quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:16 schreef Moonah het volgende:
Och Bar... Ik heb gisteren niet aan jou en Thijs gedacht.
Nu wel.
Lieve Bluezzquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:48 schreef Bluezz het volgende:
Pfoe, Bar ik zit hier gewoon onbedaarlijk om te janken
Dat blije mannetje![]()
!!
Wat is het toch een zegen dat je zo goed kunt relativeren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:37 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
En nu....
Lieve Lieve Moonah, weet je dat ik daar nu echt om lachen moet![]()
Dankjewel nog meis.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:20 schreef _Bar_ het volgende:
Pepper ook ik wil jullie sterkte toewensen vandaag
Zijn niet naar Parijs gegaan, we hadden even wat anders aan ons hoofd, we gaan zo naar belgie even naar het strand.
Huilen is zo een beetje hetgeen wat er momenteel alsmaar gebeurd, stilstaan, en hele moeilijke gesprekken gehad.
Zo ervaar ik het eigenlijk nog steeds...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 19:14 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi gedicht Bar!
Omdat Sasha zo anders is dan wij met zijn blauwe ogen en blonde haren schieten mij heel vaak de eerste regels van 'Even aan m'n moeder vragen' te binnen. En tegelijkertijd moet ik dan denken aan dat jij het een tijd in je sig had staan...
Blonde haren, blauwe ogen... uit een sprookjesboek gevlogen...
Thijs heeft er waarschijnlijk niks van gemerkt en is Thijs gestorven in zijn slaap, op zijn buik liggend knietjes opgetrokken en beer zijn beer onder zijn armpjes geklemd zoals hij eigenlijk altijd sliep...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:15 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een mooi gedicht Bar!
Ik zat zonet op de vorige bladzijde de foto's van Thijs te bekijken en de tranen sprongen in mijn ogen. Tristan zit tegenover me aan de tafel en vraagt waarom ik moet huilen. En ik vertel van Thijs. Hij kijkt naar de foto's en schiet in de lach van dat stralende koppie van Thijs. En dan het besef bij hem dat dat jongetje er nu niet meer is. Bezorgd vraagt ie of Thijs er ook iets van gemerkt heeft. En hij zegt dat hij er ook eigenlijk een beetje om moet huilen.
Ik had Tristan tijdens het gesprekje al uitgelegd dat hij in zijn slaap was overleden. Het beeld wat je nu weer schetst... hartverscheurend...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:38 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Thijs heeft er waarschijnlijk niks van gemerkt en is Thijs gestorven in zijn slaap, op zijn buik liggend knietjes opgetrokken en beer zijn beer onder zijn armpjes geklemd zoals hij eigenlijk altijd sliep...![]()
![]()
uhuh dit doet mij momenteel zeer zeer veel en dan deze muziek... ik houd het hierbij niet echt droog zeg maar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:58 schreef phluphy het volgende:
Het werkt, Bar.
Bewegende beelden vind ik nog moeilijker om naar te kijken dan foto's.![]()
Heb jij dat ook? Het is dan zó echt en daardoor onvoorstelbaar dat het weg is.
Een mooie wensquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Phluphy, dat je gedachten over haar en Danyel je mogen troosten
quote:Op maandag 7 juli 2008 10:58 schreef _Bar_ het volgende:
Pluphy sterkte
Hier een opnieuw drama in de fam....
Gisteren is mijn nichtje van 17 verongelukt.....
Ben beetje van slag.
Kom er later uitgebreider op terug
Ik vloekte ook ff in stilte, zeg! Jemigggg! Hoe kan iemand twee keer dezelfde blunder begaan??quote:Op maandag 7 juli 2008 22:57 schreef Jelief het volgende:
Ik hou niet van vloeken maar toen ik over het monumentje las dacht ik toch echt even 'godsgloeiende wat een eikels!'
Bar, ..... liefs.....
Het was wel meer dan knetteren alleen hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:47 schreef Brighteyes het volgende:Phluph, ik voel het volgens mij nu al knetteren dwars door het scherm heen.
Terecht hoor!
Dat hopen we dan maar...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:16 schreef snoopy het volgende:
Nou Phluph, ze zijn stom, maar zo stom zullen ze toch niet zijn?
Ja zei zat achterop, en is gelanceerd zeg maar, in 1 klap overleden.....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 08:47 schreef Brighteyes het volgende:Phluph, ik voel het volgens mij nu al knetteren dwars door het scherm heen.
Terecht hoor!
Bar, wat verschrikkelijk... Is dat dat meisje dat achterop de brommer zat?
Lief om daar even bij stil te staanquote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:48 schreef DaviniaHR het volgende:
En eenvoor Tan en fam. vandaag "halfjaartijd" van Ayden
Netjes van je DaviniaHR!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Phluphy en Bar, heel veel sterkte.
En eenvoor Tan en fam. vandaag "halfjaartijd" van Ayden
Phluphy, hebben ze inmiddels al gebeld dat het monumentje er staat?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Het was wel meer dan knetteren alleen hoor.![]()
Maar.... ze hebben gebeld, het monumentje is klaar. Plaatsing staat gepland voor morgenochtend. Weer door hetzelfde bedrijf.Natuurlijk heb ik me hardop afgevraagd of dit nu wel zo slim is. Maar ja, ze hebben volgens mij geen alternatief of zo.
Zodra het geplaatst is, bellen ze op. Ik ben geneigd te zeggen "of zodra het weer stuk gegaan is".
Ja, 5 minuten nadat jij dit berichtje plaatste.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:16 schreef Raissa het volgende:
Phluphy, hebben ze inmiddels al gebeld dat het monumentje er staat?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, 5 minuten nadat jij dit berichtje plaatste.![]()
Het monumentje staat weer, alles is goed gegaan!
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:37 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, 5 minuten nadat jij dit berichtje plaatste.![]()
Het monumentje staat weer, alles is goed gegaan!
Ik moest werken, en het is 1,5 uur x 2 (heen/terug) reizen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:34 schreef beefcake het volgende:
Heel fijn Phluphy! Ben je meteen gaan kijken voor de zekerheid?
Oei dat is wel erg lang om even langs te wippen jaquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:35 schreef phluphy het volgende:
Ik moest werken, en het is 1,5 uur x 2 (heen/terug) reizen.
quote:Maar vrijdag ben ik vrij, dus dan kan ik gaan kijken, en alles weer netjes maken.![]()
Het klinkt stom, maar toen ik wakker werd wist ik dat het goed ging komen. Ik heb mijn groene-bloemen truitje aangetrokken (dat ik samen met snoopy heb gekocht) en had de hele dag een goed gevoel.
* insert jompelmeisje in veelvoud*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |