Vind The Dead Weather op cd wel een stuk minder goed hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:46 schreef emokid het volgende:
Nou, nou, wereldband. Aardige garage/pop/blues formule maar meer niet. Nog spannender zijn The Dead Weather die hetzelfde doen maar dan in het kwadraat.
Dat zij uit The Kills zou zijn weet ik niet. Ik heb wel ergens gelezen dat Moss graag wilde gaan opnemen met Hince (haar huidige vriend), maar dat hij dat niet zag zitten en dat dat op slaande ruzie was uitgelopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:17 schreef methodmich het volgende:
Teletekst meldt op één van die showpagina's in de 400 dat Alison uit The Kills zou zijn en dat Kate Moss nu in de band wil. Kan echter op de site van The Kills niks lezen over dit feit en mag dus hopen dat dat hele gedoe met Dead Weather gewoon een bijbandje is.... Want The Kills zonder de godin van de broeierige zang, dat bestaat niet!
Hij was na één dag al weer boven water, maar schijnbaar is dat minder opzienbarend nieuws, dan het feit dat hij weg was...quote:[quote]Op dinsdag 21 juli 2009 13:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Is Jamie Hince nog steeds vermist? Of is hij al ergens dood gevonden?
Zoiets zal wel weer door The Sun gemeld zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:17 schreef methodmich het volgende:
Teletekst meldt op één van die showpagina's in de 400 dat Alison uit The Kills zou zijn en dat Kate Moss nu in de band wil. Kan echter op de site van The Kills niks lezen over dit feit en mag dus hopen dat dat hele gedoe met Dead Weather gewoon een bijbandje is.... Want The Kills zonder de godin van de broeierige zang, dat bestaat niet!
quote:After spending the summer fronting the Dead Weather, Mosshart says she’ll be eager to get back to working on the next Kills LP. “This summer off and on I’m doing Dead Weather and then coming back we’re going to write and write just every moment we can,” Mosshart says, with Hince adding, “And record a record this year.”
Een drummachine maakt The Kills wel origineel. Ook Jamie's drop B-gestemde gitaar maakt van The Kills een andere band dan de gemiddelde garage-band. Noem eens een vergelijkbare band? The Dead Weather vind ik matig, met hun garage/pop/blues formule, daar zijn we het over eens.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:46 schreef emokid het volgende:
Nou, nou, wereldband. Aardige garage/pop/blues formule maar meer niet. Nog spannender zijn The Dead Weather die hetzelfde doen maar dan in het kwadraat.
Nee joh, dat is echt een slechte plaat. Live kan het misschien wel tof zijn, maar het is veel teveel een ding van Jack White vind ik. Te weinig ruimte voor VV om te schijnen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:46 schreef emokid het volgende:
Nog spannender zijn The Dead Weather die hetzelfde doen maar dan in het kwadraat.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:12 schreef methodmich het volgende:
Nee joh, dat is echt een slechte plaat.
Dat krijgt ie ervan om met die jammers te komen in een topic van de enige echte band van VVquote:
Oeh, daar wil ik ook wel heen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ze staan 30 maart in de melkweg voor 15 euro
Wist niet eens dat ze weer bij elkaar waren. Heb maar 2 kaartjes gekocht.
Daarna? Dat album uit 2008 is het laatste wat ze gedaan hebben tot dit nieuwe album.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:05 schreef tim. het volgende:
Het album is gelekt. Ik wacht nog even met downloaden. Ze maakten mijn album van het jaar in 2008, daarna ben ik ze ontzettend pretentieus gaan vinden
Daarna ben ik pas tot dat inzicht gekomen. Lees eens in de nieuwste OOR hoe Jamie over hiphop praat en kijk hoe 'VV' er bij staat op het podium (oké, ik zag ze in maart 2008 - het inzicht kwam later). Maar hun nummers blijven origineel en ik ben best benieuwd naar het album.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:31 schreef ranja het volgende:
[..]
Daarna? Dat album uit 2008 is het laatste wat ze gedaan hebben tot dit nieuwe album.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |