Mwuhahaha ik had dat gemist, maar dit is weer de uitspraak van de dagquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:09 schreef Marrije het volgende:
Amanda: hoe vind je dat mn haar zit? Ik heb er best veel tijd aan besteed

Wat lief. 't Is maar goed dat Brian het niet ziet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:10 schreef Desii het volgende:
Huub moet 2 tshirst signeren voor Uli

had ie net verteldquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat lief. 't Is maar goed dat Brian het niet ziet.

Die paal in het midden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:36 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Stond dit toch leuker...
[ afbeelding ]

Ach gos, dat het zo hoog op kan lopenquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:12 schreef avonne het volgende:
[..]
had ie net verteld
Zijn moeder is fan van Huub, de moeder van zijn vriendin fan van Brian.
Die moeders hebben dus vaak ruzie

Vriendin en dochterje van de moeder van Uli zijn fan van Huub. Brian humde toen Uli dit vertelde.quote:

quote:

The good old http://tbn0.google.com/images?q=tbn:Tq1P3hUWa1J- niet meer van toepassing?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:13 schreef cobain94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit goedje..Brian zei gisteren dat zijn haar er stijl van werd, dus dook amanda er direkt op...Want ze heeft iets met stijl haar geloof ik..(een kronkel zullen we maar zeggen

Als ze advies nodig heeft over wat in het haar te smeren moet ze Dennis contacteren (zoals onze zuiderburen dat zo mooi kunnen zeggen) Die heeft in de kooi dagelijks vele uren besteed aan dat onderwerpquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:13 schreef cobain94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit goedje..Brian zei gisteren dat zijn haar er stijl van werd, dus dook amanda er direkt op...Want ze heeft iets met stijl haar geloof ik..(een kronkel zullen we maar zeggen

belachelijk zeg, dat ze streams van binnen de cabine uitzenden... Kun je nagaan wat de redactie heeft zitten bekijken tijdens Huub zijn escepades!quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:03 schreef FSR het volgende:
Fimpje van Claire onder de douche (vanuit de douche-kabinel genomen.)
Clare onde de douche

En je kan wel zien voor wie ze zijn..Dit zal je van amanda niet tegekomen..Smeerlapperij riekt het naar..quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:21 schreef Carlaa het volgende:
[..]
belachelijk zeg, dat ze streams van binnen de cabine uitzenden... Kun je nagaan wat de redactie heeft zitten bekijken tijdens Huub zijn escepades!

Och, lieke heeft ook erg lullige dingen over Huub gezegd, en hij heeft nu de mogelijkheden om eens iets over haar te zeggen. zou ik ook doen als ik hem wasquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:26 schreef Carlaa het volgende:
Zo, Lieke wordt nog eens door het slijk gehaald.. klasse hoor Huub!

Walgelijk dat dat gewoon op de streams was...dat doen ze normaal nooit...walgelijk dat iemand er een filmpje van heeft gemaakt en walgelijk dat iemand dat dan weer op de fora zet...quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:03 schreef FSR het volgende:
Fimpje van Claire onder de douche (vanuit de douche-kabinel genomen.)
Clare onde de douche

Er was geknipt in het filmpje, maar meer als haar punani heeft het waterstraalltje volgens mij ook niet geraaktquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:21 schreef Carlaa het volgende:
[..]
belachelijk zeg, dat ze streams van binnen de cabine uitzenden... Kun je nagaan wat de redactie heeft zitten bekijken tijdens Huub zijn escepades!

Ik zit ook met verbazing te luisteren hoe hij zichzelf op een voetstuk zet en anderen door het slijk haalt op dit podium (die zich niet kunnen verweren)quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:26 schreef Carlaa het volgende:
Zo, Lieke wordt nog eens door het slijk gehaald.. klasse hoor Huub!

Lieke weet de pers prima te vindenquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit ook met verbazing te luisteren hoe hij zichzelf op een voetstuk zet en anderen door het slijk haalt op dit podium (die zich niet kunnen verweren)

hij haalt haar niet door het slijk, hij analyseert haar gedrag, dat is iets heel andersquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit ook met verbazing te luisteren hoe hij zichzelf op een voetstuk zet en anderen door het slijk haalt op dit podium (die zich niet kunnen verweren)

Vanwaar die verontwaardigingquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:28 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Walgelijk dat dat gewoon op de streams was...dat doen ze normaal nooit...walgelijk dat iemand er een filmpje van heeft gemaakt en walgelijk dat iemand dat dan weer op de fora zet...
"Joehoee jongens kom gauw kijken ..Claire onder de douche"
...nou fijn...bedankt hoor...
 Al die zolen (half of heel, hebben zich toch al in adams-, cq eva's kostuum ten toon gesteld
 Al die zolen (half of heel, hebben zich toch al in adams-, cq eva's kostuum ten toon gesteld  

Ja dat is minder inderdaad. Maar ze houdt hem nogal bezig, als hij het uitgerekend over Lieke moet hebben tegen Claire terwijl ze net getrouwd zijn. Gezellig! Lieke laat hem gewoon nog lang niet onberoerd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]

Die heeft alle details toch ook aan Jaap verteld? Terwijl Huub altijd discreet was.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lieke heeft precies hetzelfde gedaan en al een stuk eerder.

Huub disceetquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Die heeft alle details toch ook aan Jaap verteld? Terwijl Huub altijd discreet was.
 Joh, toen ze ruzie hadden klapte Huub helemaal uit de school over de vertrouwelijke  gesprekken de ze samen altijd hadden. Huub heeft Lieke gewoon bedonderd, keer op keer.
  Joh, toen ze ruzie hadden klapte Huub helemaal uit de school over de vertrouwelijke  gesprekken de ze samen altijd hadden. Huub heeft Lieke gewoon bedonderd, keer op keer.

Huub is ook heel feitelijk. Hij verslaat hoe het destijds ging (ook de huilen onder de barbecue scene), het was allemaal op de streams te zien.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Die heeft alle details toch ook aan Jaap verteld? Terwijl Huub altijd discreet was.

Ik heb me gisteren ook al geërgerd over dat onnodige inzomen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:21 schreef Carlaa het volgende:
[..]

de uitspraak van het jaar vind ik hetquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Mwuhahaha ik had dat gemist, maar dit is weer de uitspraak van de dag

Klopt, vond ik toen ook nergens op slaan van Lieke.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]

Het toilet en IN de douche werd nooit getoond. Dat was ongeveer de enige privacy die ze hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanwaar die verontwaardigingAl die zolen (half of heel, hebben zich toch al in adams-, cq eva's kostuum ten toon gesteld

Hij heeft ook iets met zijn pik die hij niet aan iemands haren wil afvegenquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oja, hij hoopte ook dat Lieke's moeder dood zou gaan........hij heeft schijnbaar iets tegen schoonmoeders (en andere vrouwen die niet aan z'n lippen of pik hangen)

Ik kan me niet herinneren dat er in de douche gefilmd werd. Ik zie de meerwaarde dan ook niet.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanwaar die verontwaardigingAl die zolen (half of heel, hebben zich toch al in adams-, cq eva's kostuum ten toon gesteld

klopt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:33 schreef mootie het volgende:
[..]

En Claire? Die luistert gedwee?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:39 schreef Disana het volgende:
Nadat Claire iets te drinken had gehaald en Huub even piano speelde, gaat Huub verder met zijn verhaal over hem en Lieke.

quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:37 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Het toilet en IN de douche werd nooit getoond. Dat was ongeveer de enige privacy die ze hebben.
Als ze naakt rondlopen of sex boven de dekens hebben is dat een keuze, dit niet.
 Ze weten waar ze zijn Carlaa. Mijn ABSOLUTE DGK toppertje is Nena.
  Ze weten waar ze zijn Carlaa. Mijn ABSOLUTE DGK toppertje is Nena. 

Het was ook niet echt taktisch. Hij realiseerde zich dat toen ie het uitsprak.quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:43 schreef Disana het volgende:
Claire vindt het maar 'een raar iets' dat Huub ook met Jaap had willen trouwen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |