Zou inderdaad kloppen dat het ouderswets is (vaker zulk soort dingen meegemaakt met mijn oudersquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
volgens mij is dat best ouderwets, ik gebruik t in ieder geval niet.
kan me herinneren dat ik dat heeel vroeger wel had onder mijn matras, maar toen had ik ook een spiraalbodem..
Ik heb nog rondgezocht op de site, enige wat ik nog vind zijn dekmatrassen en dekmatrasbeschermers (hoe ironischquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:32 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet hoe het heet, maar de IKEA verkoopt het ook. De ene kant is bruin, kurkachtig ofzo (heel dun) en de andere kant is van stof.
Ik heb het al 6x lopen te lezen maar ik snap het niet echtquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:30 schreef GewoneMan het volgende:
zon beschermlaag is wel aan te raden lijkt me. doordat het gewicht van het matras en degene die erop liggen drukt dat op het hout hierdoor drukken de zijkanten in het matras en als je hem dan keert (wat bij matrassen raadzaam schijnt te zijn) dan zit je met die afdrukken door een tussenlaag word het verdeelt en heb je dat "probleem" niet.
ligt er ook aan wat voor een matras je hebt maar daar heb ik weinig verstand van, slaap zelf op een waterbed
Misschien dat dat vroeger nodig was met die aftandse matrassen van toen, maar dat is nu echt overbodig hoor. Keer mijn matras ook nog wel eens om (na een jaar ofzo), maar die afdukken van de lattenbodem staan er echt niet in.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:30 schreef GewoneMan het volgende:
zon beschermlaag is wel aan te raden lijkt me. doordat het gewicht van het matras en degene die erop liggen drukt dat op het hout hierdoor drukken de zijkanten in het matras en als je hem dan keert (wat bij matrassen raadzaam schijnt te zijn) dan zit je met die afdrukken door een tussenlaag word het verdeelt en heb je dat "probleem" niet.
Tijk is iets wat om het matras zit.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Een tijk heet zo'n ding volgens mij. Ik heb geen idee wat de functie precies is, maar ik zou er gewoon een aanschaffen. Duur kan het niet zijn en je moet niet proberen het wiel opnieuw uit te vinden. Erachter komen wat de functie is door het niet te hebben is ook zo sneu.
TS bedoelt geen Molton.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb die moltons en zo jaren geleden afgezworen! Het rolt alleen maar op, bobbels onder m'n rug, en ligt dus minder fijn. Mijn matras blijft toch wel heel, en tegen de tijd dat-ie er last van krijgt, wil ik toch wel een nieuwe kopen
Of je oefent in goed je bed opmaken.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:47 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb die moltons en zo jaren geleden afgezworen! Het rolt alleen maar op, bobbels onder m'n rug, en ligt dus minder fijn. Mijn matras blijft toch wel heel, en tegen de tijd dat-ie er last van krijgt, wil ik toch wel een nieuwe kopen
Zonder molton heb je bovendien na een paar jaar een fraaie imitatie van de lijkwade van Turijn gemaakt.quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:47 schreef RemcoDelft het volgende:
HIj heeft wel een punt hoor. Wanneer ik mijn bed opmaak trek ik alles zo strak mogelijk aan, na 2 dagen is het de mount everestquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je oefent in goed je bed opmaken.
Een molton werkt vaak hetzelfde als een hoeslaken. Kwestie van de juiste maat kopen en hij zit strak om je matras.
Ik ben voor de molton. Die matrasbeschermer voor eronder vind ik een beetje onzin.
Kom maar voordoen:quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of je oefent in goed je bed opmaken.
Wat een PIMP!!quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:14 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Kom maar voordoen:
[ afbeelding ]
Strak opmaken is het het probleem, de levensduur ervan wel! Net als dekbedden, die blijven ook hooguit 2 dagen netjes in de hoes zitten...
Als de palen wat langer maakte konden je 20 chickies erin dansenquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:14 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Kom maar voordoen:
[ afbeelding ]
Strak opmaken is het het probleem, de levensduur ervan wel! Net als dekbedden, die blijven ook hooguit 2 dagen netjes in de hoes zitten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |