet de beste mi

Nena deed dat top inderdaad..zo half in de kast verborgen...als ze zich ging omkleden...maar ze hebben het haar nooit geflikt dat ze via de camera IN de douche haar op streams lieten zien..dat ging via de cam buiten de douche en Nena hing een handdoek over de douchewand en liet eerst de heetwaterkraan een uur aan...quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]

Ik blijf ervan overtuigd dat Lieke met Jaap Huub wilde wegwerken... de febo heeft daar een stokje voor gestoken door Claire in te brengen. Toen Huub naar Claire toe trok wist ze dat ze had verloren.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:49 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
Klopt, ze ging op de solo-tour, nadat ze er met Huub niet uitkwam. Mijn inziens had ze haar ego opzij moeten zetten in het voordeel van Huub, want dat had uiteindelijk ook in haar voordeel gewerkt.
Helaas was ze niet zo slim/sluw

We zijn het allemaal met elkaar eensquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:51 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nena deed dat top inderdaad..zo half in de kast verborgen...als ze zich ging omkleden...maar ze hebben het haar nooit geflikt dat ze via de camera IN de douche haar op streams lieten zien..dat ging via de cam buiten de douche en Nena hing een handdoek over de douchewand en liet eerst de heetwaterkraan een uur aan...

Plus dat ze dat van Lieke én Jaap ook al eerder wist, daar nu nog over vallen lijkt me rijkelijk laat.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar waarom is een grap met Jaap nou wel erg een iets serieus met een andere vrouw niet. Dat bedoel ik.

Dat snap ik dus ook niet helemaal. Maar ja, wat is 'vallen over' bij Claire. Ze noemt iets twee keer en gaat weer verder. Blijkbaar wou ze het alleen even hebben gezegd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Plus dat ze dat van Lieke én Jaap ook al eerder wist, daar nu nog over vallen lijkt me rijkelijk laat.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |