abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 april 2008 @ 21:52:59 #26
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_58327936
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 16:58 schreef mstx het volgende:

[..]
* LeonH checkt de achtergrond van A-lusions site en daar staat toch echt Running for my magic
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zaterdag 26 april 2008 @ 22:24:13 #27
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_58328569
* JortK gaat niet naar SWAT... al veel te veel gedronken om nu nog weg te gaan
  zaterdag 26 april 2008 @ 22:26:15 #28
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_58328614
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 19:41 schreef de_huig het volgende:
Zei Villain tijdens de aankandiging op InQontrol niet dat er een nieuwe gelegenheid werd gezocht op een Q-dance evenement? of ging dat niet specifiek over Q? het staat me niet meer zo voor de geest

en tvp
Villain: "Q-dance heeft een andere datum en een ander feesje voor jullie ingepland om deze album-release te doen" bron

Project 1 X-Qlusive?
Wat je vindt, ...
  zondag 27 april 2008 @ 07:37:47 #29
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_58333968
SWAT was vet
A-Lusion
Wildstylez
The Prophet
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 27 april 2008 @ 10:37:11 #30
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_58334922
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 22:26 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Villain: "Q-dance heeft een andere datum en een ander feesje voor jullie ingepland om deze album-release te doen" bron

Project 1 X-Qlusive?
Dat moet wel Defqon zijn Q-dance geeft nog een outdoorfeest in Belgie en dan pas weer Q-base als ik me niet vergis. Als het album daarna nog moet uitkomen Daarom snap ik ook niet zo goed waarom ze die teaser vrijgeven en voorderest totaal geen info, geen releasedatum van de cd, geen datum van de nieuwe act.

Werden er gisteren trouwens P1 tracks gedraaid mstx? (en andere SWATbezoekers )
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  zondag 27 april 2008 @ 10:43:21 #31
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zondag 27 april 2008 @ 11:54:30 #32
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_58336013
Wat een heerlijke avond. in Outland Die mc da Syndrome, die had energie voor 10. Vet om te zien hoe een MC een avond van zijn leven heeft.
De sfeer was goed, lekker die bewegende vloer. Werd ook gewoon toppie gedraaid. Wat een setje van Wildstylez ook. Alles wat ik gemist had op in Qontrol, kwam voorbij.
Jammer van Brennan Heart dat ie zo slecht draaide. Openen met een nummer van 1,5 jaar oud. Beetje jammer. En dat Zatox er niet was ook dat was een kleine tegenvaller. Lijkt wel alsof het traditie is dat DJ's afzeggen
Maar A-lusion en the Prophet maakt het weer helemaal goed
Klein minpuntje het lekkerste plaatje wat voorbij kwam (Zatox – Bad time (Deep into your soul remix) werd op het laatste moment afgekapt. Desalniettemin, een heerlijk avondje!!!

[ Bericht 2% gewijzigd door Boy_Snakeye op 27-04-2008 18:46:34 (Verkeerde mc naam...ook van hem kreeg ik een PF) ]
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 27 april 2008 @ 12:12:43 #33
175985 Silaz
drie bier
pi_58336272
Even een snelle tvp
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  zondag 27 april 2008 @ 14:52:29 #34
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_58339310
quote:
Op zondag 27 april 2008 11:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een heerlijke avond. in Outland Die mc Renegade, die had energie voor 10. Vet om te zien hoe een MC een avond van zijn leven heeft.
De sfeer was goed, lekker die bewegende vloer. Werd ook gewoon toppie gedraaid. Wat een setje van Wildstylez ook. Alles wat ik gemist had op in Qontrol, kwam voorbij.
Jammer van Brennan Heart dat ie zo slecht draaide. Openen met een nummer van 1,5 jaar oud. Beetje jammer. En dat Zatox er niet was ook dat was een kleine tegenvaller. Lijkt wel alsof het traditie is dat DJ's afzeggen
Maar A-lusion en the Prophet maakt het weer helemaal goed
Klein minpuntje het lekkerste plaatje wat voorbij kwam (Zatox – Bad time (Deep into your soul remix) werd op het laatste moment afgekapt. Desalniettemin, een heerlijk avondje!!!
Zatox draaide ook bij E-fect?

Anders kom ik er nu pas ff achter dat het setje van a-lusion @ defqon gewoon op zijn website staat!

Dat nr do it my way is toch van de noisecontrollers right?
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  zondag 27 april 2008 @ 16:45:21 #35
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_58341277
quote:
Op zondag 27 april 2008 10:37 schreef NLS04 het volgende:

[..]
Werden er gisteren trouwens P1 tracks gedraaid mstx? (en andere SWATbezoekers )
Wildstylez draaide er wel veel volgens mij
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 27 april 2008 @ 16:58:41 #36
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_58341576
quote:
Op zondag 27 april 2008 16:45 schreef mstx het volgende:

[..]

Wildstylez draaide er wel veel volgens mij
Hmmz dan verwacht ik dat op defqon P1 live op de main zal komen en dat de cd er ook rond die tijd is. Dat is namelijk het enige grote (Q) podium binnen afzienbare tijd. Gebeurt het niet op Defqon dan blijft er helemaal weinig over van het verassingselement wat ze voor ogen hadden Zeker als ze nu al wel de platen draaien in solo-setjes.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  zondag 27 april 2008 @ 18:25:47 #37
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_58343202
Krijg gewoon een berichtje van Brennan Heart op mijn PF , om het commentaar over zijn opening!
  Redactie Frontpage zondag 27 april 2008 @ 18:30:08 #38
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_58343284
Vertel, vertel
  zondag 27 april 2008 @ 18:45:40 #39
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_58343581
quote:
Op zondag 27 april 2008 18:30 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Vertel, vertel
Hij vond het raar dat ik zijn setje oordeelde alleen op basis van zijn opening. Dus ik heb ff een antwoord gegeven van 1 a4tje
  zondag 27 april 2008 @ 18:47:21 #40
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_58343608
quote:
Op zondag 27 april 2008 18:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Hij vond het raar dat ik zijn setje oordeelde alleen op basis van zijn opening.
Wilde hij een rectificatie?
Wat je vindt, ...
  zondag 27 april 2008 @ 18:58:43 #41
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_58343825
quote:
Op zondag 27 april 2008 18:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Hij vond het raar dat ik zijn setje oordeelde alleen op basis van zijn opening. Dus ik heb ff een antwoord gegeven van 1 a4tje
wat zei je over de opening dan?
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  zondag 27 april 2008 @ 18:59:53 #42
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_58343844
quote:
Op zondag 27 april 2008 18:47 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Wilde hij een rectificatie?
Nou dit was mijn reactie..... en ja, de reactie is overdreven lang!
quote:
Hey Fabian,

Ja weet je, een opening is belangrijk. Een goed begin is het halve werk lijkt me zo. Zeker als ik jou opening terug hoor van In Qontrol dan vind ik dat toch een tegenvaller als je met een plaat komt van 1,5 jaar terug. Die platen heb ik dan wel ff gehoord. Doe dan platen van net iets ouder die bijna niet meer gedraaid worden. Ik luister nog maar al te graag naar bijvoorbeeld de set van TBY op Defqon 2004. Daar zitten nog platen in waar ik nog echt wel uit mijn dak gaat op een nuchtere maag. (T&P - ProvIDe bijvoorbeeld)Geloof me, ik vind juist oude platen juist beter dan soms dat blije getengel en al die blije melodietjes. Bijvoorbeeld die nummer 9 in jou set van IQ. ZE zeggen showtek - our way. Het moet niet gekker worden. Special D. mag dan dit jaar ook op Qlimax, als het zo doorgaat. Maar dat even terzijde. Ik hou van oude en nieuwe platen. Heerlijk als er een setje is van zowel platen als 2004-2005 als gewoon 2008.

Ook dat je Qlimax plaat draait vind ik dan wat minder, maar dat is gewoon een kwestie van smaak misschien, maar vind het altijd raar als er plaatjes in komen met een tekst 'this is qlimax'en we staan in outland.

Laat ik voorop stellen dat ik je echt een top producer vind en dat meen ik uit de grond van mijn hart! The Blade, Momento(die je helaas niet gedraaid hebt) Evolution of styles super producties. Ook qua dj heb je soms leuke tools die je laat horen. Ik heb zelfs in de regen op defqon gestaan om je te bewonderen. Ik had geen poncho aan en stond daar te klappertanden. Dus geloof me, ik luister graag naar je setjes en naar je nummers alleen een keer een tegenvaller. Kan toch.

Hoop dat je het niet te hard neemt. De volgende keer ben ik er gewoon weer bij als je ergens draait. Je kicked (behalve gister) keihard Ass... Dus mijn zege heb je!
  zondag 27 april 2008 @ 19:06:03 #43
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_58343956
quote:
Op zondag 27 april 2008 18:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Nou dit was mijn reactie..... en ja, de reactie is overdreven lang!
[..]

Wat een bullshit verhaal boy...

Wees blij dat er dj's zijn die er uberhaupt een mooie opening van maken..! Hij is uberhaupt een van de weinigen die dat doet...

Verder wat the fuck boeit dat this is qlimax terwijl je in de outland staat... Dan ga je daar ff donders over die tekst na lopen denken...?

en omdat jij nr 9 niet hip vind is het niet normaal dattie die draait... kom op hey...wat een onzin!!

Verder heeftie momento of hoe die plaat toch heeft ook gewoon gedraaid, of ging dat dan weer over de outland...

Anyway ik vind dat je zeikt...!

Vond het setje inclusief opening een van de betere... dat vond ik al op qlimax en dat vind ik nu weer!

Verder mag ik je ook wel hoor!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  zondag 27 april 2008 @ 19:45:57 #44
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_58344784
quote:
Op zondag 27 april 2008 19:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Wees blij dat er dj's zijn die er uberhaupt een mooie opening van maken..! Hij is uberhaupt een van de weinigen die dat doet...
Ik zeg toch dat zijn vorige opening op IQ goed was, alleen openen met een oud nummer die er net uit is, zeg maar, vind ik gewoon wat minder. Das toch mijn mening. De rest van de zaal ging uit z'n dak.
quote:
Verder wat the fuck boeit dat this is qlimax terwijl je in de outland staat... Dan ga je daar ff donders over die tekst na lopen denken...?
Hij heeft toch een nieuwe versie met IQ...waarom die nie?
Maar nee, vind dat gewoon een beetje vreemd..... maar ook dat is gewoon een mening.
quote:
en omdat jij nr 9 niet hip vind is het niet normaal dattie die draait... kom op hey...wat een onzin!!
Nou kon mijn ei ff kwijt bij de dj die 'm draaide. Vind het gewoon een te blij nummer, maar ook dat is gewoon mijn mening.
quote:
Verder heeftie momento of hoe die plaat toch heeft ook gewoon gedraaid, of ging dat dan weer over de outland...
Ging gewoon over outland.... vond ik dan wel weer jammer....
quote:
Anyway ik vind dat je zeikt...!
ik heb soms van die buien
quote:
Vond het setje inclusief opening een van de betere... dat vond ik al op qlimax en dat vind ik nu weer!
Welk setje? die van Outland...? Van IQ vond ik erg goed hoor...
quote:
Verder mag ik je ook wel hoor!
Gelukkig, kan ik ook weer slapen
pi_58344932
quote:
Op zondag 27 april 2008 19:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Reacties,.....
Boy, heb je ook al reactie terug gehad van Brennen?
Partyagenda;
Outdated....
  zondag 27 april 2008 @ 19:57:30 #46
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_58345048
quote:

[..]

Ik zeg toch dat zijn vorige opening op IQ goed was, alleen openen met een oud nummer die er net uit is, zeg maar, vind ik gewoon wat minder. Das toch mijn mening. De rest van de zaal ging uit z'n dak.
[..]

Hij heeft toch een nieuwe versie met IQ...waarom die nie?
Maar nee, vind dat gewoon een beetje vreemd..... maar ook dat is gewoon een mening.
[..]

Nou kon mijn ei ff kwijt bij de dj die 'm draaide. Vind het gewoon een te blij nummer, maar ook dat is gewoon mijn mening.
[..]

Ging gewoon over outland.... vond ik dan wel weer jammer....
[..]

ik heb soms van die buien
[..]

Welk setje? die van Outland...? Van IQ vond ik erg goed hoor...
[..]

Gelukkig, kan ik ook weer slapen
Haha nee maar oke...

Ik bedoel opzich is het natuurlijk ook gewoon je mening, maar een dj kan niet iedereen happy maken...

Anderzijds reageerd ie op jouw dus kan ik me je reactie dan ook wel weer voorstellen!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_58345250
quote:

[..]

ik ben ook heel erg van de newstyle en van de promo's, maar als een DJ opent met een plaat van 1,5 jaar oud die net uit is, maar wel dik, dan krijgt hij van mij echt wel respect zelfde als dat Josh & Wesz op IQ openden met Motherfuck, dan ben je echt wel een held
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 27 april 2008 @ 20:19:51 #48
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_58345475
quote:
Op zondag 27 april 2008 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik ben ook heel erg van de newstyle en van de promo's, maar als een DJ opent met een plaat van 1,5 jaar oud die net uit is, maar wel dik, dan krijgt hij van mij echt wel respect zelfde als dat Josh & Wesz op IQ openden met Motherfuck, dan ben je echt wel een held
Inderdaad, ik wist niet waar ik het moest zoeken
pi_58345565
E-fect was leuk! NIet superdruk, maar leuke sets gehoord.

Kwamen binnen toen Fransesca Zeta draaide. Leuke verrassing! draaide veel onbekende nummers met een heerlijke bass. Lekkere rag-hardstyle! Jammer voor hem dat er nog geen kip was. Zou m meer optredens in NL gunnen.

Vervolgens Davide Sonar. Ook een lekkere set. Sloot af met Sarabande, blijft een gaaf nummer!

Stephy: Lekker wijf! draaide redelijk. Street Spirit, The motherfucking saga continues, FTS en Subsonic bijvoobeeld.

Zatox: heerlijk!! onder andere Crystal, een remix van i like it loud, so high, stand up en we shall arise.

Technoboy: de nieuwe Builder, hate or love me, the pressure en afsluiten met Remember Remember

Acti: briljant!!! onder meer Crap out, fear and dark, Skitzo, age of the reversed bass.

Tatanka was degelijk. Angel, scary track.

Al met al een leuk feest!!
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_58345730
quote:
Op zondag 27 april 2008 20:19 schreef JortK het volgende:

[..]

Inderdaad, ik wist niet waar ik het moest zoeken
helemaal uit je plaat op de eerste toontjes en bass
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: