abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58323995
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:08 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Oke, nog 1 x.. Mijn vriendinnen hoeven me helemaal niet naar de mond te praten, dat hoeft niemand te doen.. En ik vind het idd niet nodig om het hele verhaal te vertellen incl alle detals..
Als je niet alles verteld kan je natuurlijk ook niet verwachten, dat "wij" als Fok!ers helderziend kunnen invullen. "We" lezen wat, vermengen dat met onze eigen ervaringen/inzichten en dan reageren "we". (de serieuze reacties iig)
De vraag is eerder, wat had je verwacht toen je het topic maakte ? Denk dat je dan al genoeg antwoord hebt op je vraag
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_58324131
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:19 schreef mrbox het volgende:

[..]

Als je niet alles verteld kan je natuurlijk ook niet verwachten, dat "wij" als Fok!ers helderziend kunnen invullen. "We" lezen wat, vermengen dat met onze eigen ervaringen/inzichten en dan reageren "we". (de serieuze reacties iig)
De vraag is eerder, wat had je verwacht toen je het topic maakte ? Denk dat je dan al genoeg antwoord hebt op je vraag
Medelijden
pi_58324204
hm, heel herkenbaar verhaal...

Ik herken me heel erg in jouw houding van: "ik wil alleen maar vriendschap + en echt geen relatie hoor, ik ben niet verliefd" maar elke keer als ik zo'n scharrel had - en ook al hield ik er dan meerdere naast - en ik hoorde mezelf zeggen: ja maar wanneer kunnen we dan weer afspreken? en ik kreeg een ontwijkend antwoord terug, dan voelde ik me kut... En ging ik nóg harder zeggen dat ik niet verliefd was hoor!

Maar moet zeggen, duurde effe, maar werd opeens wel duidelijk: ik was gewoon wel verliefd en die ander, die was gewoon not that into me en dat was klote. En ik wilde eigenlijk dat hij mij wel ietsje pietsje leuker vond, en dat ie ook gewoon uitkeek naar mij ontmoeten en dus een datum wilde prikken.

Ik kwam erachter doordat ikhet gedrag van die ander ging vergelijken met mijn eigen gedrag bij scharrels waar ik echt zeker weten niets om gaf: ik hield de boot ook wat af, dacht: njah, ik zie em wel met uitgaan ofzo en ik ga me niet vastpinnen op die ene avond, wie weet wat ik allemaal nog voor leuks tegenkom!

Vrouwen kunnen nu eenmaal niet zo goed scharrelen als mannen... we worden stiekem toch een keer verliefd. En als dat gebeurt en je zit al in zo'n scharrelrelatie, dan kan het nooit meer worden dan dat, alleen minder, omdat je het irritante claimende wijf uithangt. Dus ik ben gewoon gestopt met scharrelen!

Bij vrienden en vriendinnen vind ik het ook wel prettig om een datum/tijdstip af te spreken, duidelijkheid te krijgen, maar daar voel ik dan ook niet op die manier voor dat er ook sex aan vast zit als er wel sex aan vast kan zitten, dan houd ik het dus ook het liefst vaag, tenzij ik stiekem meer voel.
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_58324690
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:33 schreef m-niki het volgende:
hm, heel herkenbaar verhaal...

Ik herken me heel erg in jouw houding van: "ik wil alleen maar vriendschap + en echt geen relatie hoor, ik ben niet verliefd" maar elke keer als ik zo'n scharrel had - en ook al hield ik er dan meerdere naast - en ik hoorde mezelf zeggen: ja maar wanneer kunnen we dan weer afspreken? en ik kreeg een ontwijkend antwoord terug, dan voelde ik me kut... En ging ik nóg harder zeggen dat ik niet verliefd was hoor!

Maar moet zeggen, duurde effe, maar werd opeens wel duidelijk: ik was gewoon wel verliefd en die ander, die was gewoon not that into me en dat was klote. En ik wilde eigenlijk dat hij mij wel ietsje pietsje leuker vond, en dat ie ook gewoon uitkeek naar mij ontmoeten en dus een datum wilde prikken.

Ik kwam erachter doordat ikhet gedrag van die ander ging vergelijken met mijn eigen gedrag bij scharrels waar ik echt zeker weten niets om gaf: ik hield de boot ook wat af, dacht: njah, ik zie em wel met uitgaan ofzo en ik ga me niet vastpinnen op die ene avond, wie weet wat ik allemaal nog voor leuks tegenkom!

Vrouwen kunnen nu eenmaal niet zo goed scharrelen als mannen... we worden stiekem toch een keer verliefd. En als dat gebeurt en je zit al in zo'n scharrelrelatie, dan kan het nooit meer worden dan dat, alleen minder, omdat je het irritante claimende wijf uithangt. Dus ik ben gewoon gestopt met scharrelen!

Bij vrienden en vriendinnen vind ik het ook wel prettig om een datum/tijdstip af te spreken, duidelijkheid te krijgen, maar daar voel ik dan ook niet op die manier voor dat er ook sex aan vast zit als er wel sex aan vast kan zitten, dan houd ik het dus ook het liefst vaag, tenzij ik stiekem meer voel.
Duidelijk.. Maar ik zeg toch wel heel stellig dat ik niet verliefd ben. Mijn verstand wéét gewoon dat een relatie tussen ons noooit gaat werken Ik bedoel, als scharrelen al zo moeizaam gaat wordt een relatie nooit wat natuurlijk, ja een hoop ruzie en ergernis.. Ik denk dat het meer is dat ik de aandacht die ik in het begin wél van hem kreeg nu niet meer krijg. Door de moeite die hij er toen wél in stak ligt de lat vrij hoog en nu voldoet ie daar niet meer aan.. Maar goed... Ik kijk het nog wel ff aan.. Het is echt wel een schat, maar soms..
pi_58324972
tja, misschien als je idd die lat wat naar beneden stelt, dat het nog best weer leuk kan worden. Ik bedoel ergens is het wel ideaal: een vriendje om mee te sporten/whatever en om af en toe mee in bed te belanden. Maar wees wel eerlijk naar jezelf (ik kan mezelf namelijk ook heel erg goed voorliegen )

Tip: gooi een muntstuk op waarbij munt staat voor-kappen met die gast en kop voor - nog even aanzien.
en als je dan munt gooit, het ook echt doen. Als het je dan niet lukt, dan weet je dat je stiekem jezelf een beetje zit voor te liegen wb. het niet meer voelen dan wat je nu denkt te voelen.

(djies, voelen voelen voelen.. alleen dat ik het er al zo vaak over heb, zegt alweer genoeg: vrouwen kunnen niet scharrelen hahaha)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
pi_58325134
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:28 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Medelijden
Wel jammer he, dat je dan een reality-check krijgt
pi_58326832
Je houdt niet van vaag gedoe, maar je bent niet zijn vriendin.
Toch eis je (ja: eis) je duidelijkheid over afspraken, wanneer hij waar is, met wie en waarom, wat hij wil, wat hij voelt, etcetera.

Je zegt dus wel dat je zijn vriendin niet bent, maar dat zijn gewoon woordjes die je ooit ergens gehoord hebt en eens wilt uitproberen.
Wat jij duidelijkheid noemt heet 'zekerheid'. Die heb je zelf namelijk niet. Je wilt dat hij jou die zekerheid geeft en je neemt het hem kwalijk als hij dat niet wil.
Ondertussen laat je bewust/onbewust natuurlijk overduidelijk merken dat je bepaalde dingen (zoals het feit dat jij niet op de 1e plaats staat) NIET leuk vindt. En wanneer hij aanvoelt dat die boodschap niet welkom is bij jou en leidt tot gedrein en gezeik, en dus besluit dat jij die boodschap duidelijk NIET wilt horen, begin je te jammeren om duidelijkheid...

Nee, jij wilt helemaal geen 'duidelijkheid'. Jij wilt gewoon horen dat hij verliefd op jou is, dat hij die andere meiden aan de kant zet en alleen voor jou wil gaan.
Maar als dat niet zo is en hij niet keer op keer jouw gevoelens wil kwetsen heet het dat hij fout is omdat hij 'niet duidelijk' wil zijn.

Wees eerlijk. Je wilt gewoon horen wat je wilt horen, en andere boodschappen zijn niet welkom.
pi_58327086
Het is een scharrel zoals je zelf al aangeeft. In het begin heeft hij moeite gedaan, omdat je hem toen nog niet zag staan. Nu is er vastigheid, jullie zien elkaar 1x in de week, dus er is niets meer om nog moeite voor te doen. Hij wil alleen seks met je en dat is duidelijk. Jij verlangt meer van hem dan alleen seks, maar dat zit er niet in.

Nu moet je voor jezelf een beslissing maken. Je blijft alleen seks met hem hebben en laat hem verder met rust of je stopt met seks hebben. Dat heeft als gevolg dat je hem waarschijnlijk niet meer ziet, of jullie worden gewoon vrienden. De keuze is aan jou. Hij heeft het goed voor elkaar zoals het nu is dus verwacht van hem geen veranderingen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_58328904
lijkt me duidelijk, hij zoekt geen vriendschap, alleen een neukertje. Hij zegt t zelf al! hij wilde gewoon indruk maken, vandaar die "vriendschap'.
Nu heeftie waarschijnlijk een een nieuw exemplaar gevonden waar hij een " vriendschap" mee aan het opbouwen is, en heeftie minder tijd voor jou.
het overgrote deel van de mannen beschaouen praten over een relatie(wat voor vorm dan ook) als zeuren, tenzij ze zwaar verliefd zijn.

Veranderen zal hij het niet, dus als ik zou gewoon ergens anders gaan sporten.
  zaterdag 26 april 2008 @ 23:24:00 #60
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_58329923
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:40 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Van hem wel erg makkelijk om mij meteen zeikerd te noemen he. Ik ben gewoon niet het meisje dat mooi gaat zitten wezen en dr bek dichthoud, zoals hij ze misschien liever heeft, pech voor hem dus..

Nee, voor jou dus, ik zie hier nog geen klaagtopic van hem namelijk.

En over dat "vastzitten" door elke week samen te sporten; dan weet je toch DUIDELIJK dat je hem die dag iig ziet?! Het probleem is gewoon dat je egootje geblutst is door zijn afgenomen interesse en dat trek jij niet.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 26 april 2008 @ 23:35:02 #61
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_58330209
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:17 schreef chikkiieej het volgende:
Ik scharrel nu al een tijdje wat met een jongen, maar het is niet zomaar en scharrel. Ik beschouw hem echt wel als een goede vriend, alleen hebben we dus ook sex.. Maar hoe langer we nu met elkaar omgaan (we zien elkaar zoiezo 1 x per week vast) hoe meer ik me aan dingen van hem irriteer. In het begin kwam ál het contact van zijn kant, hij smste, hij begon op msn tegen mij te praten en hij wou continu afspreken. Na een tijdje werd dit minder en nu komt het dus meer van mijn kant (ik zoek niet meer contact als in het begin, maar hij is duidelijk gaan minderen ) Ik heb hem hier op aangesproken en hij zei dus ook letterlijk "Ja dat heet indruk maken..."

Vrouwen

Eerst kwam al het contact van zijn kant... dat was niet goed, en nu komt het minder van zijn kant is het ook weer niet goed.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_58331041
een seksrelatie beginnen met je beste vriend
dat is gewoon onmogelijk, want als je je seksueel aangetrokken voelt tot je beste vriend, en hij zich tot jouw, en jullie neuken, dan heb je gewoon een relatie. desnoods een open relatie. maar het is iets compleet anders dan een seksrelatie. hoe naief
pi_58338443
Mensen, ik heb een goed gesprek met hem gehad en ik weet wel zeker dat we het allebei niet als "puur sex" zien, omdat we ook vriendschappelijk prima met elkaar op kunnen schieten. Dit zei ik al vanaf het begin, maar dat wouden jullie niet zien.. Verder zeggen jullie maar wat je er van denkt, maar ik weet inmiddels precies hoe het zit van zijn kant én van mijn kant.

@Byte_Me, als je goed had gelezen kon je zien dat het vanuit sex een vriendschap is geworden en niet andersom..
@mgerben, ik eis duidelijk in afspraken als het een afspraak tussen ons betreft, wat ie daarbuiten doet met wie dan ook kan me niks schelen, heb ik ook niks mee te maken Ook wéét ik dat ik niet op de 1e plaats sta, dat is zijn werk en ik hoef niet eens op de 1e plaats te staan, aangezien we geen relatie hebben, dus hoe je hier nu weer bij komt is mij een raadsel.. En hoe je erbij komt dat ik wil horen dat ie verliefd is vraag ik me ook af, dat zijn iig niet mijn woorden..
pi_58338923
Okay, dus je opent een topic over je scharrel, waarin je alle lezers vervolgens voor gek verklaart dat ze er vanuit gaan dat het over een scharrel gaat, en begint vervolgens krijsend te weerleggen waarom het geen scharrel is maar een vriend.

Als jij nou eens zowel tegen je scharrel als tegen de lezers hier gewoon eens uitlegt wat je hebt en wat je zoekt, want je maakt er een potje van met al die halve waarheden en verhalen die je niet wilt vertellen, er valt werkelijk niet zinnig op te reageren op dit warrige gezeur.

Over teveel verwachten: Wat voor zinnigs verwacht je van een topic als dit als je de vraag wel aan ons voorlegt, maar de situatie weigert uit te leggen, maar wel weer geiiriteerd reageert op iedereen die gewoon reageert op de woorden die je schrijft. '

Het beste wat ik ervan kan maken is dat je als een jankerig trutje overkomt, en zoek het lekker uit met je goeie vriend die je in dit topic aan ons introduceerde als je scharreltje.
twee violen en een trommel en een fluit
  zondag 27 april 2008 @ 15:26:38 #65
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_58339880
quote:
Op zondag 27 april 2008 14:36 schreef Roquefort het volgende:
Okay, dus je opent een topic over je scharrel, waarin je alle lezers vervolgens voor gek verklaart dat ze er vanuit gaan dat het over een scharrel gaat, en begint vervolgens krijsend te weerleggen waarom het geen scharrel is maar een vriend.

Als jij nou eens zowel tegen je scharrel als tegen de lezers hier gewoon eens uitlegt wat je hebt en wat je zoekt, want je maakt er een potje van met al die halve waarheden en verhalen die je niet wilt vertellen, er valt werkelijk niet zinnig op te reageren op dit warrige gezeur.

Over teveel verwachten: Wat voor zinnigs verwacht je van een topic als dit als je de vraag wel aan ons voorlegt, maar de situatie weigert uit te leggen, maar wel weer geiiriteerd reageert op iedereen die gewoon reageert op de woorden die je schrijft. '

Het beste wat ik ervan kan maken is dat je als een jankerig trutje overkomt, en zoek het lekker uit met je goeie vriend die je in dit topic aan ons introduceerde als je scharreltje.
amen !
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 27 april 2008 @ 17:55:26 #66
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_58342620
quote:
Op zondag 27 april 2008 15:26 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

amen !
En nu pics natuurlijk!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_58348254
Ik ben duidelijk zat geweest.. Er worden hier alleen veelsteveel aannames gemaakt en dat maakt het verhaal onduidelijk.. Ik ga dat echt niet meer zitten verdedigen, zoals ik zei, we (hij en ik) zijn er uit en dit topic kan dus op slot (of whatever)

Zoiezo is die afzeikcultuur hier echt te belachelijk voor woorden, je kan ook gewoon normaal met elkaar om gaan en normaal reageren (zoals m_niki.. ) Zo vanachter een pc is dat wel lekker makkelijk, lekker afzeiken..
pi_58349622
quote:
Op zondag 27 april 2008 22:30 schreef chikkiieej het volgende:
Ik ben duidelijk zat geweest.. Er worden hier alleen veelsteveel aannames gemaakt en dat maakt het verhaal onduidelijk.. Ik ga dat echt niet meer zitten verdedigen, zoals ik zei, we (hij en ik) zijn er uit en dit topic kan dus op slot (of whatever)

Zoiezo is die afzeikcultuur hier echt te belachelijk voor woorden, je kan ook gewoon normaal met elkaar om gaan en normaal reageren (zoals m_niki.. ) Zo vanachter een pc is dat wel lekker makkelijk, lekker afzeiken..
Dat je dit al afzeiken vindt, zegt genoeg over je frustratie-tolerantie
pi_58353368
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:17 schreef chikkiieej het volgende:
Het komt op mij over alsof hij het liefst alle opties open houdt aangezien die nog meer "vriendinnetjes'' heeft..
je hebt helemaal gelijk , zo zit het, zeikwijf!

het idee van een scharrel is 'ongecompliceerde seks' en als anders, dan geen scharrel

!
Doei.
pi_58353379
quote:
Op zondag 27 april 2008 22:30 schreef chikkiieej het volgende:

Het is 'sowieso', domme breezer .
Doei.
pi_58353403
Je pussie-power heb je al uit handen gegeven meid... wat wil je nou?
pi_58353408
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:03 schreef chikkiieej het volgende:
Ik ga hier echt niet meer op ieder detail in, ik weet hier als enige hoe het verhaal precies zit en ga dat niet continu zitten verdedigen.
open dan geen topic, maar begin een dagboek

die zegt niets terug dus kan ook niet 'zeuren'
Doei.
pi_58353730
Ooooook als je "slechts" een neukrelatie heb mag je heus wel van iemand verwachten dat ie zich op zijn minst aan gemaakte afspraken houdt. Dus dat is gewoon onbeschoft van hem. Dat hij er duidelijk minder zin meer in heeft dan jou is een ander verhaal.

Is hij goed in bed? Wegen de orgasmes op tegen de ergernis over dat jij altijd achter hém moet aanlopen?

Ja, ok, niks aan doen en accepteren dat je te cumhungry bent om respect te kunnen eisen. Nee, hem alle toegang tot je poentje ontzeggen en dan bloedt dat samen sporten ook vanzelf wel dood.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_58354656
quote:
Op maandag 28 april 2008 09:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooook als je "slechts" een neukrelatie heb mag je heus wel van iemand verwachten dat ie zich op zijn minst aan gemaakte afspraken houdt. Dus dat is gewoon onbeschoft van hem. Dat hij er duidelijk minder zin meer in heeft dan jou is een ander verhaal.
Dat dacht ik dus ook! Lijken me gewone normale omgangsnormen..
quote:
Is hij goed in bed? Wegen de orgasmes op tegen de ergernis over dat jij altijd achter hém moet aanlopen?

Ja, ok, niks aan doen en accepteren dat je te cumhungry bent om respect te kunnen eisen. Nee, hem alle toegang tot je poentje ontzeggen en dan bloedt dat samen sporten ook vanzelf wel dood.
De sex is goed ja..
pi_58354778
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:36 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook! Lijken me gewone normale omgangsnormen..
[..]

De sex is goed ja..
je reageert dus alleen op mensen die jou gelijk geven !

hoe triest is dat
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')